تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: سه شنبه، 18 اسفندماه 1388  

 

رشد ۱۴ درصدی بینندگان تلویزیونی مراسم اسکار

 
 

پخش مراسم اسکار 2010 پربیننده‌ترین پخش تلویزیونی از این مراسم را طی پنج سال اخیر آمریکا به ثبت رساند.  

 
 

پخش مراسم اسکار 2010 پربیننده‌ترین پخش تلویزیونی از این مراسم را طی پنج سال اخیر آمریکا به ثبت رساند.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، 41 میلیون و 300 هزار بیینده تلویزیونی در سراسر آمریکا به تماشای مراسم اختتامیه اسکار نشستند و دوئل میان فیلم‌های «قفسه درد» و « آواتار»‌ را شاهد بودند.

به نقل از لموند، اسکار هشتاد و دوم در سالن کلاک برگزار شد و این مراسم به صورت زنده از کانال ای‌بی‌سی روی آنتن رفت.

تعداد بیننده تلویزیونی مراسم اسکار 2010 ، 14 درصد بیشتر از سال 2009 به ثبت رسیده است.

رکورد قبلی به سال 2005 برمی‌گردد که تعداد مخاطب آن حدود 42 میلیون نفر بوده است.

موسسه تحقیقاتی نیلسن اعلام کرده است که 70 میلیون بیینده حداقل شش دقیقه از مراسم اسکار را به تماشا نشسته‌اند.

هم‌چنین افزایش تعداد بیننده اسکار تا حدودی به فروش بالای فیلم «‌آواتار» در سینماها ربط داده شده است و این که بسیاری خواهان دنبال کردن این خبر بودند که از میان کاترین بیگیو و جیمز کامرون که در گذشته با هم زن و شوهر بودند،کدامیت جوایز بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.

بر اساسا این گزارش ایسنا، رکورد پرمخاطب‌ترین مراسم اسکار از سال 1974 تاکنون، به سال 1998 بر می‌گردد که بیش از 55 میلیون بیینده این مراسم را به تماشا نیشتند. در آن سال هم شرکت کردن فیلم «‌تایتانیک»‌ جیمز کامرون در مراسم اسکار عوامل مهمی برای بالا رفتن تعداد بیننده اسکار معرفی شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed