تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 25 فروردینماه 1389  

 

راه یافتن پیام‌های تبلیغاتی به توییتر

 
 

سرویس میکرووبلاگ‌نویسی محبوب توییتر در تلاش برای درآمدزایی، سرانجام نمایش تبلیغات در سایتش را آغاز می‌کند.  

 
 

سرویس میکرووبلاگ‌نویسی محبوب توییتر در تلاش برای درآمدزایی، سرانجام نمایش تبلیغات در سایتش را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، سیستم تبلیغاتی جدیدی که "توییت‌های ترویجی" نام دارد، تنها در جست‌وجوهای وب‌سایت توییتر ظاهر خواهد شد و پیام‌ها به گروه کوچکی از بازاریابان آزمایشی از جمله ویرجین امریکا، بست بای، سونی پیکچرز و استارباکس محدود خواهند بود.

انتظار می‌رود کمتر از 10 درصد از کاربران توییتر این تبلیغات را مشاهده کنند اما این پیام‌ها در کم‌تر از چند روز آینده در تمامی جست‌وجوهای مربوط مشاهده خواهند شد.

توییتر به ابزار اطلاعاتی و ارتباطی محبوب برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تبدیل شده، به‌ویژه پس از این که سال گذشته رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. این شرکت حتی با فروش دسترسی به پیام‌های 140 کاراکتری سرویسش به موتورهای جست‌وجو، اندکی سودده شده است.

درآمد تبلیغاتی برای وب‌سایت‌ها به‌منظور کسب درآمد در عین رایگان بودن برای مصرف‌کنندگان روش مناسبی است. رشد انفجاری در فعالیت شبکه اجتماعی علاقه بازاریابان را به سمت این سرویس‌ها جلب کرده است.

توییتر از زمان راه‌اندازی در ماه اوت 2006 به سرعت رشد کرده و مدعی داشتن بالای 50 میلیون کاربر است و بنا بر اعلام این سرویس، کاربرانش روزانه 50 میلیون پیام توییتی ایجاد و ارسال می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed