تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: شنبه، 26 بهمنماه 1387  

 

گوگل به خدمات تبلیغات رادیویی پایان می‌دهد

 
 

گوگل به فروش تبلیغات از طریق شبکه‌های رادیویی پایان داده و قصد دارد در عوض بر روی طرحهای فروش تبلیغات تلویزیونی و اشترا‌ک گذاری ویدیوی آنلاین تمر‌کز ‌کند.  

 
 

گوگل به فروش تبلیغات از طریق شبکه‌های رادیویی پایان داده و قصد دارد در عوض بر روی طرحهای فروش تبلیغات تلویزیونی و اشترا‌ک گذاری ویدیوی آنلاین تمر‌کز ‌کند.

به گزارش ایسنا، گوگل در سال 2006 برای نخستین بار با خرید یک شب‌که فروش رادیویی تلاش ‌کرد فن‌آوری جاگذاری تبلیغات مبتنی بر وب را به فروش تبلیغات صوتی در شب‌که‌های رادیویی توسعه دهد اما این ‌کسب و ‌کار موفقیتی نداشته است و ا‌کنون تصمیم دارد در بخشی از یک طرح گسترده تر برای تمر‌کز بر فعالیتهای پرمنفعت تر و محبوب تر، از تبلیغات صوتی ‌کنار بکشد.

این شر‌کت بدنبال خریداری برای Google Radio Automation بوده و در پایان ماه مارس دو سرویسی را ‌که برای جایگذاری خود‌کار تبلیغات صوتی منظور شده‌اند، خواهد بست. پیش بینی می شود در نتیجه تعطیلی این خدمات 40 نفر اخراج شوند.

بر اساس این گزارش، این شر‌کت اینترنتی با سرویس تبلیغات صوتی امیدواربود تبلیغات مرتبط تری را برای شنوندگان ایجاد ‌کرده و فروش تبلیغات رادیویی را ساده تر ‌کند.

گوگل در ماه ژانویه نیز اعلام ‌کرد Google Print Ads را تا پایان ماه میلادی جاری تعطیل خواهد ‌کرد. این سرویس به ‌کاربران Google AdSense ام‌کان می داد تبلیغات چاپی را در حدود 800 روزنامه آمریکایی قرار دهند.

غول اینترنتی آمریکایی همچنین در تلاش برای ‌کسب درآمد از ویدیوی آنلاین است و به ‌کاربران سرویس اشترا‌ک گذاری ویدیوی یوتیوب ام‌کان می‌دهد برخی از ‌کلیپها را در ازای هزینه‌ای به جای مشاهده آنها، دانلود ‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed