تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 1 مردادماه 1389  

 

همکاری یاهو با گانت برای فروش تبلیغات آنلاین محلی

 
 

گانت که بزرگ‌ترین ناشر روزنامه آمریکا است برای فروش تبلیغات آنلاین محلی با یاهو شراکت می‌کند.  

 
 

گانت که بزرگ‌ترین ناشر روزنامه آمریکا است برای فروش تبلیغات آنلاین محلی با یاهو شراکت می‌کند.

به گزارش ایسنا، این قرارداد به گانت که کسب و کار چاپی سنتی‌اش افول کرده، کمک می‌کند درآمد خود را رونق دهد.

طبق اعلام گانت، تمامی 81 روزنامه و هفت شبکه از 23 شبکه تلویزیونی این شرکت به فروش منابع تبلیغاتی یاهو در بازارهای محلی آمریکا کمک می‌کنند. گانت و یاهو در این درآمد سهیم خواهند بود.

یاهو کنسرسیومی از حدود 800 روزنامه تشکیل داده تا فضای تبلیغاتی آنلاین را به شرکت‌های محلی بفروشد. ناشران بزرگی هم‌چون مک کلاچی در این برنامه مشارکت کرده‌اند. این برنامه گروه فروش بزرگی در بازارهای محلی فراهم کرده و برای روزنامه‌ها مخاطبان آنلاین بزرگ‌تری ایجاد می‌کند تا تبلیغات‌کنندگان را مطمئن کنند، تبلیغاتشان گروه خاصی از کاربران را هدف می‌گیرند.

بر اساس این گزارش اما این شرکت اینترنتی قراردادش با گانت را جدا از کنسرسیوم توصیف کرده است زیرا شامل شبکه‌های تلویزیونی گانت نیز می‌شود.

گانت که ناشر یو اس ای تودی و USATODAY.com است، با ادامه کاهش فروش تبلیغات چاپی به یاهو می‌پیوندد. درآمد دیجیتالی این شرکت صعود کرده اما تنها 11 درصد از کل درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed