تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 5 اردیبهشتماه 1390  

 

توافق گوگل، یاهو و مایکروسافت بر سر تبلیغات آنلاین

 
 

سه شرکت بزرگ اینترنتی جهان قراردادی را در زمینه تبلیغات آنلاین امضا کردند.  

 
 

سه شرکت بزرگ اینترنتی جهان قراردادی را در زمینه تبلیغات آنلاین امضا کردند.

به گزارش فارس به نقل از آی دی جی، گوگل، مایکروسافت و یاهو قراردادی سه جانبه را امضا کرده اند که به کاربران وب امکان می دهد در مورد نحوه نمایش تبلیغات و امکان ردگیری فعالیت هایشان از سوی شرکت های آگهی دهنده اینترنت خود تصمیم گرفته و برای حفظ حریم شخصیشان آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

در کنار این سه شرکت 36 شرکت دیگر هم با اصول مورد توافق یاهو، گوگل و مایکروسافت موافقت کرده اند. بر اساس این توافقنامه نصب کوکی بر روی رایانه کاربر از سوی شرکت آگهی دهنده برای پیگیری رفتار وی در قبال تبلیغات دریافتی، از این پس تنها در صورت جلب رضایت وی ممکن بوده و هرگونه رفتار به غیر از این مساله تخلف محسوب می شود.

از این پس تبلیغاتی که با هدف نصب کوکی بر روی رایانه کاربر نمایش داده شوند همراه با یک آیکون خاص طراحی می شوند که کاربر با کلیک بر روی آن به سایتی هدایت می شود که دستورالعمل های لازم برای توقف نمایش کوکی ها در آن گنجانده شده است.

کارشناسان امیدوارند استفاده از چنین روش هایی منجر به افزایش اعتماد کاربران به سیستم های تبلیغاتی آنلاین و افزایش درآمد شرکت ها و موسسات فعال در این حوزه شود.

قرار است اجرای عملی این توافقنامه از سال 2012 به بعد انجام شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed