تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات محیطی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 11 مردادماه 1389  

 

بیلبوردهای هوشمند و نجات از هجوم تبلیغات گیج کننده!

 
 

مهندسان در حال ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی هوشمندی هستند که می‌تواند عابران پیاده را ردیابی کرده و آنها را با تبلیغات برنامه‌ریزی شده تحت تاثیر قرار دهد و یا حتی از نام‌های آنها برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کند  

 
 

مهندسان در حال ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی هوشمندی هستند که می‌تواند عابران پیاده را ردیابی کرده و آنها را با تبلیغات برنامه‌ریزی شده تحت تاثیر قرار دهد و یا حتی از نام‌های آنها برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کند

محققان IBM اعلام کردند در حال ساخت فناوری هستند که می‌تواند منجر به ارائه تبلیغات تجاری سفارشی شود که علائق فردی مخاطبان خود را هدف قرار می‌دهند.

در حال حاضر نمایشگرهای دیجیتال تبلیغاتی را می‌توان در ایستگاه‌های قطار یا اتوبوس و یا بر روی نمای ساختمان‌های بزرگ در حالی مشاهده کرد که تبلیغاتی کلی را درباره تعدادی از محصولات تجاری پخش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگرهای دیجیتال تبلیغاتی جدید عملکردی مشابه نمایشگرهایی دارند که در فیلم مشهور "گزارش اقلیت" استیون اسپیلبرگ به تصویر کشیده شدند. در این فیلم شخصیت اصلی داستان با تعدادی از نشانه‌های دیجیتال مواجه می‌شد که در هنگام ورود وی به یک فروشگاه نام او را صدا می‌کردند.

IBM اعلام کرد فناوری در حال تکمیل آنها از مواجهه مصرف کنندگان با دریایی از تبلیغات گیج کننده تجاری جلوگیری خواهد کرد زیرا با استفاده از این فناوری جدید، فرد تنها در معرض تبلیغات محصولی قرار خواهد گرفت که متناسب با نوع نیاز وی باشد.

این سیستم با استفاده از همان فناوری بی سیمی کار می‌کند که کارت‌های مسافرتی متروهای لندن به آن مجهزند. استفاده از این برچسب‌ها که به RFID شهرت دارند در ساخت انواع کارت‌های اعتباری یا سیم کارت‌های تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با رمزگذاری اطلاعات فردی در این تراشه‌ها، نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال می‌توانند هویت افراد را با عبور از برابر نمایشگر شناسایی کرده و تبلیغی را متناسب با عادت‌های خرید و یا علائق آنها پخش می‌کنند.

این بیلبوردهای دیجیتال به عنوان بخشی از برنامه "سیاره‌ای هوشمندتر" موسسه IBM که با هدف استفاده از فناوری‌های جدید در راستای کارامد تر کردن و آسان‌تر کردن زندگی انسان‌ها آغاز شده، در حال تکمیل است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed