تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 9 مهرماه 1388  

 

حجم آگهی‌های اینترنتی از تلویزیون جلو زد

 
 

در نیمه اول سال 2009 در بریتانیا ، پولی که صرف تبلیغ کالا در آنلاین شد بیشتر از پولی بوده که برای تبلیغات تلویزیونی هزینه شده است. 

 
 

بی.بی.سی - صنعت تبلیغات نقطه عطفی را پشت سر گذاشته است.

در نیمه اول سال 2009 در بریتانیا ، پولی که صرف تبلیغ کالا در آنلاین شد بیشتر از پولی بوده که برای تبلیغات تلویزیونی هزینه شده است.

گفته می شود این اولین بار است که در یکی از اقتصادهای مهم جهان پخش آگهی کالا در اینترنت از تلویزیون، به عنوان قدرتمندترین ابزار فروش کالا، پیشی گرفته است.

بنا به اظهار"دفتر تبلیغات اینترنتی بریتانیا"، در شش ماهه اول سال جاری میلادی نزدیک به یک چهارم پولی که در بریتانیا صرف تبلیغات فروش کالا شده در حوزه آنلاین بوده است.

مارک گریگوری، گزارشگر بی بی سی در امور تجاری می گوید آمار گزارش شده توسط این دفتر نقطه عطف قابل توجهی در دنیای تبلیغات تجاری تلقی می شود.

پیشی گرفتن شمار آگهی های تجاری اینترنتی از آگهی های تلویزیونی، با این واقعیت مرتبط است که در سال های اخیر در کشورهای ثروتمند بسیاری از مردم کمتر تلویزیون تماشا می کنند و برای کسب اطلاعات و سرگرم شدن وقت بیشتری را صرف گشت و گذار در سایت های اینترنتی می کنند.

دفتر تبلیغات اینترنتی بریتانیا می گوید در مدت شش سال، تبلیغات آنلاینی از کم اهمیت ترین رسانه برای تبلیغ کالا به مهمترین رسانه تبدیل شده است.

این روند با رکود اقتصادی شتاب بیشتری گرفته است.

گزارشگر بی بی سی می گوید رکود اقتصادی باعث شده است که صرف پول برای تبلیغ کالا در شبکه های تلویزیونی، روزنامه ها و مجلات به شدت پایین بیاید.

در همین حال بازار تبلیغات آنلاینی به رشد خود ادامه داده هر چند که این رشد آهسته تر از قبل بوده است.

گرایش های مشابه در بسیاری از اقتصادهای صنعتی در جریان بوده است - تبلیغ اینترنتی تقریبا همه جا رو به رشد بوده است.

برای مثال در آمریکا چهارده درصد پولی که صرف پخش آگهی کالا می شود در حوزه آنلاین بوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed