تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: جمعه، 27 آذرماه 1388  

 

اولویت‌های تبلیغات الکترونیکی سال ۲۰۱۰ اعلام شد

 
 

شرکت تحقیقاتی Nielsen بر اساس بررسی جدید خود روند توسعه بازار تبلیغات و مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی در سال 2010 را پیش‌بینی کرد. 

 
 

شرکت تحقیقاتی Nielsen بر اساس بررسی جدید خود روند توسعه بازار تبلیغات و مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی در سال 2010 را پیش‌بینی کرد.

به گزارش فارس به نقل از اینفورمیشین‌ویک، این شرکت تحقیقاتی اظهار داشت که مهم‌ترین روش تبلیغاتی در سال آینده اقدامی خواهد بود که بتواند قابلیت‌های آنلاین و آفلاین در رفتارهای کاربران برای خرید محصولات جدید را ادغام کند.

این شرکت اظهار داشت که کاربران امروز با گزینه‌های فراوانی برای پرداخت هزینه و خرید کالای مورد نظر خود مواجه هستند و شرکت‌های تبلیغاتی می‌کوشند نحوه برقراری تعامل بین مشتری و شرکت تولیدکننده را به خوبی برقرار کنند تا بتوان مشتری‌های بیشتری را به سمت شرکت‌ها جذب کرد.

مهم‌ترین اولویت شرکت‌های تبلیغاتی برای سال 2010 میلادی، بهینه‌سازی و همگرایی رسانه‌ای در جریان رفتارهای کاربران در زمینه خرید محصولات جدید است. بیشتر مدل‌های جدید تبلیغاتی که در سال آتی مورد توجه قرار خواهند گرفت، وابستگی زیادی به گوشی‌های هوشمند دارند و بخش اصلی تمرکز خود برای تبلیغات را بر گوشی‌های هوشمند قرار داده‌اند.

در سال 2010 میلادی نسل جدید تبلیغات چندوجهی رسانه‌ای نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و میزان تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی بیشتر خواهد شد.
کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که در این سال شاهد روش‌های جالب و جذاب تبلیغات و روش‌های جدید تعاملی آنلاین خواهیم بود.

مهم‌ترین مشکلی در که در جریان تبلیغات ویدیویی و تلویزیونی وجود دارد، این است که کاربر نه تنها باید به یک محصول ویژه علاقه‌مند شود، بلکه باید تصمیم‌گیری برای خرید این محصول در دوره زمانی مشخص را نیز انجام دهد.

در جریان تبلیغات آنلاین این مشکل تا اندازه‌ای مرتفع شده است و کاربر در فضای تبلیغات تعامل بیشتری برقرار می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed