تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات سیاسی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 22 اردیبهشتماه 1388  

 

تبلیغات تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری از اول خرداد آغاز می‌شود

 
 

رئیس سازمان صدا و سیما زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی اصلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را از اول خرداد ذکر کرد که به مدت 20 روز در قالب برنامه‌ها و ساختارهای متنوع روی آنتن می‌رود.  

 
 

رئیس سازمان صدا و سیما زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی اصلی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را از اول خرداد ذکر کرد که به مدت 20 روز در قالب برنامه‌ها و ساختارهای متنوع روی آنتن می‌رود.

عزت‌الله ضرغامی در پاسخ به انتقاد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به عملکرد انتخاباتی صدا و سیما به خبرنگار مهر گفت: در گفتگوی مفصلی که چهارشنبه هفته گذشته با مجموعه مدیران سازمان داشتم به این مسئله اشاره کردم و توضیح دادم. تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری یک سیر حرفه‌ای و منطقی دارد و به اعتقاد ما این سیر را به طور طبیعی طی می‌کند.

وی در ادامه افزود: بنابراین هر گونه شتابزدگی و ایجاد هیجان اضافی نسبت به آن مقطع خاص که از نظر رسانه‌ای و تبلیغی برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم، حتماً اثر منفی در میزان مشارکت مردم دارد. به نظرم نامزدهای عزیز به خصوص هوادارنشان باید اجازه بدهند. معمولاً برخورد نامزدها منصفانه است و ما هم آن را درک می‌کنیم، چون سعی می‌کنند کلیات را مطرح کنند، اما هوادران آنها به اقتضای فضای انتخابات کشور توقعاتی دارند.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان ساخت: انتخابات امسال پرشور برگزار می‌شود و مردم پای صندوق‌های رای حضور گسترده خواهند داشت. البته تا زمان انتخابات هم فاصله زیادی نمانده و یکماه دیگر می‌توان قضاوت کرد که برنامه‌ریزی ما درست بوده است.

ضرغامی درباره شروع برنامه‌های اصلی نامزدهای ریاست جمهوری در سازمان صدا و سیما گفت: برنامه‌های اصلی نامزدها از اول خردادماه شروع می‌شود و به مدت 20 روز انواع برنامه‌های متنوع در ساختارهای مختلف در بهترین ساعت پخش می‌شود که بینندگان زیادی هم خواهد داشت. البته ما پخش برنامه‌های جذاب همچون فیلم و سریال‌ها را قطع نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر پخش برنامه‌هایی که مستقیم به خود نامزدها مربوط می‌شود، همزمان با آن برنامه‌های عادی هم روی آنتن می‌رود. در حال حاضر 12 برنامه‌ مناسب انتخاباتی از شبکه‌های سراسری غیر از شبکه‌های استانی و رادیویی پخش می‌شود که تعداد آنها هم افزایش می‌یابد. همچنین ظرفیت‌هایی که در داخل برنامه تدارک دیده شده، زیاد و فضا کاملاً انتخاباتی می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما اشاره کرد: مردم در دو تا سه هفته پایانی قبل از انتخابات کاملاً در جریان مسائل انتخاباتی قرار می‌گیرند و اهمیت آن برایشان بیشتر روشن می‌شود و با نامزدها بیشتر آشنا می‌شوند. برنامه‌های مناظره‌ای نامزدها هم پیشنهاد شده و الان در حال عملیاتی شدن است.

ضرغامی یادآور شد: فکر می‌کنم مناظره نامزدها بیش از هر چیز می‌تواند در مردم انگیزه مشارکت در انتخابات ایجاد کند. نتیجه انتخابات سیر منطقی و حرفه‌ای برنامه‌های صدا و سیما را نشان می‌دهد که درست بوده است. ما درک می‌کنیم نامزدهای مختلف در برنامه‌های متنوع از جمله استان‌ها حضور پیدا می‌کنند و از آنها استقبال می‌شود، اما برخی مواقع جمع‌های مختلف توقع دارند همه ابعاد این حضور با توجه به محدودیت برنامه‌های رسانه‌ای منعکس شود.

وی در پایان گفت: چنین ظرفیت‌هایی موجود نیست و هم به لحاظ قانونی برای اینکه بخواهیم عدالت را برقرار کنیم دچار مشکلات می‌شویم که بعد نمی‌توانیم پاسخگو باشیم. امیدوارم همین رویه قانونی ادامه پیدا کند و نتیجه آن در انتخابات مشخص می‌شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed