معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جمعی از فعالان کانونهای تبلیغاتی دیدار و گفتوگو کرد.
محمدجعفر محمدزاده در این نشست با اشاره به انتشار آگهی نامههای تبلیغاتی گفت: با انتشار آگهی نامه مخالفتی ندارم اما آگهی نامه نباید به شکل نشریه منتشر شود و در عین حال انتشار آگهی نامهها نیازمند ساماندهی و ضابطهمندسازی است که این اقدام را با استفاده از نظرات کارشناسان و مشارکت مدیران کانونهای تبلیغاتی به انجام خواهیم رساند.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی با اشاره به ظرفیت کانونهای تبلیغاتی و ضرورت ارزیابی و معرفی آنان به جامعه گفت: جشنواره کانونهای تبلیغاتی از این پس جشنواره مانند مطبوعات به صورت سالیانه برگزار خواهد شد.
وی همچنین افزود: برای ارتقاء فعالیتهای صنعت تبلیغات در کشور در سال آینده همچنین کلینیک مشاوره تبلیغاتی در معاونت مطبوعاتی و اطلاعرسانی تشکیل میشود تا در زمینههای گوناگون تخصصی، فرهنگی و حقوقی به مدیران و متقاضیان تاسیس کانونهای تبلیغاتی مشورت دهد؛ بهطوری که تجربیات حوزه تبلیغات در این بخش پردازش شده و در اختیار مراجعان قرار گیرد.