تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات سیاسی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 31 اردیبهشتماه 1388  

 

جدول برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری

 
 

فهرست توضیحی و زمان دقیق و کامل برنامه‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی دهمین نامزدهای ریاست جمهوری براساس جدول اعلام شده به شرح زیر تهیه شده است. 

 
 

خبرگزاری ایسنا - فهرست توضیحی و زمان دقیق و کامل برنامه‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی دهمین نامزدهای ریاست جمهوری براساس جدول اعلام شده به شرح زیر تهیه شده است.

شبکه یک سیما از ساعت 21:45 تا 22:15 برنامه با دوربین (گفتگوی تکی) نامزدها به علاوه دو مستند 30 دقیقه‌ای نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از اول خردادماه تا پایان انتخابات به روی آنتن خواهد برد.

***بر اساس جدول جانمایی شده، شبکه اول سیما خرداد ماه میرحسین موسوی، دوم خردادماه محسن رضایی، سوم خردادماه مهدی کروبی و چهارم خردادماه محمود احمدی‌نژاد در برنامه 30 دقیقه‌ای «با دوربین» شبکه یک سیما حاضر خواهند شد.

هم چنین بر اساس این جدول،‌ مستند اول هر یک از نامزدها به ترتیب 8 خردادماه محمود احمدی‌نژاد، 9 خردادماه میرحسین موسوی، 10 خردادماه محسن رضایی، 11 خردادماه مهدی کروبی از شبکه اول پخش خواهد شد.

مستند دوم هر یک از نامزدها نیز به ترتیب 16 خردادماه مهدی کروبی، 17 خردادماه محمود احمدی‌نژاد، 18 خردادماه میرحسین موسوی، 19 خردادماه محسن رضایی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

***

شبکه دو سیما چهار گفت‌وگوی خبری 45 دقیقه‌ای را از ساعت 22:45 تا 23:30 به روی آنتن خواهد برد که به ترتیب، 7 خردادماه مهدی کروبی، 11 خردادماه محسن رضایی، 15 خردادماه محمود احمدی‌نژاد و 19 خردادماه میرحسین موسوی در برنامه گفتگوی ویژه خبری حاضر خواهند شد.

***

شبکه‌ سه سیما: پخش مناظره‌ها‌ی تلویزیونی چهار نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از 12 خرداد ماه به شکل دو به دو آغاز می‌کند.

بر اساس جدول زمان‌بندی تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما، نخستین مناظره بین حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و دکتر محسن رضایی در 90 دقیقه روز 12 خردادماه ساعت 22:30 تا ساعت 24 برگزار خواهد شد.

روز 13 خردادماه مناظره بین دکتر محمود احمدی‌نژاد و مهندس میرحسین موسوی از شبکه 3 سیما در ساعت 22:30 تا 24 به روی آنتن خواهد رفت.

روز 14 خردادماه مناظره بین دکتر محسن رضایی و مهندس میرحسین موسوی از شبکه 3 سیما در ساعت 22:30 تا 24 به روی آنتن خواهد رفت.

روز 16 خرداد ماه مناظره بین دکتر محمود احمدی‌نژاد و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی از شبکه 3 سیما در ساعت 22:30 تا 24 به روی آنتن خواهد رفت.

روز 17 خردادماه مناظره بین حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و مهندس میرحسین موسوی را از شبکه 3 در ساعت 22:30 تا 24 شاهد خواهیم بود.

هم‌چنین آخرین مناظره 17 خردادماه بین دکتر محمود احمدی‌نژاد و دکتر محسن رضایی از شبکه 3 سیما در ساعت 22:30 تا 24 پخش خواهد شد.

***

شبکه چهار سیما:چهار برنامه پاسخ به کارشناسان از سوی چهار نامزد دهمین انتخابات ریاست جمهوری به مدت 60 دقیقه از ساعت 18:30 تا 19:30 روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد بود. برنامه 5 خردادماه با حضور مهدی کروبی، 12 خردادماه با حضور میرحسین موسوی، 15 خردادماه با حضور محسن رضایی و 19 خردادماه با حضور محمود احمدی‌نژاد ویژه «پاسخ به کارشناسان» به روی آنتن خواهد رفت.

***

شبکه خبر: گفتگوی 30 دقیقه‌ای با نامزدهای دهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 19:30 تا 20 روی آنتن شبکه خبر خواهد رفت.

نخستین برنامه به محسن رضایی در 6 خردادماه ، دومین برنامه به محمود احمدی‌نژاد در 10 خردادماه، سومین برنامه به میرحسین موسوی در 15 خردادماه و چهارمین برنامه به مهدی کروبی در 19 خردادماه اختصاص دارد.

***

شبکه جام‌جم نیز با برنامه‌های «ایرانیان خارج از کشور» در 60 دقیقه و مستند 30 دقیقه‌ای به تبلیغات ریاست جمهوری می‌پردازد.

اولین برنامه به میرحسین موسوی، دومین برنامه ایرانیان خارج از کشور به محمود احمدی‌نژاد، سومین برنامه ایرانیان خارج از کشور به محسن رضایی و چهارمین برنامه ایرانیان خارج از کشور به مهدی کروبی اختصاص دارد.

هم چنین پخش مستندهای 30 دقیقه‌ای شبکه‌ی جام‌جم به ترتیب محسن رضایی 12 خردادماه، محمود احمدی‌نژاد 14 خردادماه، میرحسین موسوی 16 خردادماه و مهدی کروبی 18 خردادماه خواهد بود.

***

بر اساس جدول جانمایی شده تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شبکه‌های رادیویی نیز برنامه‌هایی را از اول خرداد تا 20 خرداد به روی آنتن خواهند برد.

** شبکه سراسری صدا (رادیو ایران)، از ساعت 17 تا 17:45 و تکرار برنامه را 8:30 تا 9:15 با عناوین مستقیم با مخاطبان و تخصصی به روی آنتن خواهد برد.

اول خردادماه محمود احمدی‌نژاد، دوم خرداد ماه مهدی کروبی، سوم خردادماه محسن رضایی و چهارم خردادماه میرحسین موسوی مستقیم با مخاطبان در رادیو ایران به مدت 30 دقیقه سخن خواهند گفت و تکرار برنامه آن‌ها 8:30 فردای آن روز خواهد بود.

هم چنین شبکه ایران در 14 خردادماه برنامه تخصصی محمود احمدی‌نژاد، در 16 خردادماه برنامه تخصصی مهدی کروبی، در 18 خردادماه برنامه تخصصی محسن رضایی و در 19 خردادماه برنامه تخصصی میرحسین موسوی را پخش خواهد کرد.

**رادیو جوان از ساعت 16:15 تا 17 و تکرار برنامه خود را از 7:15 تا 8 صبح به روی آنتن خواهد برد.

دهم خردادماه مهدی کروبی، 12 خردادماه محسن رضایی، 16 خردادماه میرحسین موسوی، 19 خردادماه محمود احمدی‌نژاد به مدت 45 دقیقه در برنامه تخصصی رادیو جوان حاضر خواهند شد.

**رادیو ورزش: برنامه تبلیغی خود را از 15:30 تا 16:15 دقیقه و تکرار آن را از 9:15 تا 10 صبح به روی آنتن خواهد برد.

پنج خرداد ماه محسن رضایی، 7 خردادماه میرحسین موسوی، 16 خردادماه محمود احمدی‌نژاد، 19 خردادماه مهدی کروبی در برنامه تخصصی 45 دقیقه‌ای رادیو ورزش حضور خواهند داشت.

**رادیو معارف: برنامه‌های تبلیغی خود را از 17:45 تا 18:30 و تکرار آن را از 11 تا 11:45 دقیقه روز بعد به روی آنتن خواهد برد.

هشت خردادماه میرحسین موسوی، 11 خردادماه محمود احمدی‌نژاد، 15 خردادماه مهدی کروبی و 19 خردادماه محسن رضایی در برنامه تخصصی 45 دقیقه‌ای رادیو معارف حاضر خواهد شد.

**رادیو گفتگو و رادیو فرهنگ برنامه‌های تخصصی 45 دقیقه‌ای نامزدها را به طور مشترک به روی آنتن خواهند برد به طوری که برنامه‌های پخش شده در رادیو گفتگو در فردای آن روز در رادیو فرهنگ تکرار خواهد شد. برنامه‌های رادیو گفتگو ساعت 19:45 تا 20:30 و برنامه‌های رادیو فرهنگ 10 تا 10:45 دقیقه برگزار خواهد شد.

6 خردادماه محمود احمدی‌نژاد، 9 خردادماه مهدی کروبی، 12 خردادماه محسن رضایی و 17 خردادماه میرحسین موسوی در برنامه رادیو گفتگو به مدت 45 دقیقه شرکت خواهند کرد و بر اساس جدول فردای آن روز از ساعت 10 تا 10:45 این برنامه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

برای مشاهده جدول کامل برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها می‌توانید روی هر تصویر کلیک کنید




 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed