تبلیغات در مدیانیوز

 

شنبه، 11 بهمنماه 1393: با تغییر و بازنگری ضوابط مربوط به تبلیغات، حضور چهره‌های هنری - ورزشی در تبلیغ صنایع و تولیدات داخلی، مجاز شد تا با استفاده از این ظرفیت به توسعه بازار صنایع ملی کمک شود. ادامه

 

شنبه، 11 بهمنماه 1393: صداوسیما با ارائه‌ی گزارشی درباره‌ی میزان بودجه اختصاص یافته به این سازمان در سال‌های 93 و 94، تاکید کرده است که لایحه بودجه سال 94، صداوسیما را به درآمدزایی بیشتر مکلف کرده که این به‌ معنای لزوم افزایش حجم آگهی‌ها و نرخ آن در رسانه ملّی است.  ادامه

 

جمعه، 9 خردادماه 1393: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشریات متقاضی برای دریافت آگهی‌های دولتی را رتبه‌بندی کرد؛ در این رتبه‌بندی، روزنامه‌های ایران، دنیای اقتصاد، جام‌ جم، خراسان و همشهری رتبه‌ی نخست را دارند. ادامه

 

یکشنبه، 14 اردیبهشتماه 1393: عینک دیجیتال گوگل از سوی یک بانک آمریکایی، دستمایه یک آگهی تبلیغاتی تمسخرآمیز قرار گرفته است.  ادامه

 

جمعه، 29 فروردینماه 1393: مدیر شبکه رادیو سلامت به برنامه‌های ویژه هفته سلامت در این شبکه رادیویی اشاره کرد و درباره مشکلات حذف تبلیغات کالاهای مضر همچون چیپس و پفک در رسانه ملی صحبت کرد. ادامه

 

چهارشنبه، 28 اسفندماه 1392: آیین‌نامه تمرکز، توزیع و نشر آگهی‌های دولتی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام و ابلاغ شد.  ادامه

 

شنبه، 14 دیماه 1392: گفت‌وگو با محسن میرزایی ادامه

 

شنبه، 13 مهرماه 1392: درباره رویکرد جدید تلویزیون در حوزه تبلیغات ادامه

 

شنبه، 13 مهرماه 1392: در پی ممنوعیت استفاده از تصاویر اساطیری بیگانه در محصولات چاپی به دستور وزارت ارشاد، چاپ محصولات با محتوای استفاده ابزاری از تصویر زنان هم ممنوع اعلام شد. ادامه

 

جمعه، 25 مردادماه 1392: پخش یک آگهی تلویزیونی که «بروس ویلیس» در آن حضور داشت از شبکه‌ی اسکای انگلیس ممنوع شد.  ادامه

 

جمعه، 28 تیرماه 1392: گفت‌وگو با حسينعلی افخمي ادامه

 

شنبه، 15 تیرماه 1392: رسانه ها امروز خبر از ممنوعیت پخش تبلیغات کرم حلزون از صداوسیما دادند. اما آیا پخش تبلیغات این محصول متوقف شده است؟  ادامه

 

جمعه، 14 تیرماه 1392: معاون وزير بهداشت، درمان و آموزشي پزشكي و رييس سازمان غذا و دارو در نامه اي به ضرغامي رييس سازمان صدا و سميا خواستار توقف تبلغيات محصولات آرايشي بهداشتي حلزون، نيوتودي و تن تاك به دليل نداشتن مستندات و مجوز توليد شد.  ادامه

 

جمعه، 14 تیرماه 1392: مقایسه تبلیغات تجاری با تبلیغات خدمت عمومی ادامه

 

جمعه، 7 تیرماه 1392: گفت‌وگو با دکتر حسینعلی افخمی ادامه

 

شنبه، 14 اردیبهشتماه 1392: گفت‌وگو با مهران بهروز فغانی ادامه

 

جمعه، 13 اردیبهشتماه 1392: نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد بخش زیادی از کاربران اینترنت طرفدار دریافت آگهی‌های هدفمند و محتواهای رایگان هستند.  ادامه

 

یکشنبه، 11 فروردینماه 1392: گفت‌وگو با دکتر شیرین احمدنیا  ادامه

 

جمعه، 1 دیماه 1391: در حالی که همین چند هفته پیش با انتخاب باراک اوباما به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، رقابت‌های داغ انتخاباتی در ایالات متحده به طور کامل فروکش کرد، از هم اکنون زمزمه‌های شروع کارزارهای تبلیغاتی برای انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی شنیده می‌شود. ادامه

 

جمعه، 24 شهریورماه 1391: دو کاندیدای آمریکایی ترفندهای رقابت را به عرصه وب کشاندند  ادامه

 

جمعه، 24 شهریورماه 1391: در واکنش به افزایش مشکلات بهداشتی در اروپا، شبکه‌های تلویزیونی این قاره برنامه‌های بهداشتی خود را افزایش می‌دهند.  ادامه

 

جمعه، 24 شهریورماه 1391: آمازون نحوه خلاص شدن از تبلیغات این شرکت در تبلت کیندل فایر را اعلام کرد.  ادامه

 

جمعه، 17 شهریورماه 1391: با موافقت دولت، آیین‌نامه اجرایی ماده «7» قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای اجرا ابلاغ شد.  ادامه

 

شنبه، 11 شهریورماه 1391: ترجمه دکتر یونس شکرخواه  ادامه

 

شنبه، 21 مردادماه 1391: نگاهی از منظر فرهنگ به تبلیغات ادامه

 

دوشنبه، 9 مردادماه 1391: مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: به منظور برنامه ریزی و نظارت دقیق بر محتوای آگهی نامه های تبلیغاتی، به عنوان منابع تبلیغاتی و اطلاع رسانی مکتوب طرح ساماندهی آگهی‌نامه‌ها آغاز شده است.  ادامه

 

دوشنبه، 9 مردادماه 1391: تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد كه سیستمهای نوین تبلیغاتی در تغییر رویكرد مصرف‌كنندگان ایرانی در هنگام خرید كالا و خدمات جایگاه چندانی ندارند.  ادامه

 

چهارشنبه، 4 مردادماه 1391: بنا به اعلام کرملین، رییس جمهور روسیه قانونی را امضا کرده که تبلیغ نوشیدنی های الکلی در روسیه را ممنوع می کند. ادامه

 

دوشنبه، 2 مردادماه 1391: تبلیغات بنری، تبلیغات متنی، تبلیغات پاپ.آپ، تبلیغات بینابینی، تبلیغات ایمیلی و غیره ادامه

 

جمعه، 23 تیرماه 1391: فیس‌بوک قصد دارد تا شیوه تبلیغاتی جدیدی در پیش بگیرد.  ادامه

 

جمعه، 9 تیرماه 1391: سیاست‌های اخیر مدیران فیس‌بوک که قصد دارند اعضای این شبکه پرجمعیت و جهانی را به یک ماشین پول‌سازی تبدیل کنند، نگرانی کارشناسان را به دنبال داشته است.  ادامه

 

جمعه، 9 تیرماه 1391: مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: رشته تبلیغات در دانشگاه جامع علمی-کاربردی راه‌اندازی می شود تا نیروهای متخصص در این زمینه تربیت شوند.  ادامه

 

پنجشنبه، 8 تیرماه 1391: عضو شورای سیاست‏گذاری همایش روز رسانه‌های اجتماعی، دربارۀ کارکردهای اقتصادی رسانه‌های اجتماعی گفت: در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ذائقه عموم مشخص می‌شود، بازاریابان آن را شناسایی می‌کنند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند که چگونه تبلیغ کنند، بنابراین در این رسانه‌ها تبلیغات هدفمندانه صورت می‌گیرد.  ادامه

