تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- شیوه تبلیغات جدید فیس‌بوک، حریم خصوصی کاربران را هدف می‌گیرد
- شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ به موزه نرسید
- طراحی برنامه كنترل رفتار پلیس آمریکا
- برترین‌های جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی مشخص شدند
- روزنامه مکزیکی قید خبرهای مبارزه با مواد مخدر را زد
- نقش فیس‌بوک و اسکایپ در افزایش جراحی‌های پلاستیک در غرب
- عینک جدید با قابلیت دسترسی به وب
- طرح ای.بازار: ساماندهی فروشگاه‌های اینترنتی محصولات دیجیتالی
- مهدی محسنیان‌راد: مقابله با تهاجم‌فرهنگی کار نهادهای فرهنگی است نه نظامی
- خبرگزاری مهر «مجله الکترونیکی» راه‌اندازی کرد

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 23 تیرماه 1391  

 

شیوه تبلیغات جدید فیس‌بوک، حریم خصوصی کاربران را هدف می‌گیرد

 
 

فیس‌بوک قصد دارد تا شیوه تبلیغاتی جدیدی در پیش بگیرد.  

 
 

فیس‌بوک قصد دارد تا شیوه تبلیغاتی جدیدی در پیش بگیرد.

به گزارش ایسنا، وال استریت ژورنال اعلام کرده است که شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌خواهد تا نوع جدیدی از تبلیغات موبایلی را که بر پایه برنامه‌هاست در پیش بگیرد.

به نوشته این روزنامه، فیس‌بوک که هم اکنون 900 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد برای این کار از ویژگی ارتباط (Connect) استفاده خواهد کرد که به میلیون‌ها کاربر اجازه می‌دهد تا با نشان کاربری و رمز فیس‌بوکی خود از اپلیکیشن‌ها استفاده کنند.

یک منبع ناشناس در فیس‌بوک به وال استریت ژورنال گفته است که این شبكه اجتماعی همچنین قصد دارد تا شیوه استفاده کاربران از برنامه‌ها را نیز ردیابی کند، اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتحاذ نشده است.

انتظار می‌رود که این اقدام جدید فیسبوک نگرانی‌ها در خصوص حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد.

این اقدام فیس‌بوک و تمرکز این شرکت بر تلفن‌های همراه هوشمند در حالی صورت می‌گیرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد بسیاری از کاربران از طریق تلفن‌های همراه خود وارد فیس‌بوک می‌شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed