تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات محیطی

تاریخ ارسال: شنبه، 25 تیرماه 1390  

 

استفاده از چهره هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغ تولیدات داخلی، قانونی می‌شود

 
 

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این اداره کل به منظور دفاع از تولیدات داخلی، به دنبال راهکاری قانونی برای استفاده از چهره هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغ محصولات تولید داخل است. 

 
 

مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این اداره کل به منظور دفاع از تولیدات داخلی، به دنبال راهکاری قانونی برای استفاده از چهره هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغ محصولات تولید داخل است.

علیرضا کریمی در گفت و گو با ایرنا، تولید بنر، بیلبورد، تابلو و تیزر های تبلیغاتی را از حوزه های فعالیت کانون های تبلیغاتی عنوان کرد و افزود: این اداره کل که کانون های تبلیغاتی زیر نظر آن فعالیت می کند، به دنبال راهکار قانونی است تا از شخصیت های فرهنگی که قابلیت تبلیغ برای کالای داخلی را دارند، استفاده شود.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد، البته تا زمان یافتن یک راهکار قانونی و ابلاغ آن به کانون های تبلیغاتی، استفاده از هنرمندان، ورزشکاران و شخصیت های فرهنگی در تبلیغ کالاها به استناد بند ب ماده 12 قانون تبلیغات مصوب سال 1358 غیر قانونی است.

کریمی اضافه کرد: در صورت مشاهده استفاده از شخصیت های فرهنگی و هنری در تبلیغ کالاها، طبق قانون با کانون تبیلغاتی خاطی برخورد می شود.

مدیر کل دفتر تبلغیات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درباره استفاده از چهره یکی از ورزشکاران برای تبلیغ خودروهای یکی از شرکت های خودردوسازی داخلی گفت: کانونی که این تبلیغات را انجام داده بود، تذکر دریافت کرد و ملزم به جمع آوری بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی خود در سراسر کشور شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed