تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: دوشنبه، 24 فروردینماه 1388  

 

به‌دنبال چاپ تبلیغ به شکل خبر، لس‌آنجلس تایمز هدف انتقاد قرار گرفت

 
 

چاپ تبلیغی در صفحه نخست نسخه 9 ماه آوریل لس‌آنجلس تایمز که به صورت یک ستون خبری درآمده بود این روزنامه را با انتقادهایی مواجه کرد.  

 
 

چاپ تبلیغی در صفحه نخست نسخه 9 ماه آوریل لس‌آنجلس تایمز که به صورت یک ستون خبری درآمده بود این روزنامه را با انتقادهایی مواجه کرد.

به گزارش ایسنا، این تبلیغ برای برنامه خبری «سوت لند» ان ‌بی ‌سی در پایین ستون چپ صفحه اول به چاپ رسیده و بر بالای تیتر آن کلمه تبلیغات نقش بسته بود.

این نشریه پیش از این هرگز در صفحه اول خود تبلیغات چاپ نکرده بود و ظاهر خبری ساختگی این تبلیغ جنجال ویژه‌ای را برانگیخت.

تبلیغ مذکور بحثی را به‌راه انداخته که آیا لس‌آنجلس تایمز زیاده‌روی نکرده و صداقت ژورنالیستی را فدای کسب درآمد تبلیغاتی نکرده است.

کارمندان لس‌آنجلس تایمز دادخواستی علیه این تبلیغ تهیه کردند که در آن آمده است: «این اقدام پیمان 128 ساله با خوانندگان ما را که صفحه نخست برای اخبار پرمعنای روز اختصاص دارد نقض می‌کند. قرار دادن یک مقاله خبری جعلی صداقت و معیارهای ژورنالیستی ما را به استهزا می‌گیرد».

به دلیل کاهش درآمد تبلیغاتی، بسیاری از روزنامه‌های آمریکایی از جمله وال استریت ژورنال، یواس‌ای تودی و نیویورک تایمز به منظور جلب تبلیغ‌کنندگان به تبلیغات صفحه اول توسل جسته‌اند.

با این که لس آنجلس تایمز مدعی است این تبلیغ شیوه ابتکاری در تبلیغات است که برای گسترش مرزهای سنتی طراحی شده اما منتقدان می‌گویند لس‌آنجلس تایمز نه برای چاپ تبلیغات در صفحه اول بلکه به دلیل تلاش برای تغییر شکل آن به عنوان محتوای تحریری تنزل کرده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed