تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 16 اردیبهشتماه 1388  

 

تبلیغات آنلاین؛ قربانی جدید بحران مالی

 
 

بحران مالی جهان همراه با ضربه زدن به اقتصاد کشورها؛ صنعت تبلیغات آنلاین را نیز تحت فشار قرار داده‌است. 

 
 

همشهری آنلاین - بحران مالی جهان همراه با ضربه زدن به اقتصاد کشورها؛ صنعت تبلیغات آنلاین را نیز تحت فشار قرار داده‌است.

چهار شرکت بزرگ اینترنت و تبلیغات آنلاین (Yahoo، Microsoft، Google و AOL) در گزارش‌های مالی سه ماهه اول سال 2009 خود به این نکته اشاره کرده‌اند.

این در حالی است که درآمد تبلیغات آنلاین گوگل در حال حاضر از سه ماهه اول سال 2008 تا به حال، چهار درصد و درآمد AOL بیش از 19 درصد کاهش داشته است.

در بین این چهار شرکت تنها گوگل توانسته درآمد تبلیغات آنلاین خود را از سه‌ماهه گذشته افزایش دهد و سه شرکت دیگر با کاهش جدی درآمد روبرو بوده‌اند.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که حدود 68 درصد درآمد گوگل از راه تبلیغات تأمین می‌شود.

مجموع درآمد این چهار شرکت اطلاعات جالبی را نشان می‌دهد: درآمد تبلیغات آنلاین هر چهار شرکت از یک سال گذشته 2 درصد و از سه ماهه قبل، 7 درصد کاهش داشته است.

گوگل بیشترین درآمد تبلیغات خود را از سرویس Ad Sense کسب می‌کند. این سرویس تبلیغات را با استفاده از اطلاعات مکانی، علایق شخصی کاربران، موضوع وب‌سایت میزبان تبلیغ و صدها فاکتور دیگر به نمایش می‌گذارد. برای مثال اگر در حال مرور یک وب‌سایت در مورد گل و گیاه هستید، Ad Sense تبلیغاتی در مورد خدمات گلکاری در شعاع مشخصی از منزلتان را به شما نشان می‌دهد. یاهو‌ نیز از شبکه‌ مشابهی به نام Publisher Network استفاده می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed