تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات انتخاباتی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 5 خردادماه 1388  

 

گزارشی از فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری

 
 

پخش مستندهای نامزدهای دهمین انتخابات ریاست جمهوری از جمعه(هشتم خرداد ماه) در شبکه‌ی اول سیما آغاز می‌شود و به ترتیب مستندهای محمود احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی، محسن رضایی و مهدی کروبی در مدت زمان 30 دقیقه به روی آنتن می‌روند.  

 
 

خبرگزاری ایسنا - پخش مستندهای نامزدهای دهمین انتخابات ریاست جمهوری از جمعه(هشتم خرداد ماه) در شبکه‌ی اول سیما آغاز می‌شود و به ترتیب مستندهای محمود احمدی‌نژاد، میرحسین موسوی، محسن رضایی و مهدی کروبی در مدت زمان 30 دقیقه به روی آنتن می‌روند.

در فاصله‌ی سه روز مانده به آغاز پخش مستندهای کاندیداها و در شرایطی که پخش این برنامه‌ها به بعد از ایام شهادت حضرت فاطمه(س) موکول شده‌است، هم چنان ساخت برخی از این مستندها ادامه دارد. این مستندها که همگی از شبکه اول سیما پخش می‌شوند، ساعت 21 و 45 دقیقه به روی آنتن خواهند رفت.

***

بر این اساس ساخت مستند انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد را که هشتم خرداد ماه به روی آنتن می‌رود، جواد شمقدری بر عهده گرفته است. او در این باره گفته است: با این‌که این مصاحبه نزدیک به 3 ساعت طول کشید و دکتر احمدی‌نژاد ناگفته‌های بسیاری را در آن مطرح کرد، اما ما مجبور هستیم تنها بخش‌هایی از مصاحبه را که ظرفیت فیلم اجازه می‌دهد انتخاب کنیم.

شمقدری با بیان این‌که احتمالا دیگر بخش‌های این سخنرانی در قالب یک مجموعه مستقل به‌صورت سی‌دی منتشر می‌شود‌، اظهار کرده‌است که با این‌که صدا و سیما زمان پخش مستند اول دکتر احمدی‌نژاد را هشتم خرداد‌ماه اعلام کرده‌است و این امر محدودیت‌هایی را از نظر زمانی برای ما ایجاد کرده‌است اما گروه‌ برای آماده‌کردن این مستند‌ها تلاش مضاعف خود را کرده‌است؛ در عین ما معتقدیم که این شخصیت و منش خود احمدی‌نژاد است که مخاطب مردم را جذب می‌کند و فیلم در حقیقت تلاش می‌کند یک تصویر‌گری بی‌طرف و راوی صادق باشد.

***

مستند میرحسین موسوی به عنوان دومین فیلمی که قرار است نهم خرداد ماه از تلویزیون پخش شود، به سرپرستی مجید مجیدی آماده شده‌است و کارگردانان به نام سینمای ایران نیز در کنار او در تهیه این مستند سهیم هستند. آنان معتقدند فیلمی ساخته نشده‌است و تنها مستندی است که حضور میرحسین موسوی در جمع‌های مردمی را به جذاب‌ترین شکل نشان می‌دهد و پس از نمایش آن لحظه‌های نابی در آن دیده خواهد شد.

در مستند میرحسین موسوی، یک مصاحبه با این کاندیدای ریاست‌جمهوری نیز وجود دارد که بخشی از خاطرات و فعالیت‌های او را بیان می‌کند و به گفته‌ی سازندگان آن حتی یک صحنه این مستند بازسازی‌شده، نیست و فیلم،‌ سخنرانی‌های میرحسین و استقبال مردم از او در شهرهای مختلف کشور را به تصویر می‌کشد.

***

محمدعلی فارسی کارگردان مستند محسن رضایی دیگر نامزد انتخابات است و ساخته‌ی وی، دهم خرداد ماه از شبکه اول پخش می‌شود.

فارسی از فرصت کمی که برای ساخت این مستند در اختیار دارند، ابراز نگرانی کرده و گفته‌است: چون آقای محسن رضایی خیلی دیر به صحنه انتخابات آمدند، عملا این فرصت را از ما گرفتند که کار خیلی ممتازی ارائه دهیم؛ چرا که کاندیدا‌های دیگر از ماه‌ها قبل کارشان را شروع کردند.

وی با بیان این‌که یک گروه 3- 4 نفری ساخت مستند محسن رضایی را با فرصتی کمتر از یک هفته بر عهده دارند، ادامه داده‌است: اسم این فیلم را یک فیلم مستند تولیدی به معنای خاص آن نمی‌توان گذاشت؛ اما به هرحال سعی کردم دراین فیلم تصویری را که از آقای محسن رضایی در 17 - 18 سال آشنایی می‌شناسم و باور دارم ارائه کنم.

فارسی اظهار کرده‌است که سعی کردیم که دراین فیلم صادق باشیم؛ دنبال این نباشیم که به مردم دروغ بگوییم و خلاف آن چه حقیقت دارد را به مردم بگوییم. این فیلم مستند شامل یک مصاحبه با محسن رضایی است و چند تصویر از سخنرانی‌هایی که در جاهای مختلف داشته‌اند.

***

و اما ساخت مستند انتخاباتی مهدی کروبی را که یازدهم خرداد ماه از شبکه اول پخش می‌شود، سیدضیاءالدین ‌دری، علی معلم و بهروز افخمی با همکاری هم بر عهده گرفته‌اند و تا پایان هفته این مستند آماده پخش از تلویزیون خواهد شد. سازندگان این مستند تنها اعلام کرده‌اند که دو مستند آماده خواهند کرد و مضامین آن و جذابیت های این فیلم را زمان نمایش شاهد خواهیم بود. ‌

***

قسمت اول از فیلم مستند دکتر احمدی‌نژاد جمعه 8 خرداد‌ماه، مستند میرحسین موسوی شنبه 9 خرداد‌، مستند محسن رضایی یکشنبه 10 خرداد و فیلم مستند حجت‌الاسلام کروبی دوشنبه 11 خرداد از شبکه اول سیما پخش خواهند شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed