تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 17 مردادماه 1389  

 

۱۰ برابر شدن هزینه‌های تبلیغاتی در فیس‌بوک

 
 

بزرگ‌ترین تبلیغات‌کنندگان فیس بوک، هزینه‌های خود در این شبکه اجتماعی را با عبور شمار مشترکان آن از مرز نیم میلیارد نفر، حداقل 10 برابر در سال گذشته افزایش دادند.  

 
 

بزرگ‌ترین تبلیغات‌کنندگان فیس بوک، هزینه‌های خود در این شبکه اجتماعی را با عبور شمار مشترکان آن از مرز نیم میلیارد نفر، حداقل 10 برابر در سال گذشته افزایش دادند.

به گزارش ایسنا، به گفته مدیر عملیاتی فیس بوک، برخی از تبلیغات کنندگان هزینه‌هایشان را تا 20 برابر یا بیش‌تر افزایش داده‌اند.

قیمت‌های تبلیغات این سایت حتی با وجود رشد دارایی‌های حاصل از رشد کاربران در این شبکه اجتماعی یا صفحاتی که می‌توانند تبلیغات نمایش دهند، ثابت مانده است.

فیس بوک در حال جلب تبلیغات‌کنندگان بوده و روند خریدهای خود را افزایش داده تا بتواند از بیش از 500 میلیون کاربری که برای استفاده از این سایت پول پرداخت نمی‌کنند، سود ببرد.

بر اساس گزارش بیزنیس ویک به نقل از منابع آگاه، دارنده این سایت که بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان است، ممکن است تا سال 2012 برای عرضه سهام عمومی دست نگه دارد تا مارک زوکربرگ، مدیر اجرایی فیس بوک زمان بیش‌تری برای افزودن به فروش و جلب کاربران داشته باشد.

این شرکت قصد دارد شرکت‌های نوپای بیش‌تری را خریداری کند تا بتواند برای نگه داشتن کاربران در این وب سایت به مدت طولانی‌تر و نمایش تبلیغات برای آن‌ها امکانات و ویژگی‌های بیش‌تری را بسازد.

فیس بوک که در سال 2004 توسط مارک زوکربرگ که در آن زمان دانشجوی دانشگاه هاروارد بود، در خوابگاه این دانشگاه بنیان‌گذاری شد به کاربران امکان می‌دهد، عکس، ویدیو، پیام کوتاه و اطلاعات دیگر را با گروه‌هایی از دوستانشان به اشتراک بگذارند.

بر اساس اعلام کام اسکار، فیس بوک سال گذشته چهارمین وب سایت پربازدیدکننده در آمریکا پس از گوگل، یاهو و مایکروسافت شد. فروش فیس بوک ممکن است دست کم از 700 تا 800 میلیون دلار در سال گذشته به حداقل 1.4 میلیارد دلار در سال 2010 برسد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed