تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 23 تیرماه 1389  

 

دولت روسیه تبلیغات تلویزیونی برخی کالاها را محدود می‌کند

 
 

دولت روسیه محدودیت‌هایی را برای تبلیغات تلویزیونی وضع می‌کند.  

 
 

دولت روسیه محدودیت‌هایی را برای تبلیغات تلویزیونی وضع می‌کند.

به گزارش ایسنا، دولت روسیه قصد دارد تا در آینده نزدیک محدودیت‌هایی برای تبلیغات تلویزیونی برخی کالاها و همچنین ساعات پخش تبلیغات تلویزیونی، اعمال کند.

به گزارش نووستی، دولت روسیه در حال تدوین قانون جدیدی است که براساس آن محدودیت‌هایی برای شبکه‌های تلویزیونی دولتی و خصوصی این کشور در خصوص پخش تبلیغات دارو، مشروبات الکلی و نوشابه‌های نیروزا وضع می‌شود.

دولت روسیه همچنین قصد دارد محدودیت‌هایی در زمینه زمان پخش تبلیغات تلویزیونی اعمال کند.

این درحالی است که شبکه‌های تلویزیونی دولتی و خصوصی روسیه سالانه پنج میلیارد دلار از محل تبلیغات درآمد دارند.

در حدود یک ماه قبل نیز محققان آمریکایی با اشاره به حجم بالای تبلیغات تلویزیونی غذاهای آماده (فست‌فود) در تلویزیون‌های این کشور و افزایش چاقی و ابتدا به کلسترول، قند و چربی بالا در بین مردم این کشور به‌ویژه جوانان در طی سال‌های اخیر، خواستار کاهش حجم تبلیغات غذاهای آماده و نظارت جدی دولت بر محتوای آگهی‌های تبلیغاتی شدند.

در ماه فوریه نیز مقامات تایوانی قانونی را تصویب کرده‌اند که بر اساس آن پخش تبلیغات تلویزیونی غذاهای مضر به همراه صحنه‌های استعمال دخانیات در بین برنامه‌های کودک و نوجوان ممنوع اعلام شده‌است. این قانون با هدف کاهش عوارض چاقی به تصویب می‌رسد.

تایوان از جمله کشورهایی است که مردم آن از عوارض چاقی بسیار رنج می‌برند و حدود 20 تا 30 درصد کودکان این کشور چاق هستند.

تایوان هم‌چنین نخستین کشور در دنیاست که برای پخش تبلیغات تلویزیونی مواد غذایی مضر مالیات تعیین ‌کرده است.

دولت سریلانکا نیز در سپتامبر 2009 اعلام کرد که شرکت‌های تولیدکننده کالا در این کشور باید برای پخش تبلیغات تلویزیونی خود از دولت مجوز دریافت کنند.

از ابتدای سال 2009 نیز دولت فرانسه انجام تبلیغات در شبکه های تلویزیون‌های دولتی این کشور بعد از ساعت 8 بعدازظهر را ممنوع کرده اعلام کرد که از ژانویه‌ی 2012 به طور کلی تبلیغات از برنامه‌های شبکه های تلویزیون‌های دولتی فرانسه حذف خواهد شد.

در سپتامبر 2007 نیز دولت تایلند پخش آگهی‌های تبلیغاتی مشروبات الکلی در این کشور تنها از نیمه شب تا ساعت ‌5 صبح مجاز اعلام کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed