تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات انتخاباتی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 12 خردادماه 1388  

 

گزارش شبکه ABC درباره استفاده از فناوری اطلاعات در انتخابات ایران

 
 

نامزدهای ریاست جمهوری ایران می‌کوشند در گروه جوانان با استفاده از وسایل ارتباطی در دسترس مانند یوتوب، فیس بوک و پیامک، پایگاهی پیدا کنند. اما، اینجا واشنگتن 2008(انتخابات آمریکا) نیست؛ اینجا ایران و به تقویم فارسی 1388 است و این نشانه بالا رفتن تب انتخاباتی در کشوری است که روز به روز مدرن تر می‌شود.  

 
 

نامزدهای ریاست جمهوری ایران می‌کوشند در گروه جوانان با استفاده از وسایل ارتباطی در دسترس مانند یوتوب، فیس بوک و پیامک، پایگاهی پیدا کنند. اما، اینجا واشنگتن 2008(انتخابات آمریکا) نیست؛ اینجا ایران و به تقویم فارسی 1388 است و این نشانه بالا رفتن تب انتخاباتی در کشوری است که روز به روز مدرن تر می‌شود.

به گزارش قلم نیوز شبکه خبری «ای‌بی‌سی»، در گزارشی از روند انتخابات در بخش دانش و فناوری، میرحسین موسوی را در ارائه نظرات خود در فضای مجازی نسبت به سایر نامزدها، پیشرو خوانده است.

«ای‌بی‌سی» در این گزارش ویژه خود آورده است: «نامزدهای ریاست جمهوری ایران می‌کوشند در گروه سنی جوانان کشور با استفاده از وسایل ارتباطی با فناوری پیشرفته و قابل دسترس مانند یوتوب، فیس بوک و پیامک پایگاهی پیدا کنند و در انتخابات پیروز شوند. اما، اینجا واشنگتن 2008(انتخابات آمریکا) نیست. اینجا ایران و به تقویم فارسی 1388 است و این نشانه بالا رفتن تب انتخاباتی در کشوری است که روز به روز مدرن تر می‌شود.

«از میان نامزدهای ریاست جمهوری میر حسین موسوی مدرن‌ترین است. نبرد انتخاباتی او شامل یک صفحه در فیس بوک و دو دقیقه از زندگی او در یوتوب است که به نقشش در انقلاب، جنگ ایران و عراق و بیست سال غیبت از سیاست پرداخته است. نبرد انتخاباتی موسوی بیشتر از سایرین در فضای اینترنتی دیده می‌شود. اگر به فیس بوک نگاهی بیاندازیم 1795 نفر دوستان موسوی هستند که بیشتر چهره‌های جوان و شادابی به نظر می‌رسند. این نیروی جوان و تحصیل کرده، بازوی دیجیتالی موسوی در مبارزات انتخاباتی و پیروزی در انتخابات 12 ژوئن است.»

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed