تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- میکروب‌های روی موبایل خبرنگاران را بشناسید
- نقش آندروئید در بهداشت دهان: مسواکی که به تلفن همراه وصل می‌شود
- ساخت لپ‌تاپ‌های آینده با دفتر یادداشت روزانه
- گوگل از عینک با فناوری بالا رونمایی می‌کند
- دسترسی برخی دانشگا‌ه‌ها به وب‌سایت‌های علمی قطع است
- ایجاد رشته پدافند سایبری در دانشگاه مالک اشتر
- مایکروسافت جست‌و‌جوگر بینگ را شخصی‌تر می‌کند
- هکرها سایت شرکت اداره کننده یک زندان را از کار انداختند
- مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای ارسال پیامک‌های انبوه
- تبلت‌های گوگل فصل بهار به‌ بازار می‌آید

 

گروه خبری: تبلیغات چاپی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 8 اسفندماه 1390  

 

تعرفه جدید نرخ آگهی‌های دولتی در مطبوعات

 
 

تعرفه جدید نرخ آگهی‌های دولتی در مطبوعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.  

 
 

تعرفه جدید نرخ آگهی‌های دولتی در مطبوعات از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

سیدمحمد حسینی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - طی آیین‌نامه‌ای تعرفه جدید نرخ آگهی‌های دولتی در مطبوعات را ابلاغ کرد.

این آیین نامه در راستای اجرای بند (5) ماده (2) قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مقررات جاری، در (10) ماده و (4) تبصره ابلاغ شده است که جدول نرخ دقیق تعرفه‌ها با تقسیم‌بندی گروه‌ها در سایت معاونت امور مطبوعاتی مطبوعاتی ارشاد با آدرس www.press.farhang.gov.ir اعلام شده است.

ماده1 – شامل نرخ چاپ آگهی‏های دولتی و گزارش آگهی (رپرتاژ) در مطبوعات با قطع یا فرم روزنامه‏ای برای هر کادر رنگی به ریال است.

تبصره 1- قیمت‏های یاد شده بر مبنای کادر واحد مطبوعات به اندازه تقریبی (mm 35×80) یا 20 سطر از سطرشمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. کادرهایی که با 10% اختلاف نسبت به اندازه فوق کوچکتر یا بزرگتر به چاپ می‏رسند با همین جدول محاسبه می‏شوند.

تبصره 2- در مطبوعات با شمارگان یکصد هزار نسخه و بالاتر که همواره با حداقل 16 صفحه یا بیش‌تر چاپ می‏شوند، قیمت سایر صفحات رویه نیز مطابق با صفحه دوم یا سوم محاسبه می‏شود. صفحات رویه شامل دوم، سوم، چهارم و سه صفحه ماقبل آخر است.

ماده 2- شامل نرخ چاپ آگهی‏های دولتی در نشریات مجلد شده برای هر سانتیمتر مربع رنگی به ریال است.

تبصره: کلیه صفحات داخلی که با کاغذ جلد چاپ شده‏اند به قیمت داخل جلد محاسبه می‏شوند.

ماده 3 - آگهی‏هایی که اشخاص حقیقی یا حقوقی غیردولتی ملزم به پرداخت وجه آن هستند مطابق با سایر آگهی‏ها صرفاً از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت چاپ در مطبوعات اقدام و قیمت آن‌ها قبل از چاپ دریافت و به شرح زیر محاسبه می‏شود:

الف – در نشریاتی که شمارگان آنها تا یکصد هزار نسخه است نرخ چاپ آگهی‏های حقوقی شامل ثبت شرکت‏ها و مالکیت‏های صنعتی بر مبنای هر کلمه هشتصد (800) ریال و سایر آگهی‏های حقوقی شامل تحدید حدود، نوبتی، فقدان سند، اجرایی، مزایده، دادرسی مدنی، حصر وراثت و غیره بر مبنای هر کلمه چهارصد (400) ریال محاسبه می‏شود.

ب – نرخ چاپ هر دو گروه از آگهی‏های یاد شده فوق در نشریات با شمارگان یکصدهزار نسخه و بالاتر برمبنای هر کلمه یکهزار و پانصد (1500) ریال خواهد بود، اعمال این قیمت مشروط به انتخاب نام نشریه از طرف صاحبان آگهی است. در غیر اینصورت مطابق با ردیف الف محاسبه می‏َشود.

تبصره – چاپ آگهی‏های این ماده با حروف 10 نازک از فونت‏های معمول هر نشریه به صورت سیاه و سفید صورت خواهد گرفت.

ماده 4 - نرخ چاپ کلیه آگهی‏هایی که به صورت سیاه و سفید منتشر می‏َشوند در مواد (1) و (2) بیست درصد (20%) کمتر از تعرفه‏های مقرر و نرخ چاپ آگهی‏های کیفری دادگستری در کلیه نشریات متقاضی برای هر کادر رنگی یا سیاه و سفید 000/200 ریال و در صورت تاکید آگهی‌دهنده جهت چاپ در نشریات غیرمتقاضی، مطابق با قیمت

سیاه و سفید در گروه مربوط خواهد بود. چاپ کلیه آگهی‏های کیفری دادگستری حداکثر با فونت 12 نازک و کمترین فاصله سطر مورد پذیرش خواهد بود.

ماده 5 - به نرخ چاپ آگهی‏های دولتی در نشریاتی که به زبان غیرفارسی انتشار می‏یابند سی درصد (30%) اضافه می‏شود.

ماده 6- به نرخ چاپ آگهی‏های دولتی، در نشریاتی که به صورت محلی یا استانی منتشر و یا توزیع می‏شوند، بیست درصد (20%) اضافه می‏شود. انتشار آگهی در ویژه‏نامه‏های استانی که جراید سراسری چاپ و توزیع می‏کنند، منوط به دارا بودن مجوز مربوط خواهد بود و محاسبه مبلغ آن مطابق با شمارگان ویژه‏نامه و بدون اعمال این ماده صورت می‏پذیرد. نشریاتی که خاستگاه محلی و یا استانی دارند نسبت به ویژه‏نامه‏ها و نشریات سراسری، با رعایت سایر قوانین و صلاحدید مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در اولویت توزیع آگهی قرار بگیرند.

ماده 7 - هزینه‏های مربوط به تهیه عکس، ترجمه، طراحی آگهی و سایر هزینه‏های جانبی با کارشناسی و تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برعهده سازمان آگهی دهنده است.

ماده 8 - جداول مربوط به قیمت درج آگهی در خبرگزاری‏ها و پایگاه‏های اطلاع‏رسانی اینترنتی دارای مجوز متعاقباً اعلام خواهد شد.

ماده 9 - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آغاز هر سال رتبه رسانه‏ها را در ردیف محاسباتی آگهی‏های دولتی براساس ارزیابی شاخص‏های کمی و کیفی رسانه و میزان التزام آن به قانون مطبوعات و سایر مقررات مربوط تعیین خواهد کرد.

ماده 10- تعرفه‏های مذکور در این آیین‏نامه تا پایان سال 1391 اعتبار داشته و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعرفه‏های جدید را حداکثر تا پایان اسفندماه این سال اعلام می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed