تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: شنبه، 27 تیرماه 1388  

 

«آگهی‌های پیش از پخش» با هدف درآمدزایی به یوتیوب اضافه خواهد شد

 
 

گوگل اعلام کرد بزودی یو‌تیوب از طریق "آگهی‌های پیش از پخش" برای این شرکت سودآور خواهد شد 

 
 

همشهری آنلاین - گوگل اعلام کرد بزودی یو‌تیوب از طریق "آگهی‌های پیش از پخش" برای این شرکت سودآور خواهد شد

گوگل وب‌سایت یوتیوب را در سال 2006 به قیمت 1.65 میلیارد دلار خریداری کرد و از آن زمان نگرانی‌هایی در مورد هزینه‌های بالای میزبانی میلیون‌ها ویدئو به صورت مجانی و ضرر زدن آن به گوگل وجود داشته‌است.

به گزارش روییترز، اریک اشمیت، مدیر عامل شرکت گوگل پنجشنبه گذشته از مسیر پیشرفت یوتیوب ابراز رضایت کرد و گفت که شرکتش هم‌اکنون به بازاریاب‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی برای ساختن آگهی‌های تجاری در یوتیوب، کمک می‌کند.

وی در کنفرانس تکنولوژی و رسانه Sun Valley خبر داد که فرمت تبلیغات جدید در یوتیوب از جمله آگهی‌های پیش از پخش درآمد خوبی برای گوگل ایجاد خواهد کرد.

از طرفی جاناتان روزنبرگ، رئیس بازاریابی و مدیریت محصولات گوگل اعلام کرد که بازدیدهای کاربران از ویدئوهایی که با آگهی‌های تجاری پشتیبانی می‌شود از سال گذشته تا به حال 3 برابر شده‌است.

گوگل پنج‌شنبه از سود سه ماهه‌ای خبر داد که بیشتر از پیش‌بینی‌های تحلیل‌گران اقتصادی بود. با این حال به دلیل عدم افزایش درآمد، هر سهم گوگل 3 درصد کاهش پیدا کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed