ایتنا – گوگل با محلی کردن تبلیغات، انقلابی در این حوزه پدید آورده است.
Boost یک سرویس تبلیغات محلی جدید است که گوگل برای کسب و کارهای محلی در نظر گرفته است.
این خدمات که از دادههای یک سرویس دیگر گوگل به نام Google Places بهره می گیرد، رونق مشاغل محلی را در پی خواهد داشت.
به گزارش ایتنا به نقل از ماشابل، در حال حاضر نسخه آزمایشی و بتای این سرویس در شهرهای سانفرانسیسکو، هیوستن و شیکاگو راهاندازی شده و قرار است به زودی دیگر شهرهای آمریکا را نیز تحت پوشش بگیرد.
عملکرد این سرویس بدین صورت است که وقتی کاربر خدمات و کسب و کارهای محلی را جستوجو کند، تبلیغات محلی مرتبط با آن، در بخش sponsored links نتایج گوگل به نمایش در میآید.
همچنین اگر در کادر جستوجو عبارتی مثل «رستوران» به همراه نام یک منطقه نظیر سانفرانسیسکو تایپ شود نیز همین قضیه رخ میدهد.
تبلیغات به نمایش درآمده میتواند شامل آدرس، نام، شماره تلفن و حتی محل جغرافیایی شرکت و فروشگاه مورد نظر باشد.
در این صورت افراد محلی به راحتی میتوانند با مراجعه به اینترنت، نیازهای خود را برطرف سازند و از آن سو، صاحبان مشاغل نیز قادر خواهند بود با استفاده از این سرویس، به کسب و کار خود رونق بخشند.