 

یکشنبه، 28 خردادماه 1391: کتاب «چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی» نوشته جودی لنون و با ترجمه مینو میرزایی از سوی انتشارات آبی روانه بازار نشر شده است.  ادامه

 

یکشنبه، 28 خردادماه 1391: اولین شبکه‌ی پخش آگهی‌های تلویزیونی در کوبا تا پایان سال جاری میلادی راه‌اندازی می‌شود.  ادامه

 

جمعه، 15 اردیبهشتماه 1391: انواع تبلیغات در وب‌سایت‌های شبکه اجتماعی  ادامه

 

جمعه، 1 اردیبهشتماه 1391: دیرکل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای نامگذاری سال 91 تحت عنوان سال تولید ملی گفت: تبلیغ کالاهای خارجی را محدود خواهیم کرد و برای تبلیغ کالاهای داخلی تسهیلاتی را لحاظ می‌کنیم. ادامه

 

دوشنبه، 8 اسفندماه 1390: گفت‌وگو با دکتر محمد سلطانی‌فر  ادامه

 

دوشنبه، 8 اسفندماه 1390: تبلیغ نامزدها در رسانه‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند ممنوع است ادامه

 

دوشنبه، 8 اسفندماه 1390: تعرفه جدید نرخ آگهی‌های دولتی در مطبوعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.  ادامه

 

پنجشنبه، 4 اسفندماه 1390: فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی هشت روز قبل از روز اخذ رأی (مرحله اول و دوم) آغاز و تا بیست و چهار ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت. ادامه

 

پنجشنبه، 4 اسفندماه 1390: اخیراً در شهر لندن از شیوه جدیدی برای پخش تبلیغات در معابر عمومی استفاده می‌شود که در آن از فناوری تشخیص چهره کمک گرفته می‌شود. این فناوری‌های می‌توانند چهره عابران پیاده‌ای را که در یک محل تردد می‌کنند تشخیص دهند و برای هر فردی بسته به جنسیت او تبلیغات متفاوتی پخش کنند. ادامه

 

جمعه، 28 بهمنماه 1390: تونل‌های مترو جدیدترین عرصه تبلیغاتی است که در دست شرکت‌های بازرگانی و تبلیغات افتاده است ادامه

 

شنبه، 22 بهمنماه 1390: کاربران اینترنت با اجرای دستورالعمل‌های جدیدی که توسط اتحادیه استانداردهای تبلیغاتی اروپا ارائه شده، می‌توانند از اینکه تبلیغ‌کنندگان با استفاده از شیوه‌های ردیابی، اقدامات آن‌ها را به‌صورت آنلاین دنبال کنند، جلوگیری کنند.  ادامه

 

شنبه، 3 دیماه 1390: استفاده یا عدم‌استفاده از چهره‌های سرشناس و محبوب، به‌ویژه بازیگران تلویزیون، سینما، تئاتر و همچنین چهره‌های شناخته‌شده ورزشی در تبلیغات، از موضوعاتی است که همواره کارشناسان رسانه و تبلیغات در مورد آن سخن به میان آورده‌اند ادامه

 

جمعه، 2 دیماه 1390: نماینده فیس‌بوک اعلام کرد که در ژانویه 2012، به تدریج تبلیغات اجتماعی Sponsored Stories را در خوراک وب اصلی نسخه وب این‌سایت نشان خواهد داد.  ادامه

 

چهارشنبه، 30 آذرماه 1390: هشتمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با حضور مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد. ادامه

 

یکشنبه، 13 آذرماه 1390: ایستادن در برابر یک بیلبورد تبلیغاتی در آینده‌ای نه چندان دور، مشابه ایستادن بر روی یک ترازو خواهد بود. ادامه

 

جمعه، 11 آذرماه 1390: کمپین تبلیغاتی شرکت بنتون با عنوان بدون تنفر ادامه

 

سه شنبه، 8 آذرماه 1390: کتاب «تبلیغات و اقناع» نوشته گارث جاوت و ویکتوریا ادانل و ترجمه حسین افخمی توسط انتشارات همشهری منتشر شد. ادامه

 

جمعه، 28 مردادماه 1390: مطبوعات برای استفاده از هرگونه صفات تفضیلی یا عالی که در معرفی یا تبلیغ خود مورد استفاده قرار می‌دهند، مراتب را به تایید اداره‌ کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسانند.  ادامه

 

شنبه، 25 تیرماه 1390: مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این اداره کل به منظور دفاع از تولیدات داخلی، به دنبال راهکاری قانونی برای استفاده از چهره هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغ محصولات تولید داخل است. ادامه

 

پنجشنبه، 9 تیرماه 1390: دانشمندان آمریکایی در بررسیهای خود نشان دادند که تماشای آگهی های تلویزیونی غذاهای فوری (فست فود) می تواند موجب افزایش اشتها و پرخوری کودکان شود.  ادامه

 

دوشنبه، 5 اردیبهشتماه 1390: سه شرکت بزرگ اینترنتی جهان قراردادی را در زمینه تبلیغات آنلاین امضا کردند.  ادامه

 

دوشنبه، 5 اردیبهشتماه 1390: همزمان با افزایش نگرانی در مورد نقض حریم شخصی کاربران اینترنت به علت سوءاستفاده شرکت‌های تبلیغاتی، تلاش برای کنترل عملکرد آگهی دهندگان در فضای مجازی در نقاط مختلف دنیا شدت گرفته است.  ادامه

 

یکشنبه، 29 اسفندماه 1389: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از فعالان کانون‌های تبلیغاتی دیدار و گفت‌وگو کرد.  ادامه

 

یکشنبه، 29 اسفندماه 1389: براساس آخرین آمار منتشر شده از طرف اتحادیه روزنامه‌های آمریکا اعلام شد که تبلیغات در روزنامه‌ها به پایین‌ترین میزان خود در 25 سال گذشته رسیده است.  ادامه

 

جمعه، 29 بهمنماه 1389: در این صورت کاربران می‌توانند علیه تبلیغات ناشایست و اغواکننده اینترنتی، شکایت رسمی به عمل آورند.  ادامه

 

دوشنبه، 13 دیماه 1389: در آستانه‌ی روز ولنتاین در روز 25 بهمن؛ اتحادیه چاپخانه‌داران اعلام کرد که چاپ هرگونه کالای تبلیغاتی به مناسبت این روز ممنوع است.  ادامه

 

جمعه، 3 دیماه 1389: برای نخستین بار هزینه تبلیغات آنلاین در آمریکا نسبت به هزینه صرف شده برای تبلیغات روزنامه افزایش یافته است.  ادامه

 

یکشنبه، 16 آبانماه 1389: در جریان بررسی لایحه برنامه پنجم، تبلیغ خدمات و کالاهای تهدید‌کننده سلامت از سوی رسانه‌ها ممنوع شد.  ادامه

 

شنبه، 8 آبانماه 1389: گوگل با محلی کردن تبلیغات، انقلابی در این حوزه پدید آورده است. ادامه

 

جمعه، 23 مهرماه 1389: یک پژوهشگر آسیبهای اجتماعی گفت: آشفتگی‌های بصری، رنگ‌ها و معماری کهنه و آزاردهنده سیمای برخی از ساختما‌ن‌های شهری باعث افسردگی و اضطراب شهروندان می‌شود.  ادامه

 

چهارشنبه، 7 مهرماه 1389: هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا تصمیم گرفته است برای پیروزی در انتخابات مجلس این کشور، به استفاده بیشتر از اینترنت روی آورد. ادامه

 

سه شنبه، 6 مهرماه 1389: ژاپنی‌ها تابلوهای تبلیغاتی را ابداع کردند که آرزوهای عابران را براساس چهره تشخیص داده و آگهی های لازم را برحسب این آرزوها به عابران نشان می دهد.  ادامه

 

دوشنبه، 5 مهرماه 1389: بر اساس یک بررسی جدید از چشم انداز رسانه‌ها در چهار سال آینده، اینترنت با پیشی‌گرفتن از روزنامه‌ها، دومین ابزار تبلیغاتی بزرگ در آمریکا پس از تلویزیون خواهد شد. ادامه

 

یکشنبه، 21 شهریورماه 1389: درآمد تبلیغی روزنامه‌های آمریکایی در سه ماهه دوم سال جاری 5.55 درصد کاهش یافت اما کند شدن نرخ کاهش آن خبر خوبی برای این صنعت آشفته محسوب می‌شود. ادامه

 

یکشنبه، 7 شهریورماه 1389: شرکت ارتباطات سیار با صرف ۳ میلیارد تومان هزینه براى تبلیغات در تیر ماه سال جارى به جمع ۱۰ شرکت اول در تبلیغات پیوست.  ادامه

 

سه شنبه، 2 شهریورماه 1389: یک استاد ارتباطات، تبلیغات در ایران را فاقد یک سازمان یا انجمن غیرانتفاعی ناظر بر محتوای تبلیغات دانست و گفت: تنها تبلیغات داخلی نیست که مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه تبلیغات خارجی و ماهواره‌ها نیز موثرند.  ادامه

 

دوشنبه، 1 شهریورماه 1389: چاپ و انتشار آگهی های مربوط به نگهداری، خرید و فروش غذای حیوانات خانگی (به ویژه سگ و گربه) ممنوع است.  ادامه

 

چهارشنبه، 27 مردادماه 1389: کره شمالی که نمی‌خواهد در جنگ لفظی با کره جنوبی و آمریکا کم بیاورد، در پاسخ به انتقادات این دو کشور دسترسی به توییتر و یوتیوب را آزاد کرد. ادامه

 

یکشنبه، 24 مردادماه 1389: نخستین جشنواره اینترنتی فیلم‌های تبلیغاتی در سطح ملی فراخوان خود را منتشر کرد.  ادامه

 

یکشنبه، 17 مردادماه 1389: بزرگ‌ترین تبلیغات‌کنندگان فیس بوک، هزینه‌های خود در این شبکه اجتماعی را با عبور شمار مشترکان آن از مرز نیم میلیارد نفر، حداقل 10 برابر در سال گذشته افزایش دادند.  ادامه

 

شنبه، 16 مردادماه 1389: رئیس جمهور که صبح شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خانواده شهدای رسانه شرکت کرده بود، با نقبی به پیام‌های بازرگانی که این روزها از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شوند، بر اهمیت تبلیغات در تغییر و شکل‌دهی افکار عمومی تاکید کرد. ادامه

 

دوشنبه، 11 مردادماه 1389: مهندسان در حال ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی هوشمندی هستند که می‌تواند عابران پیاده را ردیابی کرده و آنها را با تبلیغات برنامه‌ریزی شده تحت تاثیر قرار دهد و یا حتی از نام‌های آنها برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کند  ادامه

 

دوشنبه، 4 مردادماه 1389: نخستین جشنواره اینترنتی فیلم‌های تبلیغاتی در سطح ملی با هدف تاکید بر علمی بودن صنعت تبلیغات برگزار می‌شود.  ادامه

 

جمعه، 1 مردادماه 1389: گانت که بزرگ‌ترین ناشر روزنامه آمریکا است برای فروش تبلیغات آنلاین محلی با یاهو شراکت می‌کند.  ادامه

 

چهارشنبه، 30 تیرماه 1389: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنده اصلا فضای تبلیغاتی حاکم در کشور را نمی‌پسندم و به نظرم امور تبلیغاتی فعلی بسیار سخیف و دون شأن جامعه اسلامی ما است.  ادامه

 

دوشنبه، 28 تیرماه 1389: مدیران مسئول ۱۷ روزنامه کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواهان برداشتن انحصار چاپ آگهی‌های دولتی تنها در روزنامه دولتی ایران شدند. ادامه

 

شنبه، 26 تیرماه 1389: بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتالی مورد آزمایش در ژاپن به دوربین‌هایی مجهز شده‌اند تا با شناسایی جنسیت و سن رهگذران، پیام‌های تبلیغاتی مناسب آن‌ها را نمایش دهند.  ادامه

 

چهارشنبه، 23 تیرماه 1389: دولت روسیه محدودیت‌هایی را برای تبلیغات تلویزیونی وضع می‌کند.  ادامه

 

چهارشنبه، 23 تیرماه 1389: عضو هیات مدیره خانه مطبوعات گفت: با مساعدت و توجه ویژه معاون اول رییس‌جمهور نسبت به نشریات محلی کشور بخشنامه اختصاص آگهی‌های دولتی به روزنامه ایران اصلاح می‌شود.  ادامه

 

سه شنبه، 15 تیرماه 1389: کودکان آمریکایی بینندگان اصل آگهی‌های شبکه‌های تلویزیونی آمریکا هستند. ادامه

 

سه شنبه، 15 تیرماه 1389: یونان با وجود روبه‌رو بودن با کسری بودجه و مشکلات سیستم بازنشستگی، از مالیات پیشنهاد شده برروی تبلیغات اینترنتی به منظور تامین بازنشستگی خبرنگاران در رسانه‌های آنلاین صرفنظر کرد.  ادامه

 

شنبه، 12 تیرماه 1389: مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کانون‌های آگهی و تبلیغاتی کشور مشمول دریافت خدمات بیمه و وام از صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان شدند.  ادامه

 

جمعه، 11 تیرماه 1389: شرکت پژوهشی نیلسن در گزارشی با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر یا سایت‌های وبلاگ‌نویسی به ابزارهای قدرتمندی تبدیل شده‌اند که بر خریدهای مردم تاثیر می‌گذارند، شرکت‌ها را به همراهی با این گرایش فراخواند.  ادامه

 

سه شنبه، 1 تیرماه 1389: بانک فرانسوی به‌دلیل حضور بازیکنان تیم ملی فرانسه در تبلیغات تلویزیونی‌اش، پخش تبلیغات تلویزیونی‌اش را متوقف کرد.  ادامه

 

جمعه، 28 خردادماه 1389: بر اساس یک بررسی جدید از چشم‌انداز رسانه‌ها در چهار سال آینده، اینترنت با پیشی گرفتن از روزنامه‌ها، دومین ابزار تبلیغاتی بزرگ در آمریکا پس از تلویزیون خواهد شد. ادامه

 

چهارشنبه، 12 خردادماه 1389: محققان آمریکایی خواهان کاهش تبلیغات تلویزیونی غذاهای آماده و نظارت دولت بر محتوای تبلیغات شدند.  ادامه

 

شنبه، 8 خردادماه 1389: ناشران روزنامه آمریکایی در سه ماهه نخست سال 2010 برای نخستین بار نسبت به مدت مشابه در سال 2008، شاهد افزایش فروش تبلیغات آنلاین بودند.  ادامه

 

دوشنبه، 3 خردادماه 1389: مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بیشتر آمریکایی‌ها بر خلاف ادعای افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کنند، تمایلی به مشاهده آگهی‌های آنلاین حین مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند.  ادامه

 

چهارشنبه، 29 اردیبهشتماه 1389: درآمد تبلیغات تلویزیونی در منطقه آسیا اقیانوسیه با رشد اقتصادی هند و چین و رکود بازارهای باثبات، برای نخستین بار در سال گذشته از اروپای غربی پیشی گرفت.  ادامه

 

جمعه، 24 اردیبهشتماه 1389: به گفته مدیر اجرایی اسکایپ، این شرکت برای رایگان نگه داشتن سرویس مکالمات اینترنتی، نمایش تبلیغات برای کاربران را بررسی می‌کند.  ادامه

 

پنجشنبه، 23 اردیبهشتماه 1389: شورای نظارت بر صدا و سیما نسبت به "استفاده ابزاری از نمادها و اماکن مذهبی و ترویج اشرافی گری و تجمل پرستی در پیام‌های بازرگانی رسانه ملی" تذکر داد. ادامه

 

پنجشنبه، 9 اردیبهشتماه 1389: سالانه میلیاردها دلار در صنعت تبلیغات آنلاین هزینه می‌شود اما با وجود این در ایران هنوز این نوع تبلیغات برای صاحبان مشاغل و تجارت، متداول و شناخته شده نیست. ادامه

 

شنبه، 4 اردیبهشتماه 1389: ماموریت تبلیغات اسلامی استمرار رسالت انبیاء الهی برای حرکت انسان ها و رفتار فردی و اجتماعی آدمیان در مسیر تکامل و سعادت آن ها تعریف می شود.  ادامه

 

چهارشنبه، 25 فروردینماه 1389: سرویس میکرووبلاگ‌نویسی محبوب توییتر در تلاش برای درآمدزایی، سرانجام نمایش تبلیغات در سایتش را آغاز می‌کند.  ادامه

 

جمعه، 21 اسفندماه 1388: حزب محافظه کار انگلیس برای جلب نظر رای دهندگان و کسب آراء بیشتر، وعده انتخاباتی منحصر به فرد داد. ادامه

 

سه شنبه، 18 اسفندماه 1388: پخش مراسم اسکار 2010 پربیننده‌ترین پخش تلویزیونی از این مراسم را طی پنج سال اخیر آمریکا به ثبت رساند.  ادامه

 

سه شنبه، 18 اسفندماه 1388: اپل هشتاد و دومین مراسم سالانه جوایز اسکار در شبکه تلویزیونی ABC را برای پخش نخستین تبلیغ تجاری آی‌پد انتخاب کرد.  ادامه

 

سه شنبه، 18 اسفندماه 1388: کل صفحه اول یکی از نسخه‌های روزنامه لس‌آنجلس تایمز که هفته گذشته منتشر شد، به تبلیغ اختصاص یافت.  ادامه

 

دوشنبه، 12 بهمنماه 1388: تایوان هم به زمره کشورهایی پیوست که پخش تبلیغات مواد غذایی مضر را در بین برنامه‌های کودک و نوجوان خود ممنوع اعلام کرده‌اند.  ادامه

 

شنبه، 10 بهمنماه 1388: گوگل به تازگی از یک سرویس جدید تبلیغات متنی موسوم به click-to-call در قالب خدمات AdWords گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند.  ادامه

 

پنجشنبه، 8 بهمنماه 1388: نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد مردم به کاندیداهای سیاست مدار خوش‌تیپ و خوش‌قیافه بیش‌تر رای می‌دهند. ادامه

 

جمعه، 25 دیماه 1388: طبق آمار اداره اطلاعات ناشران، مجلات آمریکایی در سال میلادی گذشته 58 هزار و 340 صفحه تبلیغی را از دست دادند.  ادامه

 

سه شنبه، 15 دیماه 1388: «اسپایک لی» کارگردان هالیوودی به همراه «آرنولد شوایتزینگر» بازیگروفرماندار کالیفرنیا با تشکیل کمیته‌ای ویژه در صدد گرفتن میزبانی جام جهانی فوتبال سال 2018 یا 2022 میلادی در ایالات متحده آمریکا هستند.  ادامه

 

چهارشنبه، 2 دیماه 1388: فراخوان تبلیغات در 118 به منظور فراهم آوردن امکان تبلیغات پس از اعلام شماره برای متقاضیان، به زودی منتشر می‌شود.  ادامه

 

جمعه، 27 آذرماه 1388: شرکت تحقیقاتی Nielsen بر اساس بررسی جدید خود روند توسعه بازار تبلیغات و مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی در سال 2010 را پیش‌بینی کرد. ادامه

 

چهارشنبه، 25 آذرماه 1388: با برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین المللی انتخاب برترین نام و نشان های تجاری ایران، یکصد برند برتر ایران معرفی شدند.  ادامه

 

سه شنبه، 24 آذرماه 1388: در دومین جشنواره بین‌المللی انتخاب یکصد برند برتر ایران، «همراه ‌اول» بعنوان برترین برند در حوزه ارتباطات انتخاب شد.  ادامه

 

سه شنبه، 10 آذرماه 1388: مستند «21 آگهی استخدام» به کارگردانی فرحناز شریفی و تهیه کنندگی جعفر صانعی مقدم آماده نمایش شد.  ادامه

 

سه شنبه، 10 آذرماه 1388: یکی از بازیگران پیشکسوت چین به دلیل حضور در تبلیغات تلویزیونی یک داروی تقلبی، از مردم این کشور عذرخواهی کرد.  ادامه

 

چهارشنبه، 27 آبانماه 1388: تلویزیون طی روزهای گذشته پخش تبلیغات انواع کالاهای خارجی را آغاز کرد و در این راه حتی از پخش آگهی‌های بازرگانی مربوط به یک رنگ موی اسپانیایی هم دریغ نکرد.  ادامه

 

چهارشنبه، 27 آبانماه 1388: مایکروسافت با راه دادن تبلیغات به ویندوز 7 به برندهای معروف امکان می‌دهد در رایانه‌های رومیزی مجهز به سیستم عامل این شرکت تبلیغ کنند.  ادامه

 

جمعه، 1 آبانماه 1388: یک فروشگاه زنجیره ای فروشنده همبرگر با بهره گیری از موقعیت عرضه ویندوز 7 درصدد بازاریابی برای همبرگرهای خود است.  ادامه

 

جمعه، 24 مهرماه 1388: شرکت ماکروسافت برای معرفی ویندوز جدید خود و تشویق کاربران به استفاده از آن، به یکی از کارتون‌های پرمخاطب تلویزیونی متوسل شد. ادامه

 

یکشنبه، 12 مهرماه 1388: مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بیشتر آمریکایی‌ها بر خلاف ادعای افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کنند، تمایلی به مشاهده آگهی‌های آنلاین حین مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند. ادامه

 

پنجشنبه، 9 مهرماه 1388: در نیمه اول سال 2009 در بریتانیا ، پولی که صرف تبلیغ کالا در آنلاین شد بیشتر از پولی بوده که برای تبلیغات تلویزیونی هزینه شده است. ادامه

 

چهارشنبه، 1 مهرماه 1388: فیس‌بوک به‌منظور حل و فصل یک شکایت گروهی علیه این شبکه اجتماعی، سیستم تبلیغاتی جنجالی Beacon را تعطیل می‌کند.  ادامه

 

دوشنبه، 16 شهریورماه 1388: یک شرکت تجاری شیوه جدیدی را برای کسب درآمد از سایت فیس بوک ابداع کرده است.  ادامه

 

پنجشنبه، 12 شهریورماه 1388: تلویزیون فرانسه برای نخستین بار تبلیغ مربوط به غذاهای حلال را به روی آنتن برد.  ادامه

 

یکشنبه، 8 شهریورماه 1388: درآمد تبلیغاتی روزنامه‌های آمریکایی در سه ماهه دوم سال 2009 با کاهش 29 درصدی به سیر نزولی که بسیاری از ناشران روزنامه را به مرز ورشکستگی رسانده ادامه داد.  ادامه

 

دوشنبه، 2 شهریورماه 1388: گزارش روزنامه اعتماد درباره کاهش ۴۰ درصدی درآمدهای سازمان صداوسیما  ادامه

 

شنبه، 24 مردادماه 1388: پخش‌کننده فیلم «خاک آشنا» جدیدترین ساخته سینمایی بهمن فرمان‌آرا، شیوه‌های تازه‌ای برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی این فیلم طراحی کرده است. ادامه

 

دوشنبه، 12 مردادماه 1388: گوگل با هدف جذب مخاطب برای برنامه ها و سرویس های آنلاین خود برای اولین بار دست به تبلیغات گسترده در شهرهای بزرگ آمریکا زده است.  ادامه

 

سه شنبه، 30 تیرماه 1388: تحقیقات اخیر حاکی از این است که پخش آگهی‌های بازرگانی بر جذابیت‌ تلویزیون می‌افزاید.  ادامه

 

یکشنبه، 28 تیرماه 1388: نسبت رسانه و تبلیغات در گفت‌وگوی روزنامه اعتماد با دکتر علیرضا حسینی پاکدهی  ادامه

 

شنبه، 27 تیرماه 1388: گوگل اعلام کرد بزودی یو‌تیوب از طریق "آگهی‌های پیش از پخش" برای این شرکت سودآور خواهد شد ادامه

 

جمعه، 26 تیرماه 1388: میزگرد رادیو گفت‌وگو با حضور مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور، بیژن نوباوه نماینده مجلس شورای اسلامی و دکتر حسام الدین آشنا استاد دانشگاه ادامه

 

یکشنبه، 21 تیرماه 1388: گزارش روزنامه حیات نو از رکود حاکم بر آگهى‌هاى صداوسیما ادامه

 

شنبه، 23 خردادماه 1388: میانگین ارسال پیامک در روزهای انتخابات از 65 میلیون به 90 میلیون SMS رسیده است.  ادامه

 

جمعه، 22 خردادماه 1388: پربیننده‌ترین برنامه‌ در تاریخ تلویزیون ایران، به استناد آمار منتشر شده، مناظره نامزدهای دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری است.  ادامه

 

جمعه، 22 خردادماه 1388: گزارشی از پرونده‌ی ۴ هزار دقیقه‌ای برنامه‌های تبلیغی نامزدها در صداوسیما  ادامه

 

چهارشنبه، 13 خردادماه 1388: بر اساس اعلام انجمن روزنامه‌های آمریکا، درآمد تبلیغات روزنامه‌های این کشور در سه ماه نخست سال 2009 بیش از 28 درصد کاهش یافت و این کاهش در هر دو بخش چاپی و آنلاین وجود داشت.  ادامه

 

سه شنبه، 12 خردادماه 1388: نگاه مسعود بهنود به تاثیرگذاری رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری از سایت بی.بی.سی  ادامه

 

سه شنبه، 12 خردادماه 1388: نامزدهای ریاست جمهوری ایران می‌کوشند در گروه جوانان با استفاده از وسایل ارتباطی در دسترس مانند یوتوب، فیس بوک و پیامک، پایگاهی پیدا کنند. اما، اینجا واشنگتن 2008(انتخابات آمریکا) نیست؛ اینجا ایران و به تقویم فارسی 1388 است و این نشانه بالا رفتن تب انتخاباتی در کشوری است که روز به روز مدرن تر می‌شود.  ادامه

 

سه شنبه، 12 خردادماه 1388: به گزارش خبرگزاری‌ها استفاده از رسانه‌های مدرن مانند اینترنت از پدیده‌های چشمگیر در پیکار انتخاباتی ایران است. هزاران تارنما با گرایش‌های گوناگون برای هدایت یا جلب آرای مردم وارد میدان شده‌اند.  ادامه

 

دوشنبه، 11 خردادماه 1388: یادداشتی درباره تبلیغات الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری  ادامه

 

دوشنبه، 11 خردادماه 1388: آگهی‌دهندگان هزینه‌های مربوط به تبلیغات آنلاین خود را کاهش داده‌اند. در نتیجه شرکت‌های تازه تاسیس وبی به فکر روش‌های دیگری به غیر از فروش تبلیغات افتاده‌اند. ادامه

 

شنبه، 9 خردادماه 1388: طبق آمار منتشر شده از سوی مدیر کل رسانه های دفتر ریاست جمهوری در همایش «رسانه های نو و انتخابات» درصد حامیان میرحسین موسوی در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی بیش از سایر نامزدهاست. ادامه

 

جمعه، 8 خردادماه 1388: جنبش بزرگ پیامکی حامیان میرحسین موسوی همزمان با آغاز زمان تبلیغات مجاز انتخاباتی آغاز شد. ادامه

 

سه شنبه، 5 خردادماه 1388: پخش مستندهای نامزدهای دهمین انتخابات ریاست جمهوری از جمعه(هشتم خرداد ماه) در شبکه‌ی اول سیما آغاز می‌شود و به ترتیب مستندهای محمود احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی، محسن رضایی و مهدی کروبی در مدت زمان 30 دقیقه به روی آنتن می‌روند.  ادامه

 

دوشنبه، 4 خردادماه 1388: رای نخستین‌بار چهره‌ای تراز اول در ایران از طریق اینترنت به سئوالات مردم پاسخ می‌دهد و جلسه‌ای مجازی با حضور او در راستای طرح «دیدار سبز با سیدمحمد خاتمی»برگزار می‌شود. ادامه

 

پنجشنبه، 31 اردیبهشتماه 1388: فهرست توضیحی و زمان دقیق و کامل برنامه‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی دهمین نامزدهای ریاست جمهوری براساس جدول اعلام شده به شرح زیر تهیه شده است. ادامه

 

پنجشنبه، 31 اردیبهشتماه 1388: حدود 17 هزار و 765 شبکه‌ی تجاری در ژاپن فعالیت می‌کنند که 60 درصد از آن‌ها چندان مورد استقبال مخاطبان خود قرار نگرفته‌اند.  ادامه

 

سه شنبه، 29 اردیبهشتماه 1388: معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موارد مهم و قانونی تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در رسانه‌ها را به کلیه مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری‌ها یادآوری و اعلام کرد. ادامه

 

سه شنبه، 22 اردیبهشتماه 1388: رئیس سازمان صدا و سیما زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی اصلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را از اول خرداد ذکر کرد که به مدت 20 روز در قالب برنامه‌ها و ساختارهای متنوع روی آنتن می‌رود.  ادامه

 

چهارشنبه، 16 اردیبهشتماه 1388: بحران مالی جهان همراه با ضربه زدن به اقتصاد کشورها؛ صنعت تبلیغات آنلاین را نیز تحت فشار قرار داده‌است. ادامه

 

شنبه، 12 اردیبهشتماه 1388: در فاصله کمتر از 45 روز به برگزاری دهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران هنوز سازندگان فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای احتمالی مشخص نیست و اخبار منتشرشده در این زمینه مرتب تکذیب می‌شود. ادامه

 

سه شنبه، 8 اردیبهشتماه 1388: گزارش ایسنا از نقش رسانه‌های نوین ارتباطی در فضای انتخابات ادامه

 

سه شنبه، 8 اردیبهشتماه 1388: همایش رسانه‌های نو و انتخابات با همکاری انجمن علمی ارتباطات دانشگاه سوره در تاریخ ششم خردادماه 1388 برگزار می‌شود.  ادامه

 

دوشنبه، 24 فروردینماه 1388: یادداشتی از مهدخت بروجردی علوی درباره آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی  ادامه

 

دوشنبه، 24 فروردینماه 1388: چاپ تبلیغی در صفحه نخست نسخه 9 ماه آوریل لس‌آنجلس تایمز که به صورت یک ستون خبری درآمده بود این روزنامه را با انتقادهایی مواجه کرد.  ادامه

 

سه شنبه، 18 فروردینماه 1388: صرف هزینه در حوزه تبلیغات آنلاین در کشور بریتانیا در سال گذشته میلادی از مرز 3.3 میلیارد دلار نیز گذشت.  ادامه

 

شنبه، 10 اسفندماه 1387: گوگل با هدف كسب درآمد از سایت خبری خود، برنامه AdWords خود را به جست‌وجوهای گوگل نیوز توسعه داده و در سمت راست صفحه نتایج جست‌وجوی این سرویس، تبلیغات متنی نشان می‌دهد.  ادامه

 

شنبه، 26 بهمنماه 1387: گوگل به فروش تبلیغات از طریق شبکه‌های رادیویی پایان داده و قصد دارد در عوض بر روی طرحهای فروش تبلیغات تلویزیونی و اشترا‌ک گذاری ویدیوی آنلاین تمر‌کز ‌کند.  ادامه

 

شنبه، 12 بهمنماه 1387: بررسی ها از افزایش 25 تا 35 درصدی صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین در منطقه خاورمیانه در سال 2009 میلادی حکایت دارد.  ادامه

 

سه شنبه، 8 بهمنماه 1387: پس از آن که تصمیم غرض‌ورزانه شبکه «بی.‌بی.سی» مبنی بر عدم پخش آگهی سازمان‌های خیریه درباره غزه، با مخالفت‌های مردمی مواجه شد، یکی دیگر از شبکه‌ها‌ی تلویزیونی کشور انگلیس هم سیاستی مشابه بی.بی.سی را اتخاذ کرد. ادامه

 

یکشنبه، 6 بهمنماه 1387: در برابر یکی از ساختمان‌های اصلی «بی.بی.سی» تجمعی در اعتراض به خودداری این شبکه از پخش آگهی سازمان‌های خیریه برای غزه برپا شده‌است.  ادامه

 

پنجشنبه، 3 بهمنماه 1387: یک روزنامه صهیونیستی نوشت رژیم تل آویو به منظور شکستن جو منفی ایجاد شده به دلیل حملات غزه علیه این رژیم، اقدام به تشکیل گروه های وبلاگ نویس می کند.  ادامه

 

چهارشنبه، 2 بهمنماه 1387: تلاش‌های گوگل برای توسعه امپراتوری تبلیغاتش به فراتر از مرزهای اینترنت با نخستین شکست مواجه شده و این شرکت به برنامه دو ساله فروش تبلیغات در روزنامه‌ها پایان می‌دهد.  ادامه

 

سه شنبه، 1 بهمنماه 1387: تحلیل خبرگزاری فارس از فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان در فضای مجازی  ادامه

 

شنبه، 28 دیماه 1387: گزارش روزنامه اعتماد درباره واکاوی تاثیرات آگهی‌های تجاری  ادامه

 

شنبه، 28 دیماه 1387: بزرگ‌ترین شرکت‌های روزنامه در ایتالیا با هدف افزایش درآمد تبلیغاتی خود از اینترنت یک کنسرسیوم تبلیغات آنلاین تشکیل می‌دهند.  ادامه

 

سه شنبه، 17 دیماه 1387: در پی اجرای اصلاحات رسانه ای نیکولا سارکوزی، رئیس جمهوری فرانسه، شهروندان این کشور نخستین بار برنامه های شبکه های دولتی تلویزیون را بدون پخش آگهی بازرگانی تماشا کردند. ادامه

 

دوشنبه، 25 آذرماه 1387: «مصرف‌گرایی در رسانه‌ی ملی» شامگاه‌ 24 آذر ماه در دانشگاه امام صادق (ع) با حضور دانشجویان و مدیرکل اداره بارگانی صداوسیما و یک کارشناس رسانه مورد بررسی قرار گرفت ادامه

 

شنبه، 23 آذرماه 1387: مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ساماندهی درج و انتشار آگهی های تبلیغاتی در جراید و نشریات کشور خبر داد.  ادامه

 

سه شنبه، 19 آذرماه 1387: سرتیپ دوم پاسدار "اصغر جعفری" رییس پلیس آگاهی کشور در نامه ای به معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از وی خواست دستور دهد تا جراید کشور از انتشار آگهی شرکت های فاقد مجوز فعالیت خودداری کنند.  ادامه

 

یکشنبه، 26 آبانماه 1387: رئیس جمهور جدید آمریکا هر هفته با نسل جوان از طریق YouTube ارتباط برقرار می کند.  ادامه

 

سه شنبه، 21 آبانماه 1387: گزارش گاردین در مورد انتخابات آمریکا و حضور اینترنتی اوباما  ادامه

 

یکشنبه، 19 آبانماه 1387: طبق اعلام یکی فراهم‌کنندگان خدمات تلفن همراه آمریکایی، به‌دنبال اعلام پیروزی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حجم پیام‌های کوتاه ارسالی در شب سه‌شنبه سه برابر شد. ادامه

 

یکشنبه، 19 آبانماه 1387: باراک اوباما همگام با سایر اقداماتش جهت آماده شدن برای آغاز دوران ریاست جمهوری خود، به محیط وب روی آورده است. ادامه

 

شنبه، 18 آبانماه 1387: انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2008 شاهد استفادهء گسترده کاندیدها از تبلیغات سیاسی در اینترنت بود. ادامه

 

سه شنبه، 14 آبانماه 1387: وب‌سایت‌ها با آغاز روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با طراحی گرافیک‌های شاد قرمز، سفید و آبی، توقف تولید اخبار، تنظیم سرورها برای آمادگی در برابر ترافیک این جریان بزرگ آماده شده‌اند و یاهونیوز نیز در انتظار نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای آغاز انتشار اخبار آن‌ است. ادامه

 

دوشنبه، 13 آبانماه 1387: تنها یک روز به انتخابات رئیس‌جمهوری آمریکا باقی مانده است، اما شایعه‌پراکنی، گوشه و کنایه زدن و بدنام‌سازی نامزدها در اینترنت رواج دارد. ادامه

 

یکشنبه، 12 آبانماه 1387: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و شمارش ساعت های پایانی آن ، رامین مستقیم، خبرنگار روزنامه لس آنجلس تایمز در برنامه گفت و گوی روز رادیو گفت و گو با بیان اهمیت نقش رسانه ها در انتخابات، افکار عمومی را مهمترین عامل در دروازه بانی خبر ایالات متحده عنوان کرد ادامه

 

یکشنبه، 5 آبانماه 1387: بنابر آخرین آمار ها از هر 4 رسانه مکتوب، 3 رسانه حامی اوباما و یک رسانه حامی مک کین است؛ حتی روزنامه شیکاگو تریبیون که نماینده جمهوری خواهان تلقی می شد نیز برای اولین بار از یک نامزد دموکرات برای ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد. ادامه

 

دوشنبه، 29 مهرماه 1387: «سیروس تسلیمی» گفت: یکی از ابزارهای تبلیغاتی که طی دو سه سال اخیر در سینمای ایران متداول شده، توزیع سی‌دی‌های تبلیغاتی رایگان فیلم‌ها بوده و این موضوع تاکنون منع قانونی نداشته است.  ادامه

 

جمعه، 26 مهرماه 1387: روزنامه مشهور «واشنگتن پست» جمعه 25 مهرماه به صورت رسمی از باراک اوباما، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد. ادامه

 

جمعه، 26 مهرماه 1387: گوگل با نمایش تبلیغات متنی مربوط به جست‌وجو در برنامه‌ی محبوب نقشه‌ی گوگل منبع درآمد تبلیغاتی مرتبط با جست‌وجوی جدید دیگری برای خود فراهم کرد.  ادامه

 

سه شنبه، 23 مهرماه 1387: گفتگوی روزنامه اعتماد با حسن عابدینی، مدیرکل اخبار خارجی واحد مرکزی خبر درباره گفتگوی لری کینگ با محمود احمدی‌نژاد  ادامه

 

سه شنبه، 23 مهرماه 1387: گفتگوی روزنامه اعتماد با ماشاالله شمس الواعظین درباره گفتگوی لری کینگ با محمود احمدی‌نژاد  ادامه

 

سه شنبه، 23 مهرماه 1387: گزارش روزنامه اعتماد به بهانه ادامه انتقادات و افزایش فشارها بر لری کینگ به خاطر مصاحبه با رئیس جمهور ایران  ادامه

 

یکشنبه، 21 مهرماه 1387: مقاله‌ای از دکتر محمد سلطانی‌فر درباره رقابت انتخاباتی سال 2008 ریاست جمهوری ایالات متحده در اینترنت  ادامه

 

جمعه، 19 مهرماه 1387: از اوایل دهه 50 میلادی که امکان پخش تلویزیونی مراسم اسکار توسط تلویزیون فراهم شد، برای نخستین با سال آینده در خلال پخش این مراسم سینمایی استودیوهای فیلم‌سازی امکان می‌یابند برای آثارشان به تبلیغات تلویزیونی بپردازند.  ادامه

 

سه شنبه، 16 مهرماه 1387: به نظر می رسد پس از هک شدن ایمیل خانم سارا پیلین، معاون مک کین، باید منتظر شنیدن اخبار بیشتری از تاثیر IT با همه حواشی ریز و درشت آن، بر یکی از مهمترین انتخابات ریاست جمهوری در جهان باشیم.  ادامه

 

دوشنبه، 8 مهرماه 1387: یادداشت علی‌اصغر رمضان‌پور در مجله اینترنتی زیگ‌زاگ درباره پروپاگاندا  ادامه

 

یکشنبه، 7 مهرماه 1387: روز گذشته نخستین برنامه آنلاین منازعه ریاست جمهوری ایالات متحده پی بستری برای تغییر مقالات انتقادی موجود باراک اوباما و جان مک کین را در برابر عده بیشماری از آگاهان سیاسی گشود.  ادامه

 

شنبه، 6 مهرماه 1387: سیستم جدید یاهو طبق ادعای مدیر اجرایی این شرکت تبلیغات اینترنتی را برای ناشران و تبلیغ‌کنندگان ارزان‌تر خواهد کرد.  ادامه

 

جمعه، 5 مهرماه 1387: در تحقیقی که از سوی بخش روانشناسی دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی صورت گرفت مشخص شد که اکثر کاربران کامپیوتر، اخطارهایی که بصورت پنجره‌های pop-up بر روی صفحه نمایان می‌شوند را نادیده می‌گیرند.  ادامه

 

یکشنبه، 31 شهریورماه 1387: طبق آخرین گزارش های منتشر شده از سوی کمیسیون انتخابات آمریکا باراک اوباما نامزد دموکرات‌ها و جان نامزد جمهوری‌خواهان در رقابت انتخاباتی خود برای رسیدن به پست ریاست جمهوری ایالات متحده در مجموع به طور متوسط روزی 6/3 میلیون دلار خرج می‌کنند. ادامه

 

یکشنبه، 24 شهریورماه 1387: یادداشتی از حسینعلی افخمی، مدیر گروه ارتباطات دانشگاه علامه درباره نقش مطبوعات در انتخابات  ادامه

 

یکشنبه، 24 شهریورماه 1387: نقش و تاثیر رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران در انتخابات آتی در گفت‌وگوی روزنامه اعتماد با ماشاءالله شمس الواعظین  ادامه

 

دوشنبه، 18 شهریورماه 1387: انجمن‌های مصرف‌کنندگان مالزی، دولت این کشور را وارد کرد تا طرح ممنوعیت تبلیغات مواد خوراکی مضر در شبکه‌های رادیویی و تلویزیون را به تصویب برساند.  ادامه

 

شنبه، 16 شهریورماه 1387: سخنرانی سارا پیلین، نامزد معاونت ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان در روز چهارشنبه یک رقابت از نظر جلب مخاطب تلویزیونی محسوب می‌شود.  ادامه

 

شنبه، 16 شهریورماه 1387: آگهی‌های بازرگانی برگزیده جشنواره‌ نهم رادیو هم طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.  ادامه

 

شنبه، 2 شهریورماه 1387: بررسی های موسسه پژوهشی eMarketer نشان می دهد که شبکه تلویزیونی «ان.بی.سی» آمریکا با پخش بازی های المپیک بر روی سایت اینترنتی خود و از طریق تبلیغات ویدیویی در خلال پخش این بازی ها حدود شش میلیون دلار درآمد کسب کرده است.  ادامه

 

دوشنبه، 28 مردادماه 1387: گوگل در ابتکاری جالب به کاربران سرویس تبلیغات آنلاین AdSense اجازه داد تا آگهی های خود را در سرویس های مختلف فید خوان نیز به نمایش درآورند.  ادامه

 

سه شنبه، 22 مردادماه 1387: باراک اوباما، کاندیدای دموکراتیک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که قصد دارد تا گزینه معاون اولی خود را نه با برگزاری نشست خبری و نه با تلویزیون ملی این کشور که با استفاده از پیام کوتاه تلفن همراه به مردم این کشور معرفی کند. ادامه

 

یکشنبه، 20 مردادماه 1387: گوگل امکانات جدیدی را به سرویس آگهی های خود افزوده تا اگهی دهندگان و مدیران شرکت های تبلیغاتی راحت تر بتوانند وضعیت نمایش آگهی های خود را بررسی کرده و از میزان بازدیدکنندگان از آنها مطلع شوند.  ادامه

 

شنبه، 19 مردادماه 1387: نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا از آگهی‌های بازرگانی که در میان مسابقات المپیک از تلویزیون پخش می‌شود، برای تبلیغات استفاده می‌کنند. ادامه

 

چهارشنبه، 9 مردادماه 1387: جایگاه نیازمندی ها در ساختار کلان تبلیغات تجاری در برنامه دنیای تبلیغات رادیو گفت‌وگو چهارشنبه نهم مرداد ماه بررسی می شود.  ادامه

 

چهارشنبه، 9 مردادماه 1387: به گفته یک شرکت تبلیغاتی، آگهی‌های تبلیغی که قابلیت بروزرسانی با استفاده از روش‌های الکترونیکی را دارند بیش از دیگر روش‌هایی که مستلزم استفاده از کاغذ هستند، دوستدار طبیعت محسوب می‌شوند.  ادامه

