تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: سه شنبه، 10 آذرماه 1388  

 

عذرخواهی یک بازیگر پیشکسوت چین برای حضور در تبلیغ تلویزیونی یک کالای تقلبی

 
 

یکی از بازیگران پیشکسوت چین به دلیل حضور در تبلیغات تلویزیونی یک داروی تقلبی، از مردم این کشور عذرخواهی کرد.  

 
 

یکی از بازیگران پیشکسوت چین به دلیل حضور در تبلیغات تلویزیونی یک داروی تقلبی، از مردم این کشور عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، ژائو ژونگ زیانگ، 67 ساله علاوه بر عذرخواهی، خواهان این مساله شده‌است که تلویزیون ملی چین(سی سی تی وی) پخش این آگهی بازرگانی را متوقف کند.

وانگ بو، قائم مقام کمیته نظارت بر آگهی‌بازرگانی چین، در این زمینه خاطرنشان کرد: ژائو برای حضور در این تبلیغات عذرخواهی کرد و گفت دوست دارد اگر این تبلیغات خسارتی به کسی زده‌است، آن را جبران کند.

او ادامه داد: وظیفه ما نیست که تبلیغات بازرگانی را برای پخش انتخاب کنیم؛ ما تنها می‌خواهیم بخش تجاری، حقیقت را به مشتریانش بگوید و کسی آسیب نبیند.

کیو باوچانگ، رئیس کمیته حمایت از حقوق مشتریان، نیز در گفت‌وگویی خاطرنشان کرد: وضع درست قوانین بسیار تاثیرگذارتر از نظارت سازمان‌ها و یا شرکت‌های تولیدی بر تبلیغات خواهد بود.

به نقل از چاینا دیلی، انجمن مشتریان پکن اواسط هفته گذشته با انتشار نامه‌ای از چهر‌ه‌های شناخته شده ‌خواست که برای حضور در تبلیغات کالاهایی که شناخت چندانی نسبت به آن‌ها ندارند، نهایت دقت را به خرج دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed