تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 3 دیماه 1389  

 

هزینه‌ی تبلیغات آنلاین از روزنامه پیشی گرفت

 
 

برای نخستین بار هزینه تبلیغات آنلاین در آمریکا نسبت به هزینه صرف شده برای تبلیغات روزنامه افزایش یافته است.  

 
 

برای نخستین بار هزینه تبلیغات آنلاین در آمریکا نسبت به هزینه صرف شده برای تبلیغات روزنامه افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس برآورد EMarketer، هزینه تبلیغات آنلاین با رشد 13.9 درصدی در سال 2010 به 25.8 میلیارد دلار می‌رسد، در حالی که هزینه برروی تبلیغات روزنامه 8.2 درصد کاهش یافته و 22.78 میلیارد دلار خواهد بود.

درآمد تبلیغات اینترنتی، چاپی و درآمد تبلیغات روزنامه آنلاین به 25.7 میلیارد دلار خواهد رسید که هم‌چنان پایین‌تر از 25.8 میلیارد دلاری هزینه آنلاینی است که تبلیغات‌کنندگان صرف خواهند کرد.

بنا بر پیش‌بینی EMarketer، مجموع هزینه‌های تبلیغاتی در آمریکا در سال میلادی جاری سه درصد رشد کرده و به 168.5 میلیارد دلار افزایش می‌یابد.

در مقابل هزینه تبلیغاتی در روزنامه‌های چاپی در سال 2011 تا شش درصد کاهش می‌یابد و به 21.4 میلیارد دلار می‌رسد، در حالی که هزینه تبلیغات آنلاین 10.5 درصد رشد کرده و به 28.5 میلیارد خواهد بود.

روزنامه‌های آمریکایی هم‌چنان با روی آوردن خوانندگان به اخبار رایگان در وب، کاهش تیراژ و برابر نبودن رشد درآمد تبلیغی آنلاین با ضرر در بخش چاپی مواجه هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed