تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 24 مردادماه 1389  

 

فراخوان جشنواره اینترنتی فیلم‌های تبلیغاتی منتشر شد

 
 

نخستین جشنواره اینترنتی فیلم‌های تبلیغاتی در سطح ملی فراخوان خود را منتشر کرد.  

 
 

نخستین جشنواره اینترنتی فیلم‌های تبلیغاتی در سطح ملی فراخوان خود را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، دبیرخانه نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های تبلیغاتی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی و تولیدکنندگان با اعلام فراخوان به منظور حضور در این رویداد هنری، فرهنگی دعوت بعمل آورد.

در فراخوان این جشنواره به اهداف زیر اشاره شده است:

- بررسی سطح کیفی فیلم های تبلیغاتی
- ارائه الگوهای موثر و مطابق با فرهنگ ایرانی اسلامی
- تاکید بر رعایت صداقت در تبلیغات
- تاکید بر تولید فیلم تبلیغاتی مبتنی بر خلاقیت ایرانی نه بر اساس تقلید
- تاکید بر علمی بودن صنعت تبلیغات
- تاکید بر ایجاز و تاثیرگذاری تبلیغات در کمترین زمان
- تاکید و معرفی توانمندی های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، صنعتی، علمی و ...
- تاکید بر لزوم تعمیق محتوای فیلم های تبلیغاتی
- ایجاد تحرک و پویایی در میان شرکت های تبلیغاتی
- ترغیب صاحبان کالا جهت ارائه سفارش به شرکت های تبلیغاتی حرفه ای و توانمند
- آشنا نمودن صاحبان کالا با علمی بودن صنعت تبلیغات
- ایجاد فضایی متفاوت برای دوباره دیده شدن تبلیغ
- ایجاد پایگاه اطلاعات شرکت های تبلیغاتی
- برگزاری جشنواره ای نوین با استفاده از فن آوری روز دنیا (این جشنواره کاملا اینترنتی می‌باشد)

دبیرخانه جشنواره در فراخوان خود بخش های جشنواره را نیز بدین ترتیب بیان کرده است:

جشنواره اینترنتی فیلم های تبلیغاتی در این دوره تنها دارای یک بخش اصلی است که مربوط به مسابقه ملی است و کلیه آثاری که با موضوعات ذیل تولید شده باشند می توانند در این بخش حضور یابند.

● فیلم های تبلیغاتی صنعتی
● فیلم های تبلیغاتی آموزشی و فرهنگی
● فیلم های تبلیغاتی اطلاع رسانی

در ادامه فراخوان نخستین جشنواره اینترنتی فیلم های تبلیغاتی شرایط و مقررات حضور در این رویداد اینگونه اعلام شده است:

- فیلم های تبلیغاتی نباید قبل از سال 86 تولید شده باشند.
- مدت زمان فیلم ها نباید بیشتر از یک دقیقه باشد.
- هر شرکت کننده فقط می تواند 5 اثر به جشنواره ارسال نماید.
- هر فیلم باید به صورت مجزا بر روی دی وی دی همراه با تکمیل شده فرم فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.
- فیلم باید با یکی از موضوعات جشنواره مطابقت داشته باشد.
- جشنواره هیچ مسئولیتی در قبال آسیب های احتمالی ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت کنندگان را ندارد.
- به درخواست های شرکت در جشنواره که مدارک آنها ناقص ارسال شده و یا فیلم آنها معیوب باشد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- امضاء کننده فرم درخواست شرکت در جشنواره به منزله صاحب اثر شناخته می شود و مسئولیت های مربوط به امور حقوقی فیلم را پذیرفته است و هر گونه مشکلی در این خصوص متوجه و برعهده وی خواهد بود.
- فیلم های ارسال شده به جشنواره باز پس داده نمی شوند.
- فیلم هایی که به جشنواره ارسال می شوند، پس از حضور در این رویداد، امکان خارج کردن آنها از برنامه وجود ندارد.
- برگزار کننده جشنواره مجاز است تا آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره را، برای هر نوع استفاده رسانه ای، اعم از نمایش در وب سایت، تکثیر و توزیع با ذکر نام صاحب اثر مورد بهره برداری قرار دهد.
- تصمیم گیری نهایی درباره هر نکته ای که در مقررات حاضر پیش بینی نشده، در اختیار برگزار کننده جشنواره است.
- یک فیلم با توجه به رای هیئت داروان و رای تماشاگران، می تواند جوایز متعددی را کسب کند.

مهلت ارسال آثار نیز تا اول شهریورماه 89 اعلام شده و نتایج جشنواره در اول مهرماه 89 منتشر خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به تهران صندوق پستی 3385 – 14155 ارسال نمایند.
لازم به یادآوری است که جوایز برندگان نیز برای ایشان ارسال خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed