تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- فعالیت ۸۵۰۰ فروشگاه اینترنتی در ایران
- مجله «فناوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی» درجه علمی پژوهشی گرفت
- «قهوه تلخ»، موضوع نخستین پایان نامه کارشناسی ارشد در حوزه شبکه نمایش خانگی
- فراخوان هفتمین جشنواره عکس خبری دوربین.نت
- احتمال سرمایه‌گذاری اپل در توییتر
- نگاهی به سیر صعودی کاربران فیس‌بوک
- روزانه حداکثر دو ساعت از صفحه نمایش استفاده کنید
- حذف برخی فیلم‌های المپیک لندن از یوتیوب
- تاثیر سریال‌های تلویزیونی در انتخاب نام نوزادان
- چهل درصد کاربران نرم‌افزارهای خود را به‌روز نمی‌کنند

 

گروه خبری: تبلیغات چاپی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 9 مردادماه 1391  

 

آغاز طرح ساماندهی آگهی نامه‌ها

 
 

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: به منظور برنامه ریزی و نظارت دقیق بر محتوای آگهی نامه های تبلیغاتی، به عنوان منابع تبلیغاتی و اطلاع رسانی مکتوب طرح ساماندهی آگهی‌نامه‌ها آغاز شده است.  

 
 

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد گفت: به منظور برنامه ریزی و نظارت دقیق بر محتوای آگهی نامه های تبلیغاتی، به عنوان منابع تبلیغاتی و اطلاع رسانی مکتوب طرح ساماندهی آگهی‌نامه‌ها آغاز شده است.

به گزارش دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد احسان الله حجتی با اشاره به پایان مهلت تعیین شده برای ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای کانون‌های آگهی و تبلیغاتی که اقدام به چاپ آگهی نامه می کنند، گفت: بعد از اطلاع رسانی از طریق سامانه الکترونیکی این دفتر، 67 کانون برای ثبت اطلاعات خود در مهلت مقرر اقدام کردند.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی وضعیت آگهی نامه‌ها گفت:به منظور برنامه ریزی و نظارت دقیق بر محتوای آگهی نامه های تبلیغاتی، به عنوان منابع تبلیغاتی و اطلاع رسانی مکتوب که در سطح شهر تهران توزیع می شوند، اطلاع از تعداد و مشخصات کانون هایی که مبادرت به چاپ آگهی نامه می نمایند، ضروری می نمود و در همین راستا، ثبت اطلاعات این کانون ها در دستور کار قرار گرفت."

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد تصریح کرد: در این ارتباط هماهنگی‌های لازم با مدیران مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغات صورت گرفته و تا کنون برخی کانون‌ها، آگهی نامه‌های خود را برای بررسی به این دفتر ارسال کرده اند.

حجتی اضافه کرد: ستادی نیز به منظور رصد و بررسی این آگهی نامه‌ها در محل این دفتر تشکیل شده که کارشناسان ذیربط، آگهی نامه‌ها را با توجه به قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور، شمارگان و عدم استفاده از واژه ها و اسامی بیگانه بررسی می کنند.

وی اضافه کرد: کانون‌ها موظفند 2 نسخه از آگهی نامه‌هایی را که قرار است چاپ کنند به این دفتر ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و بعد از رفع مشکلات احتمالی، اجازه انتشار در شمارگان مشخص شده را خواهند یافت.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد همچنین صیانت از زبان و ادبیات فارسی و حمایت از حقوق مصرف کننده را از مهم¬ترین اهداف این طرح عنوان کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed