تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات چاپی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 18 اسفندماه 1388  

 

کل صفحه اول روزنامه لس‌آنجلس تایمز به تبلیغ اختصاص یافت

 
 

کل صفحه اول یکی از نسخه‌های روزنامه لس‌آنجلس تایمز که هفته گذشته منتشر شد، به تبلیغ اختصاص یافت.  

 
 

کل صفحه اول یکی از نسخه‌های روزنامه لس‌آنجلس تایمز که هفته گذشته منتشر شد، به تبلیغ اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، لس‌آنجلس تایمز با این اقدام محدودیت‌های پذیرفته شده درباره محلی که تبلیغات می‌توانند چاپ شوند و حد کمرنگ شدن مرز آن‌ها با اخبار را دوباره آزمایش کرد.

تصویر چند رنگ پرزرق و برگ جانی دپ به نقش "مد هاتر" در فیلم "آلیس در سرزمین عجایب" بیشتر صفحه اول این روزنامه را اشغال کرده بود و به شکل یک صفحه اول معمولی و سنگین درآمده بود. بالای این تبلیغ صفحه اول لس‌آنجلس تایمز با بنر همیشگی آن بود و در مقابل آن مقالات اخیر ستون‌بندی شده بودند.

به گفته منابع آگاه، راس استنتون، سردبیر لس‌آنجلس تایمز و چند نفر از معاونانش قبل از انتشار این تبلیغ به شدت با آن مخالف بودند ولی نظر آنان از سوی مدیران این روزنامه رد شد.

تبلیغاتی که صفحه اول یک نشریه را تشکیل می‌دهند یا به نحوی طراحی شده‌اند که بخشی از آن به نظر برسند اما برای مجلات تجاری و برخی روزنامه‌های مصور غیرمعمول نیست در حالیکه روزنامه‌های قطع بزرگ معمولا از آن‌ها اجتناب می‌کنند.

اما با تلاش صنعت روزنامه برای کنار آمدن با افت شدید تبلیغات، از شدت محدودیت‌های سنتی در مورد تبلیغات کاسته می‌شود. تبلیغ "آلیس در سرزمین عجایب" که کل این روزنامه را پوشانده بود، نام و اثر تایمز را به تبلیغ‌کننده وام داده بود.

گفتنی است پیش از این نیز لس‌آنجلس تایمز با چاپ تبلیغی در صفحه نخست این روزنامه که به‌صورت یک ستون خبری درآمده بود، مورد انتقاد قرار گرفته و ظاهر خبری ساختگی این تبلیغ جنجال ویژه‌ای را برانگیخته بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed