نماینده فیسبوک اعلام کرد که در ژانویه 2012، به تدریج تبلیغات اجتماعی Sponsored Stories را در خوراک وب اصلی نسخه وب اینسایت نشان خواهد داد.
به گزارش ایسنا، فیسبوک از سال 2008، تبلیغات را در این خوراک وب نشان نداده است، بنابراین این امر نتایج بزرگی برای آگهیدهندهها و تجربه کاربری به همراه خواهد داشت.
این تبلیغات با “Sponsored” علامتگذاری شده و محدودیت میزان آن به کاربران اطمینان میدهد که بیش از یک تبلیغ را بهطور روزانه در این خوراک وب نبینند.
آنها تنها موضوعاتی (stories) در رابطه با دوستان و یا صفحههایی که کاربران در حال حاضر دوست دارند را نمایان میکنند.