تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات چاپی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 21 شهریورماه 1389  

 

ادامه‌ی کاهش درآمد تبلیغی روزنامه‌های آمریکایی

 
 

درآمد تبلیغی روزنامه‌های آمریکایی در سه ماهه دوم سال جاری 5.55 درصد کاهش یافت اما کند شدن نرخ کاهش آن خبر خوبی برای این صنعت آشفته محسوب می‌شود. 

 
 

درآمد تبلیغی روزنامه‌های آمریکایی در سه ماهه دوم سال جاری 5.55 درصد کاهش یافت اما کند شدن نرخ کاهش آن خبر خوبی برای این صنعت آشفته محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام انجمن روزنامه آمریکا، درآمد تبلیغات آنلاین و چاپی روزنامه‌های آمریکایی از 6.82 میلیارد دلار در یک سال قبل به 6.44 میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال جاری میلادی کاهش یافت.

درآمد تبلیغی برای شانزدهمین سه ماهه متوالی کاهش یافته اما کاهش 5.55 درصدی نسبت به سه ماهه‌های قبلی بهبود یافته بود. درآمد تبلیغی در سه ماهه نخست سال جاری 9.7 درصد و در سه ماهه پایانی سال گذشته 23.7 درصد کاهش یافته بود.

بر اساس آمار انجمن روزنامه آمریکا، درآمد تبلیغ چاپی در سه ماهه دوم 7.62 درصد کاهش یافته و به 5.6 میلیارد دلار رسید در حالی که درآمد تبلیغ آنلاین 13.9 درصد افزایش یافته و به 743.9 میلیون دلار رسیده است. در سه ماهه‌های قبلی هم درآمد تبلیغ چاپی به ترتیب 11.42 درصد، 25.63 درصد، 28.95 درصد و 30.15 درصد کاهش یافت.

روزنامه‌ها در سراسر آمریکا گرفتار کاهش درآمد تبلیغی، افت تیراژ و روی آوردن خوانندگان به اخبار آنلاین رایگان هستند.

این صنعت با موجی از ورشکستگی‌ها، اخراج کارمندان و تعطیلی شامل اعلام ورشکستگی شرکت تریبون که دارنده روزنامه های شیکاگو تریبون، لس‌آنجلس تایمز و روزنامه‌های بزرگ دیگر است، مواجه شده است.

نشریه کریستین ساینس مونیتور با صد سال سابقه فعالیت و سیاتل پست اینتلیجنسر سال گذشته انتشار به صورت تمام آنلاین را آغاز کردند.

با فرار درآمد تبلیغی، مدیران ارشد روزنامه‌های آمریکایی که در راس آن‌ها، روپرت مرداک، صاحب امپراطوری رسانه‌یی نیوزکورپ قرار دارد، در حال بررسی مطالبه هزینه از خوانندگان برای دسترسی به اخبار در وب هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed