اولین شبکهی پخش آگهیهای تلویزیونی در کوبا تا پایان سال جاری میلادی راهاندازی میشود.
به گزارش ایسنا، در راستای اصلاحات انجام شده در کشور کوبا، تا پایان سال جاری میلادی قرار است نخستین شبکهی پخش آگهیهای تلویزیونی در این کشور راهاندازی شود.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این شبکه که وظیفهی اصلی آن تبلیغ تولیدات داخلی کشور کوبا است، در ابتدای راهاندازی روزانه هشت ساعت پخش برنامه خواهد داشت که در صورت استقبال مردم این کشور و به ویژه ساکنان شهر هاوانا، به 24 ساعت افزایش خواهد یافت.
راهاندازی نخستین شبکهی پخش آگهی در کوبا که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، در راستای اصلاحات سیاسی است که از چند سال قبل با کنارهگیری «فیدل کاسترو» از قدرت و جایگزینی برادرش رائول آغاز شده است.
قرار است در این شبکه تلویزیونی، علاوهبر محصولات کشور کوبا که بیشتر آنها تولیدات کشاورزی هستند، محصولات کشورهای خارجی که مجوزهای لازم را از دولت کوبا دریافت کردهاند نیز تبلیغ شود، هر چند که به احتمال فراوان برای تبلیغ محصولات دیگر کشورها محدودیتهایی اعمال میشود.