تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 28 خردادماه 1389  

 

سبقت درآمد تبلیغی اینترنت از روزنامه‌ها

 
 

بر اساس یک بررسی جدید از چشم‌انداز رسانه‌ها در چهار سال آینده، اینترنت با پیشی گرفتن از روزنامه‌ها، دومین ابزار تبلیغاتی بزرگ در آمریکا پس از تلویزیون خواهد شد. 

 
 

بر اساس یک بررسی جدید از چشم‌انداز رسانه‌ها در چهار سال آینده، اینترنت با پیشی گرفتن از روزنامه‌ها، دومین ابزار تبلیغاتی بزرگ در آمریکا پس از تلویزیون خواهد شد.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش شرکت ارایه‌کننده خدمات مشاوره پرایس واتر هاوس کوپرز، کسب و کار تبلیغات آنلاین صرفنظر از تبلیغات موبایل از 24.2 میلیارد دلار در سال 2009 به 34.4 میلیارد دلار در سال 2014 توسعه می‌یابد. در عین حال روزنامه‌ها هم‌چنان با کاهش درآمد تبلیغاتی مواجه خواهند بود.

طبق آمار انجمن روزنامه آمریکا که در اوایل سال جاری منتشر شد، درآمد تبلیغات چاپی در سال گذشته میلادی 28.6 درصد کاهش یافته و به 24.82 میلیارد دلار رسید.

بنا بر ارزیابی پرایس واتر هاوس کوپرز، تبلیغات چاپی در روزنامه‌ها تا سال 2014 به 22.3 میلیارد دلار می‌رسد. تغییر در رفتار مصرف‌کننده، پتانسیل برای منابع در اینترنت و ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت افزایش یافته در آمریکا از عوامل کلیدی در پیش‌بینی‌های این شرکت خدمات‌دهنده بوده‌اند.

این گزارش درباره رشد تبلیغات در رسانه‌های تعاملی، ویدیو و ای‌میل خوشبین نبوده و پیش‌بینی کرده که درآمد این بخش بازار از 4.7 میلیارد دلار در سال 2009 به 6.6 میلیارد دلار در سال 2014 برسد.

انتظار می‌رود تلویزیون آنلاین این بخش را پیش ببرد زیرا منابع تبلیغات در برنامه را محدود کرده و به فراهم‌کنندگان تلویزیون آنلاین امکان می‌دهد هزینه بیش‌تری طلب کنند. بازار تبلیغات موبایل نیز برای رشد مهیا می‌شود زیرا شبکه‌های بی‌سیم ارتقاء یافته و تلفن‌های هوشمند مجهز به اتصال اینترنتی بیش‌تری به بازار عرضه می‌شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed