به گفته مدیر اجرایی اسکایپ، این شرکت برای رایگان نگه داشتن سرویس مکالمات اینترنتی، نمایش تبلیغات برای کاربران را بررسی میکند.
به گزارش ایسنا، مدیر اجرایی اسکایپ، بهطور جدی در حال بررسی نمایش تبلیغات شرکتهای دیگر در این سرویس است.
به گفته جاش سیلورمن، هدف اسکایپ ارایه ارتباطات لحظهای برروی اینترنت است و این شرکت بهدنبال منابع درآمد دیگر است.
بر اساس گزارش تلگراف، این به معنی اسکایپ مبتنی بر تبلیغات است که بدون شک کاربرانی را که مکالمات اینترنتی را بدون اجبار برای مشاهده تبلیغات از طریق اسکایپ انجام دادهاند، آزرده خواهد کرد.
اسکایپ بهتازگی نرخ جدید کمتری را برای خدمات اشتراک ماهانه و همچنین خدمات جدیدی مانند مکالمه گروهی ویدیویی پنج نفره که در مرحله آزمایشی بتا است، را برای کاربران در بیش از 170 کشور جهان معرفی کرده است.
بزرگترین منبع درآمد اسکایپ مکالمات صوتی کاربران این سرویس با تلفنهای ثابت یا همراه در همه نقاط جهان برمبنای پرداخت به ازای استفاده است.
نرخهای جدید اسکایپ که با هدف افزایش رقابت با شرکتهای مخابراتی بزرگ معرفی شدهاند، نرخ دقیقهای مکالمه در اسکایپ را تا 60 درصد کاهش میدهد.