گانت که بزرگترین ناشر روزنامه آمریکا است برای فروش تبلیغات آنلاین محلی با یاهو شراکت میکند.
به گزارش ایسنا، این قرارداد به گانت که کسب و کار چاپی سنتیاش افول کرده، کمک میکند درآمد خود را رونق دهد.
طبق اعلام گانت، تمامی 81 روزنامه و هفت شبکه از 23 شبکه تلویزیونی این شرکت به فروش منابع تبلیغاتی یاهو در بازارهای محلی آمریکا کمک میکنند. گانت و یاهو در این درآمد سهیم خواهند بود.
یاهو کنسرسیومی از حدود 800 روزنامه تشکیل داده تا فضای تبلیغاتی آنلاین را به شرکتهای محلی بفروشد. ناشران بزرگی همچون مک کلاچی در این برنامه مشارکت کردهاند. این برنامه گروه فروش بزرگی در بازارهای محلی فراهم کرده و برای روزنامهها مخاطبان آنلاین بزرگتری ایجاد میکند تا تبلیغاتکنندگان را مطمئن کنند، تبلیغاتشان گروه خاصی از کاربران را هدف میگیرند.
بر اساس این گزارش اما این شرکت اینترنتی قراردادش با گانت را جدا از کنسرسیوم توصیف کرده است زیرا شامل شبکههای تلویزیونی گانت نیز میشود.
گانت که ناشر یو اس ای تودی و USATODAY.com است، با ادامه کاهش فروش تبلیغات چاپی به یاهو میپیوندد. درآمد دیجیتالی این شرکت صعود کرده اما تنها 11 درصد از کل درآمد این شرکت را تشکیل میدهد.