طبق آمار اداره اطلاعات ناشران، مجلات آمریکایی در سال میلادی گذشته 58 هزار و 340 صفحه تبلیغی را از دست دادند.
به گزارش ایسنا، بین سال 2008 و 2009 مجلات آمریکایی بهطور متوسط یک سوم صفحات تبلیغیشان را از دست دادند که بدترین کاهش در آمار 10 ساله این اداره محسوب میشود.
این آمار بهطور قابل توجهی حتی از سال 2001 نیز که صفحات تبلیغی 17.2 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشتند، بدتر محسوب میشود. مجلات در سال گذشته میلادی 170 هزار صفحه تبلیغی در مقایسه با حدود 238 هزار صفحه در سال 2001، منتشر کردند.
شرکت تایم حدود 4500 صفحه تبلیغی را از دست داد در حالی که فورچون با از دست دادن 36 درصد و مانی با 29.1 درصد صفحات تبلیغی، بیشترین نزول را تجربه کردند.
مجلات هرست که از دیگر ناشران بزرگ آمریکا است، حدود 3400 صفحه تبلیغی را از دست دادند در حالی که تبلیغات مجلات کوند نست که بیشترشان تجملی بودند، 11 هزار و 500 صفحه کاهش یافت.