 

جمعه، 4 مردادماه 1387: مدیر کل اخبار شبکه العالم گفت: به دستور مقامات امنیتی مصر، فعالیت خبری شبکه جهانی العالم در این کشور متوقف شد.  ادامه

 

شنبه، 29 تیرماه 1387: چین در حالی بالاترین رشد اقتصادی جهان را به خود اختصاص می‌دهدکه تبلیغات نقش مهمی در این اقتصاد ایفا می‌کند.  ادامه

 

جمعه، 14 تیرماه 1387: سرویس بلاگر گوگل وبلاگ‌های متعددی که مخالف انتخاب سناتور باراک اوباما به ریاست جمهوری آمریکا بودند را مسدود کرد. ادامه

 

یکشنبه، 9 تیرماه 1387: گزارش روزنامه همشهری عصر در مورد پیامک‌های تبلیغاتی ادامه

 

دوشنبه، 3 تیرماه 1387: در حال حاضر گوگل 80 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی را از آن خود کرده است. ادامه

 

دوشنبه، 3 تیرماه 1387: درآمدهای حاصله از تبلیغات رادیویی شبکه‌های فعال در منطقه آسیا و اقیانوسیه، در سال 2007 به طور میانگین 32 درصد افزایش داشته است. ادامه

 

یکشنبه، 2 تیرماه 1387: باراک اوباما کاندید دموکرات مقام ریاست جمهوری ایالات متحده وب‌سایتی را با هدف مقابله با تاکتیک‌های تهمت‌زنی سیاسی راه‌اندازی کرد.  ادامه

 

پنجشنبه، 30 خردادماه 1387: مایکروسافت پس از عدم دستیابی به توافق با یاهو بر سر توسعه تبلیغات آنلاین در فستیوال بین المللی تبلیغات در کن فرانسه استراتژیها و موضع خود را در خصوص آینده تبلیغات آنلاین مشخص کرد. ادامه

 

چهارشنبه، 29 خردادماه 1387: گزارش روزنامه حیات‌نو درباره نقش اینترنتی در انتخابات امریکا ادامه

 

پنجشنبه، 23 خردادماه 1387: گزارش روزنامه همشهری در مورد استفاده از اینترنت در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری امریکا  ادامه

 

یکشنبه، 12 خردادماه 1387: گزارش ندا لهردی در روزنامه دنیای اقتصاد در مورد رشد 30 درصدی آگهی‌های آنلاین در سال 2008  ادامه

 

شنبه، 11 خردادماه 1387: بیلبوردهایی که با شعار «چگونه می‌توان یک ... را دوست داشت؟!» در سطح شهر تهران نصب شده بود، جمع‌آوری شد. این بیلبوردهای تبلیغاتی مربوط به فیلم «تیغ زن» آخرین ساخته علیرضا داودنژاد بودند که به‌زودی در سینماهای تهران اکران خواهد شد. ادامه

 

شنبه، 11 خردادماه 1387: به تازگی یک شرکت تازه تاسیس تکنولوژی را معرفی کرده است که امکان دریافت تحلیل‌های دقیق از بینندگان آگهی‌های بیل بوردها را می‌دهد.  ادامه

 

یکشنبه، 8 اردیبهشتماه 1387: ایتنا - نگرانی رگولاتوری دادستانی آمریکا بیشتر ناشی از تماس تلفنی است که طی آن اریک اشمیت مدیرعامل گوگل به جری یانگ مدیرعامل یاهو پیشنهاد کرد تا برای خلاصی از دست مایکروسافت به وی کمک کند. دفتر دادستانی ایالات متحده... ادامه

 

شنبه، 7 اردیبهشتماه 1387: همشهری آنلاین - روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با انتشار گزارشی از اعمال نفوذ وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا، پنتاگون، بر کارشناسان نظامی رسانه ها پرده برداشت. بر اساس این گزارش از 5سال پیش که آمریکا به عراق حمله کرد، شبکه... ادامه

 

چهارشنبه، 4 اردیبهشتماه 1387: گوگل با کنار زدن شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و اپل، برای سومین سال متوالی در صدر فهرست صد برند قدرتمند جهان قرار گرفت. به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشی که توسط یک موسسه‌ی پژوهشی بازار منتشر شده و نتایج آن بر... ادامه

 

سه شنبه، 3 اردیبهشتماه 1387: «مایکل مور» ضمن اعلام حمایت رسمی خود از «باراک اوباما»، «هیلاری کلینتون» را به تمسخر گرفت. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، «مایکل مور» روز گذشته با انتشار مقاله‌ای هزار و 100 کلمه‌ای بر روی سایت خود، حمایت... ادامه

 

پنجشنبه، 29 فروردینماه 1387: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت صفر پنجشنبه 29 فروردین آغاز شد و تا پنجم اردیبهشت ادامه می یابد. به گزارش خبرنگار مهر، این تبلیغات در اجرای ماده ‌56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و... ادامه

 

یکشنبه، 25 فروردینماه 1387: شمار زیادی از کاربران اینترنت آمریکایی نسبت به وب‌سایت‌هایی که تبلیغات مبتنی بر اطلاعات شخصی و مربوط به علایق و نیازهای آن‌ها را نمایش می‌دهند، نگران هستند. به گزارش ایسنا، در یک نظرسنجی صورت گرفته شش نفر از هر ده... ادامه

 

شنبه، 24 فروردینماه 1387: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت، نظام نامطمئن اطلاع رسانی آمریکا نیز مانند رییس جمهوری این کشور دروغگو است. به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری گفت، خبر رسانی چندی... ادامه

 

جمعه، 23 فروردینماه 1387: آفتاب - روزنامه کیهان، در شماره روز شنبه خود با انتقاد ازبرخی تابلوهای زینتی مترو نوشت: « نقش و نگارهای آنارشیستی برخی تابلوهای زینتی در ایستگاه های مترو، هنر ما را، عقل ما را، منطق و فرهنگ ما را نشانه... ادامه

 

پنجشنبه، 22 فروردینماه 1387: مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد گفت: در سال جدید با سازمان‌ها و شرکت‌های استفاده ‌کننده‌ از اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه به شدت برخورد می‌شود. ‌علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: در پی مصوبه‌ اسفند... ادامه

 

چهارشنبه، 21 فروردینماه 1387: 121 روز تا آغاز بازي‌هاي المپيك پكن باقي مانده و هم‌چنان هم‌چون دوره‌ي پيشين اين بازي‌ها، "حسين رضازاده" به عنوان نخستين شانس ايران براي كسب مدال در اين دوره از بازي‌ها محسوب مي‌شود. او كه خود را براي كسب سومين... ادامه

 

چهارشنبه، 21 فروردینماه 1387: یک سازمان آموزشی مسیحی در نظر دارد از پایگاه اینترنتی گوگل به دلیل امتناع از درج آگهی سقط جدید با محتوای دینی شکایت کند. به گزارش مهر به نقل از پاپیگاه خبری لایف‌سایت‌نیوز، زمانی که "مؤسسه مسیحی" به عنوان یک... ادامه

 

سه شنبه، 20 فروردینماه 1387: طرح‌های یاهو برای سیستم مدیریت تبلیغات وب جدیدش که به شرکای فروش تبلیغات این شرکت علاوه بر فضای تبلیغات آنلاین در یاهو امکان دسترسی به فضای تبلیغات سایت‌های بزرگ دیگر را می‌دهد، تشریح شد. به گزارش ایسنا، این سیستم که... ادامه

 
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook