تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی منتشر شد
- صداوسیما، شهرداری، وزارت دفاع و بنیاد مستضعفان چهار مالک اپراتور چهارم
- انجام بزرگ‌ترین تحقیق علمی بر روی کلمات عبور رایانه‌ای
- قطع شبکه‌های تلویزیونی در یک روستا به دلیل عدم پرداخت هزینه برق
- رئیس دانشگاه علامه طباطبایی: تاسیس دانشکده ارتباطات را در دستور کار قرار داده‌ایم
- اتحاد بینگ با بریتانیکا برای جنگ با گوگل
- هکرهای ناشناس به سراغ سایت‌های هندی رفتند
- والت دیسنی علیه آگهی‌های هله‌هوله‌‌‌ها
- راه‌اندازی آزمایشگاه سنجش و ارزیابی وب‌گاه‌ها
- دبیر انجمن روابط عمومی ایران منصوب شد

 

گروه خبری: تبلیغات چاپی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 28 خردادماه 1391  

 

چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی منتشر شد

 
 

کتاب «چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی» نوشته جودی لنون و با ترجمه مینو میرزایی از سوی انتشارات آبی روانه بازار نشر شده است.  

 
 

کتاب «چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی» نوشته جودی لنون و با ترجمه مینو میرزایی از سوی انتشارات آبی روانه بازار نشر شده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین این کتاب در شش بخش تنظیم و تدوین شده است در این کتاب 15 صاحبنظر تبلیغات خدمات عمومی به بیان یافته‌های خود درباره این عرصه نوین تبلیغات پرداخته و با معرفی ظرفیت گسترده آن، درصدد ترغیب مردم و دولت‌ها به بهره جستن از دستاوردهای این نوع تبلیغات هستند.

تبلیغات خدمات عمومی به کار بردن تکنیک‌های تبلیغات برای مقاصد غیر تجاری است که دستاوردهای آن نقش بسیار ارزنده‌ای در بهبود کیفیت زندگی مردم و رفع مشکلات اجتماعی دارد، معضلاتی که امروزه به اقتضای سبک نوین زندگی، در تمام جوامع انسانی پدید آمده و اجتناب ناپذیرند.

این کتاب در قالب مطالعات موردی در کشورهای مختلف به کنکاش در راهکارهای موثر برای بستن کمربند ایمنی ، پرهیز از موارد خطرساز در حمل و نقل شبانه برای بانوان ، ترک سیگار ، ایمن کردن خانه در برابر دزدی ها و فرهنگ سازی در مواردی از این دست ، می پردازد و راه های ابداعی صاحبنظران در این زمینه ها را بررسی می کند.

مطالعه این کتاب به دانشجویان، فعالان در زمینه تبلیغات، مدیران و مقامات دولتی که مسئول رفع مشکلات روزمره مردم هستند، توصیه می‌شود.

چگونگی کارکرد تبلیغات خدمات عمومی
مولف: جودی لنون
مترجم: مینو میرزایی
قطع وزیری جلد سخت
قیمت: 7000 تومان
260 صفحه

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed