تبلیغات در مدیانیوز

 

آخرین اخبار


- چرا «اکونومیست» نداریم؟
- پشت‌ پرده تجارت «لایک» و «فالو» در ایران
- کتاب جدید: سیاست‌گذاری و مدیریت رسانه
- سه دایره روزنامه‌نگاری بحران
- کتاب جدید: سیاست‌ و رسانه در دموکراسی‌های نو ظهور
- برگزاری کنفرانس بین‌المللی روزنامه‌نگاری، تبلیغات و مطالعات رسانه در تایوان
- برگزاری کنفرانس اروپایی رسانه، ارتباطات و فیلم در انگلیس
- کتاب جدید: دین و مبانی ارتباطات
- رسانه‌هایی که حضورشان در نمایشگاه مطبوعات قطعی شد
- رابطه فیس‌بوک و آژانس‌های جاسوسی آمریکا زیر ذره‌بین اروپا

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 13 اردیبهشتماه 1392  

 

کاربران، اینترنت را با آگهی‌های تبلیغاتی‌اش می‌خواهند

 
 

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد بخش زیادی از کاربران اینترنت طرفدار دریافت آگهی‌های هدفمند و محتواهای رایگان هستند.  

 
 

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد بخش زیادی از کاربران اینترنت طرفدار دریافت آگهی‌های هدفمند و محتواهای رایگان هستند.

به گزارش همکاران سیستم به نقل از وب سایت aboutads، نتایج نظرسنجی‌های انجمن دی اِی اِی (DAA) که در آمریکا انجام شده است، نشان می‌دهد بخش زیادی از کاربران حاضرند در اینترنت هدف آگهی‌های تبلیغاتی قرار بگیرند، اما در عوض آن از محتوا‌ها و خدماتی مثل اخبار روز، پیش‌بینی آب و هوا و یا ایمیل به صورت رایگان استفاده کنند.


بیش از ۹۰ درصد پاسخگویان در این نظرسنجی به پژوهشگران گفته‌اند محتوا‌ها و خدمات رایگان یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر اهمیت و ارزش اینترنت افزوده است. بیش از ۶۰ درصد از پاسخگویان اهمیت این محتوا‌ها برای اینترنت را بسیار زیاد دانسته‌اند.

۷۵ درصد نیز گفته‌اند دریافت محتواهای رایگانی را که آگهی‌های تبلیغاتی ضمیمه آن‌ها شده است، به دریافت محتواهای پولی بدون آگهی ترجیح می‌دهند. فقط ۹ درصد از پاسخگویان گفته‌اند حاضرند برای دریافت محتواهای اینترنتی پول بپردازند.

بر اساس این گزارش، ۶۸ درصد از پاسخگویان نسبت به دریافت حداقل چند آگهی تبلیغاتی هدفمند که در راستای علایق آن‌ها باشد، ابراز تمایل کرده‌اند. ۴۰ درصد نیز گفته‌اند دوست دارند همه آگهی‌های تبلیغاتی مربوط به کالا‌ها و خدمات مورد علاقه‌شان را دریافت کنند.

۴۷ درصد از پاسخگویان به پژوهشگران گفته‌اند با تصویب قوانینی که محتوای رایگان وب را در ازای حذف آگهی‌های تبلیغاتی محدود کند، موافق نیستند و فقط ۲۲ درصد از تصویب چنین قانونی حمایت کرده‌اند.

۴۱ درصد از پاسخگویان حتی فکر می‌کنند اگر مرورگرهای اینترنتی نتوانند آگهی‌های تبلیغاتی لازم را در صفحات خود نمایش دهند، دسترسی عمومی به محتواهای رایگان کاهش خواهد یافت.

این نظرسنجی نشان می‌دهد مشکلاتی مثل سرقت هویت، بدافزار‌ها و ویروس‌های رایانه‌ای، نظارت دولت، جرایم سایبری و غیره از جمله مهم‌ترین نگرانی‌های کاربران در محیط اینترنت است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg    
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook