تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 11 تیرماه 1389  

 

شبکه‌های اجتماعی؛ ابزارهای قدرتمند برای تبلیغ محصولات شرکت‌ها

 
 

شرکت پژوهشی نیلسن در گزارشی با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر یا سایت‌های وبلاگ‌نویسی به ابزارهای قدرتمندی تبدیل شده‌اند که بر خریدهای مردم تاثیر می‌گذارند، شرکت‌ها را به همراهی با این گرایش فراخواند.  

 
 

شرکت پژوهشی نیلسن در گزارشی با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر یا سایت‌های وبلاگ‌نویسی به ابزارهای قدرتمندی تبدیل شده‌اند که بر خریدهای مردم تاثیر می‌گذارند، شرکت‌ها را به همراهی با این گرایش فراخواند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش نیلسن، از هر چهار نفر در سراسر جهان، تقریبا سه نفر که از اینترنت استفاده می‌کنند، از یک شبکه اجتماعی یا وبلاگ بازدید کرده و تقریبا شش ساعت در ماه را در آن سپری می‌کنند.

طبق آخرین گزارش این شرکت از گرایش‌های رسانه اجتماعی در منطقه آسیا اقیانوسیه، از هفت برند بزرگ آنلاین جهان، سه برند سایت‌های شبکه اجتماعی فیس بوک، ویکی پدیا و یوتیوب هستند.

به گفته مدیر اجرایی نیلسن آنلاین ژاپن، رسانه‌های اجتماعی تاثیر بیش‌تر و بیش‌تری برروی تصمیمات خرید دارند و همه می‌دانند که رسانه اجتماعی جذاب بوده و به سرعت و به شکل غیرقابل پیش‌بینی در سراسر جهان رشد می‌کند.

بر اساس یافته‌های نیلسن، بازبینی محصول آنلاین پس از توصیه از جانب خانواده و دوستان، سومین منبع اطلاعات پراعتماد به هنگام تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان برای خرید یک محصول است.

از چین و هند گرفته تا استرالیا، در سراسر جهان بازبینی‌های آنلاین تاثیر بزرگی در خرید کالاهای الکترونیکی، خودروها، غذا و موارد دیگر داشته است. به طور متوسط 32 درصد افراد از محل کار و 31 درصد از محل زندگی به سایت‌های رسانه اجتماعی دسترسی می‌یابند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed