تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات محیطی

تاریخ ارسال: شنبه، 26 تیرماه 1389  

 

اسکن رهگذران توسط بیلبوردهای دیجیتالی ژاپنی

 
 

بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتالی مورد آزمایش در ژاپن به دوربین‌هایی مجهز شده‌اند تا با شناسایی جنسیت و سن رهگذران، پیام‌های تبلیغاتی مناسب آن‌ها را نمایش دهند.  

 
 

بیلبوردهای تبلیغاتی دیجیتالی مورد آزمایش در ژاپن به دوربین‌هایی مجهز شده‌اند تا با شناسایی جنسیت و سن رهگذران، پیام‌های تبلیغاتی مناسب آن‌ها را نمایش دهند.

به گزارش ایسنا، این فن‌آوری که یادآور تبلیغات شخصی شده در فیلم علمی، تخیلی معروف "گزارش اقلیت" است، بخشی از پروژه‌ای است که در حال حاضر در مرحله آزمایشی به‌سر می‌برد.

کنسرسیومی متشکل از 11 شرکت راه‌آهن، پروژه پایلوت یک ساله‌ای را در ماه گذشته آغاز کردند و 27 نمایشگر تبلیغاتی بزرگ را در ایستگاه‌های راه‌آهن در توکیو نصب کردند.

به گفته سخنگوی این پروژه، دوربین‌های به‌کار گرفته شده در این نمایشگرها می‌توانند جنسیت و سن تقریبی افراد را حتی اگر شخص از جلوی آن‌ها رد شود و دست کم برای چند ثانیه به نمایشگر نگاه کند، تشخیص دهند و با تحلیل شدن اطلاعات برای مکان‌های مختلف، شرکت‌ها می‌توانند تبلیغات تعاملی را تهیه کنند که مطابق با علاقه افرادی است که در وقت معینی از ایستگاه استفاده می‌کنند.

این فن‌آوری از نرم‌افزار تشخیص چهره استفاده می‌کند تا سن و جنسیت رهگذران را شناسایی کند اما اداره‌کنندگان این نمایشگرها قول داده‌اند تصاویر مذکور را ضبط نخواهند کرد و تنها از اطلاعات مربوط به گروه‌های مردم استفاده می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed