کتاب «تبلیغات و اقناع» نوشته گارث جاوت و ویکتوریا ادانل و ترجمه حسین افخمی توسط انتشارات همشهری منتشر شد.
به گزارش مهر، کتاب «تبلیغات و اقناع» موضوع تبلیغات را در گذر تاریخ بررسی میکند وسعی دارد به عناوین مختلف به بیان این موضوع بپردازد که مفاهیم و شاخههای مختلف موجود درصنعت تبلیغات از کجا آمدهاند و چه مسیری را طی کردهاند و اکنون در کجا ایستادهاند.
نویسنده این کتاب همچنین سعی دارد مفاهیم مرتبط با این حوزه را به خوبی، معرفی و روشی دقیق و روشن برای تجزیه و تحلیل آنها ارائه دهد؛ جدای از این کتاب سعی دارد تمام ایدههای مهم و کلاسیک در این حوزه را با مثالهایی فراوان برای درک بهتر آنها معرفی کند.
در پیشگفتار نویسندگان آمده است: دراین کتاب، تبلیغات به عنوان موضوعی با قدمتی بسیار کهن مورد توجه قرارمیگیرد و هدف ما فراهم کردن فرصت و چالشی است تا خواننده را با جهان شگفتانگیز تبلیغات درگیر کند.
انتشارات همشهری، این کتاب را در 458 صفحه، با شمارگان 1500 نسخه و قیمت 10000 تومان روانه بازار نشر کرده است.