تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- جزییات کارگاه‌های آموزشی همایش روز رسانه های اجتماعی
- برنامه کارگاه‌ها و پنل‌های همایش روز رسانه‌های اجتماعی
- ابهام در آینده تبلیغات فیس‌بوک
- مقالات برتر نخستین همایش روز رسانه های اجتماعی معرفی شدند
- رشته تبلیغات در دانشگاه جامع علمی-کاربردی راه‌اندازی می‌شود
- کتاب‌سازی و پخته‌خواری: سرقت‌های علمی برخی چهره‌های دانشگاهی افشا می‌شود
- مناقشه بر سر دامنه‌ی «فیس‌بوک دات آی.آر» همچنان ادامه دارد
- گردهمایی آنلاین همزمان با روز رسانه‌های اجتماعی برگزار می‌شود
- برخورد نژادپرستانه «اپل» با خریدار ایرانی، آمریکایی‌ها را هم شوکه کرد
- خبرنگار شبکه «فاکس نیوز»، مشاور رسانه‌ای واتیکان شد

 

گروه خبری: مراکز آموزشی

تاریخ ارسال: جمعه، 9 تیرماه 1391  

 

رشته تبلیغات در دانشگاه جامع علمی-کاربردی راه‌اندازی می‌شود

 
 

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: رشته تبلیغات در دانشگاه جامع علمی-کاربردی راه‌اندازی می شود تا نیروهای متخصص در این زمینه تربیت شوند.  

 
 

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: رشته تبلیغات در دانشگاه جامع علمی-کاربردی راه‌اندازی می شود تا نیروهای متخصص در این زمینه تربیت شوند.

احسان‌الله حجتی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به لزوم تربیت نیروهای متخصص در عرصه تبلیغات کشور گفت: رشد و پویایی فعالیت‌های عرصه‌‌های مختلف از جمله عرصه تبلیغات، نیازمند آگاهی از مسایل مرتبط و حضور افراد متخصص در آن حوزه است. همچنین بکار بستن دانش موجود، نیازمند مهارت و تخصص است که حضور افراد آگاه و مطلع در هر رشته، زمینه‌ساز این اتفاق خواهد بود.

حجتی افزود: امروزه در عرصه تبلیغات کشور دو گروه عمده فعالیت دارند. گروه اول متخصصانی هستند که رشته تحصیلی و مهارت‌های فردی ایشان در این زمینه است و گروه دوم افرادی هستند که از رشته‌های غیرمرتبط وارد این عرصه شده‌اند و محور فعالیت‌شان، تجربیات فردی است و ما به دنبال ایجاد دانش و مهارت تخصصی مرتبط برای گروه دوم و نهادینه‌سازی تخصص‌ها و مهارت‌ها در گروه اول هستیم.

وی با تأکید بر امر آموزش در عرصه تبلیغات کشور افزود: در زمینه رفع این نیاز آموزشی اقدامات خوبی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه جامع علمی-کاربردی و انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی اشاره کرد که با انعقاد این تفاهم‌نامه، رشته تبلیغات با سرفصل دروسی تخصصی با رویکرد بومی وارد فضای علمی کشور خواهد شد.

حجتی تصریح کرد: دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد به عنوان متولی اصلی و رسمی عرصه تبلیغات در کشور، از این طرح حمایت کرده و علاوه بر آن مبحث آموزش نیروی انسانی و بهسازی منابع انسانی‌ را جزء اولویت‌های اصلی پژوهشی خود قرار داده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed