تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: سه شنبه، 15 تیرماه 1389  

 

کودکان بینندگان اصلی آگهی‌های تلویزیونی!

 
 

کودکان آمریکایی بینندگان اصل آگهی‌های شبکه‌های تلویزیونی آمریکا هستند. 

 
 

کودکان آمریکایی بینندگان اصل آگهی‌های شبکه‌های تلویزیونی آمریکا هستند.

به گزارش ایسنا، نتایج یک تحقیق دانشگاهی در آمریکا نشان می‌دهد که بینندگان اصلی تبلیغات تلویزیونی در این کشور کودکان بوده و در این میان کودکان تمایل زیادی به خوردن غذاهای آماده و یا اصطلاحا «فست‌فود» در زمان تماشای تبلیغات تلویزیونی دارند.

به گزارش نیویورک تایمز، بینندگان بخش اعظم تبلیغات شبکه‌های تلویزیونی آمریکا، کودکان دو تا 11 ساله هستند و بیشتر آنها عادت دارند تا در زمان تماشای این برنامه‌ها، غذاهای آماده و یا نوشابه بخورند.

به گفته‌ی محققان، ادامه‌ی این روند می‌تواند افزایش شدید علاقه‌ی کودکان به غذاهای آماده را در پی داشته باشد که در بلند‌مدت می‌تواند صدمات جدی به سلامت نسل آینده آمریکا وارد کند.

در حدود دو ماه قبل نیز محققان موسسه‌ای تحقیقاتی در آمریکا در جریان تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از علل کاهش سن ارتکاب جرم در آمریکا، حجم پایین برنامه‌های ویژه کودکان در شبکه‌های تلویزیونی این کشور بوده و خواستار افزایش پخش برنامه‌های تلویزیونی ویژه کودکان از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا شده‌اند.

محققان در این تحقیق به این نتیجه رسیده‌اند که به دلیل حجم کم برنامه‌های تلویزیونی ویژه کودکان در تلویزیون‌های آمریکا، کودکان به تفریحات ناسالم و یا تماشای برنامه‌های ویژه بزرگسالان می‌پردازند که این امر می‌تواند در درازمدت کاهش سن ارتکاب جرم را در پی داشته باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed