تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: یکشنبه، 6 بهمنماه 1387  

 

خودداری بی.بی.سی از پخش آگهی سازمان‌های خیریه برای غزه اعتراض‌برانگیز شد

 
 

در برابر یکی از ساختمان‌های اصلی «بی.بی.سی» تجمعی در اعتراض به خودداری این شبکه از پخش آگهی سازمان‌های خیریه برای غزه برپا شده‌است.  

 
 

در برابر یکی از ساختمان‌های اصلی «بی.بی.سی» تجمعی در اعتراض به خودداری این شبکه از پخش آگهی سازمان‌های خیریه برای غزه برپا شده‌است.

به گزارش ایسنا، تونی بن، سیاستمدار کهنه کار بریتانیایی از جمله افرادی است که در این تجمع اعتراضی شرکت داشته، اقدام بی بی سی را محکوم کرده کرده‌است. او قرار است در یک تجمع حمایت از فلسطینی‌ها نیز حضور یابد و گفته شده که او در سخنانش خواهد گفت که این اقدام بی بی سی «خیانت» به تعهداتش است.

کمیته کمک‌های اضطراری بریتانیا که متشکل از چندین سازمان و گروه خیریه است، خواستار پخش آگهی درخواست کمک به مردم نوار غزه از طریق شبکه‌های رادیو تلویزیونی این کشور شده‌است؛ اما با این که پخش درخواست کمک سازمانهای خیریه از شبکه‌های تجاری و بی بی سی تاکنون بدون مانع انجام گرفته، اما این بار بی بی سی از پخش درخواست سازمانهای خیریه خودداری کرده است.

براساس گزارش بی بی سی، دولت بریتانیا از شبکه های تلویزیونی این کشور منجمله بی بی سی خواسته است که در تصمیم خود درمورد عدم پخش آگهی درخواست سازمانهای خیریه برای کمک به مردم غزه تجدید نظر کند.

کانال چهار تلویزیون بریتانیا و شبکه "آی تی وی" که پیشتر گفته بودند این آگهی را پخش نمی کنند، در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و گفته اند که آگهی مربوط به کمک به مردم غزه را پخش خواهند کرد.

بی بی سی می گوید که پخش این درخواست مغایر با تعهد به حفظ بی طرفی است. دولت بریتانیا از این تصمیم بی بی سی انتقاد کرده و گفته مردم بریتانیا تقاوت میان حمایت از کمک های انساندوستانه و بی طرفی در یک بحران را می فهمند.

داگلاس آلکساندر، وزیر توسعه بین المللی بریتانیا در این مورد گفته که برای مردم بریتانیا این حساسیت پیش خواهد آمد که درد و رنج مردم غزه مانند بحران های دیگر جدی گرفته نشده است.

بی بی سی در بیانیه خود گفته است: "بی بی سی به همراه سایر شبکه های تجاری تصمیم گرفته است که از پخش درخواست کمیته کمکهای اضطراری برای کمک به مردم غزه خودداری کند."

بی بی سی دلیل این اقدام خود را وجود ابهامات در مورد رساندن این کمک ها اعلام کرده و گفته با توجه به ادامه گزارشهای خبری در باره نوار غزه نمی خواهد که اعتماد مردم به این رسانه را در مورد بی طرفی به خطر بیاندازد.

این در حالی است که براندن گورملی، رئیس کمیته کمکهای اضطراری به بی بی سی گفت که در مواقع اضطراری و پس از وقوع فاجعه، پخش آگهی های درخواست کمک از طریق رادیو و تلویزیون که معمولا چند دقیقه ای بیشتر طول نمی کشد تاثیر زیادی برای جلب کمک مردم دارد چرا که آنها تصاویر و فیلمهای وقایع فاجعه بار را دیده اند و تحت تاثیر قرار گرفته اند. آقای گروملی افزود که فعالیت سازمانهای خیریه سیاسی نیست بلکه اساس آن برآوردن نیازهای انسانی است.

او گفته است: "ما فکر می کنیم که با داشتن کارشناسان و کارکنانی در نوارغزه می دانیم که چگونه باید به مردم کمک کنیم و به همین دلیل می خواهیم پیام کمک خود را به گوش مردم برسانیم و بگوئیم که می توانیم در این مورد برای مردم کاری انجام دهیم و برای همین به هیچ وجه با نظر بی بی سی موافق نیستیم."

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed