تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات انتخاباتی

تاریخ ارسال: شنبه، 9 خردادماه 1388  

 

مدیر کل امور رسانه‌های ریاست جمهوری: بیشتر سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها حامی میرحسین موسوی هستند

 
 

طبق آمار منتشر شده از سوی مدیر کل رسانه های دفتر ریاست جمهوری در همایش «رسانه های نو و انتخابات» درصد حامیان میرحسین موسوی در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی بیش از سایر نامزدهاست. 

 
 

طبق آمار منتشر شده از سوی مدیر کل رسانه های دفتر ریاست جمهوری در همایش «رسانه های نو و انتخابات»، درصد حامیان میرحسین موسوی در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های داخلی بیش از سایر نامزدهاست.

والی‌زاده که در همایش «رسانه‌های نو و انتخابات» حضور یافته بود، با ارائه آمارهایی نوع گرایش روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های داخلی را اعلام کرد و گفت: جریان‌سازی طبیعت انتخابات است، ولی اگر آمار دقیقی وجود داشته باشد، به تحلیل داده‌ها کمک بیشتری می‌کند.

او با تاکید بر اینکه رسانه در فضای امروز کشور با مفهوم واقعی خود فاصله زیادی پیدا کرده است، اظهار داشت: گاهی رسانه‌ها خود سازنده پیام‌اند و از جعبه جادوی خود چیزهایی را منتشر می‌کنند که گاهی منبع آن اخبار نامشخص است و این در انتخابات یک پدیده است که ما با حجم زیادی از اخبار مواجهیم که فاقد منبع موثق است.

والی‌زاده ادامه داد: درصد کمی از این رسانه‌ها تولید محتوای مستقل دارند و بیشتر آنها به کار بازانتشار اخبار دیگر خبرگزاری‌ها می‌پردازند.

مدیر کل رسانه‌های دفتر ریاست جمهوری گفت: شاید برای اولین بار باشد که رسانه‌هایی که حتی دولتی هم هستند، در انتخابات حامی مواضع دولت حاکم نیستند.

او افزود: به رغم پیش‌بینی‌های انجام گرفته تا به حال وبلاگ‌ها تاثیر عمیق و جدی در نتایج انتخابات ما نداشته‌اند و در حال حاضر پایگاه‌های خبری هستند که میدان‌دار و موج ساز فضاهای خبری‌اند.

به گفته والی‌زاده بررسی صورت گرفته توسط دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری، نشان می‌دهد که در میان 58 پایگاه اینترنتی فعال و دارای مواضع انتخاباتی، گرایش غالب به نفع میرحسین موسوی است با 43 درصد، احمدی نژاد با 35 درصد، کروبی 8.5 درصد و رضایی پنج درصد است.

او ادامه داد: در فضای خبرگزاری‌ها نیز به رغم دولتی بودن، به طور مساوی30 درصد حامی احمدی نژاد، 30 درصد طرفدار موسوی و 40 درصد بدون گرایش غالب نسبت به کاندیداها بوده اند.

مدیر کل رسانه‌های دفتر ریاست جمهوری افزود: در میان 35 روزنامه بررسی شده نیز 23 درصد گرایش به احمدی نژاد دارند، 43 درصد طرفدار موسوی‌اند و 11.5 درصد هوادار رضایی و 5.5 درصد نیز به کروبی گرایش دارند.

والی زاده در جمع‌بندی آمار ارائه شده گفت: در مجموع بررسی از 103 رسانه‌ شامل پایگاه‌های اینترنتی و رسانه‌های مكتوب مشخص شد كه 41.5 درصد از آنها به موسوی، 30 درصد به احمدی نژاد ، 6.5 درصد به رضایی و 6.5 درصد به كروبی گرایش داشته و 14.5 درصد نیز گرایشی نامشخص دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed