صرف هزینه در حوزه تبلیغات آنلاین در کشور بریتانیا در سال گذشته میلادی از مرز 3.3 میلیارد دلار نیز گذشت.
به گزارش فارس به نقل از وی ان یونت این رقم نسبت به سال 2007 میلادی 17 درصد رشد نشان می دهد که نشانگر افزایش اعتماد به این شیوه تبلیغاتی علیرغم شرایط دشوار اقتصادی در جهان است.
بررسی های موسسه IAB نشان می دهد وب تنها حوزه ای بود که تبلیغات در آن در سال 2008 رشد نمود. زیرا تداوم بحران اقتصادی موجب شد تا مجموع هزینه صرف شده برای تبلیغات از طریق رسانه های گوناگون با 3.5 درصد کاهش به 17.5 میلیارد پوند برسد.
بر اساس همین بررسی بریتانیا از توسعه یافته ترین بازار تبلیغات آنلاین برخوردار است و رسانه های مختلف در این کشور از هر 5 پوند بودجه خود یک پوند را بر روی وب هزینه می کنند.