تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 24 اردیبهشتماه 1389  

 

نمایش تبلیغات برای رایگان ماندن اسکایپ

 
 

به گفته مدیر اجرایی اسکایپ، این شرکت برای رایگان نگه داشتن سرویس مکالمات اینترنتی، نمایش تبلیغات برای کاربران را بررسی می‌کند.  

 
 

به گفته مدیر اجرایی اسکایپ، این شرکت برای رایگان نگه داشتن سرویس مکالمات اینترنتی، نمایش تبلیغات برای کاربران را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، مدیر اجرایی اسکایپ، به‌طور جدی در حال بررسی نمایش تبلیغات شرکت‌های دیگر در این سرویس است.

به گفته جاش سیلورمن، هدف اسکایپ ارایه ارتباطات لحظه‌ای برروی اینترنت است و این شرکت به‌دنبال منابع درآمد دیگر است.

بر اساس گزارش تلگراف، این به معنی اسکایپ مبتنی بر تبلیغات است که بدون شک کاربرانی را که مکالمات اینترنتی را بدون اجبار برای مشاهده تبلیغات از طریق اسکایپ انجام داده‌اند، آزرده خواهد کرد.

اسکایپ به‌تازگی نرخ جدید کم‌تری را برای خدمات اشتراک ماهانه و هم‌چنین خدمات جدیدی مانند مکالمه گروهی ویدیویی پنج نفره که در مرحله آزمایشی بتا است، را برای کاربران در بیش از 170 کشور جهان معرفی کرده است.

بزرگ‌ترین منبع درآمد اسکایپ مکالمات صوتی کاربران این سرویس با تلفن‌های ثابت یا همراه در همه نقاط جهان برمبنای پرداخت به ازای استفاده است.

نرخ‌های جدید اسکایپ که با هدف افزایش رقابت با شرکت‌های مخابراتی بزرگ معرفی شده‌اند، نرخ دقیقه‌ای مکالمه در اسکایپ را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed