تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: شنبه، 16 مردادماه 1389  

 

واکنش احمدی‌نژاد به آگهی تبلیغاتی بین سریال «زیرهشت»

 
 

رئیس جمهور که صبح شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خانواده شهدای رسانه شرکت کرده بود، با نقبی به پیام‌های بازرگانی که این روزها از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شوند، بر اهمیت تبلیغات در تغییر و شکل‌دهی افکار عمومی تاکید کرد. 

 
 

خبرگزاری ایسنا - رئیس جمهور که صبح شنبه در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از خانواده شهدای رسانه شرکت کرده بود، با نقبی به پیام‌های بازرگانی که این روزها از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شوند، بر اهمیت تبلیغات در تغییر و شکل‌دهی افکار عمومی تاکید کرد.

محمود احمدی‌نژاد در نشست گفت: شب گذشته در تلویزیون آگهی‌ای در وسط سریال «زیرهشت» منتشر شد که البته گویی حواس‌شان نبود؛ تبلیغ تلفن همراه بود و تبلیغ می‌کرد که شما به کشورهای مختلف می‌روید می‌توانید با استفاده از این تلفن با داخل ارتباط برقرار کنید. وقتی که اسم کشورهای آفریقایی و عربی را می‌گفت چهره‌ یک مرد سوار بر شتر و در بیابان را پخش می‌کرد ولی وقتی که اسم کشورهای اروپایی را آورد، هواپیما و برج و این‌ها را پخش کرد. با زدن این مثال می‌خواستم بگویم که چقدر آنها با تبلیغات سعی می‌کنند ذهنیت‌ها و افکار عمومی را شکل دهند.

رئیس جمهور همچنین در بخشی از سخنانش با بیان این‌که بسیاری از شبکه‌های خارجی برای تاثیرگذاری بر ذهن ملت‌ها ایجاد شده‌است، گفت: ما باید از کار رسانه‌ای حداکثر استفاده را بکنیم؛ البته ما نمی‌توانیم خبر غیرواقعی را منتشر کنیم و از نظر اخلاقی نیز این حق را نداریم. ما در نقطه مقابل آنها قرار داریم. ما فکر می‌کنیم که باید خبر درست باشد، امیدآفرین و امیدبخش باشد و به نفع ملت‌ها باشد و فکر می‌کنیم که اگر انسان‌ها امیدوار باشند زودتر بساط ظلم جمع می‌شود و اگر مردم مایوس باشند کاری نمی‌توان کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed