تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 8 شهریورماه 1388  

 

ادامه روند کاهش درآمد تبلیغاتی روزنامه‌های آمریکایی

 
 

درآمد تبلیغاتی روزنامه‌های آمریکایی در سه ماهه دوم سال 2009 با کاهش 29 درصدی به سیر نزولی که بسیاری از ناشران روزنامه را به مرز ورشکستگی رسانده ادامه داد.  

 
 

درآمد تبلیغاتی روزنامه‌های آمریکایی در سه ماهه دوم سال 2009 با کاهش 29 درصدی به سیر نزولی که بسیاری از ناشران روزنامه را به مرز ورشکستگی رسانده ادامه داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار انجمن روزنامه آمریکا (NAA)، درآمد تبلیغات چاپی و آنلاین در مقایسه با 9.6 میلیارد دلار در مدت مشابه سال گذشته، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به 6.8 میلیارد دلار کاهش یافت.

درآمد تبلیغات چاپی حدود 30.1 درصد کاهش یافته و به 6.2 میلیارد دلار رسید که شامل 40.4 درصد کاهش در درآمد آگهی های طبقه‌بندی شده است.

درآمد آگهی‌های طبقه‌بندی در روزنامه‌های آمریکایی در سال‌های اخیر در مواجه با سایت‌های آگهی‌های طبقه بندی شده آنلاین رایگانی مانند Craigslist دچار سقوط شده است. درآمد تبلیغات آنلاین نیز در این مدت 15.9 درصد کاهش یافته و به 653.1 میلیون دلار رسید.

طبق آمار انجمن روزنامه آمریکا، درآمد تبلیغات چاپی در روزنامه‌های آمریکایی اکنون برای دوازدهمین سه ماهه متوالی کاهش یافته است.

روزنامه‌های سراسر آمریکا با کاهش درآمد تبلیغاتی، تنزل مداوم تیراژ و روی آوردن خوانندگان به اخبار آنلاین رایگان روبه‌رو شده و موجی از ورشکستگی، اخراج کارمندان و تعطیلی این صنعت را فرا گرفته است.

تریبون که روزنامه‌هایی مانند لس‌آنجلس تایمز و شیکاگو تریبون را منتشر می‌کند اعلام ورشکستگی کرده است؛ روزنامه کریستین ساینس مونیتور که به مدت صد سال فعالیت داشته اوایل سال جاری با پایان دادن به انتشار چاپی تمام اینترنتی شد؛ همچنین روزنامه‌های بزرگی از جمله راکی مونتین نیوز و سیاتل پست اینتلیجنسر در ماه‌های اخیر تعطیل شدند.

از دست رفتن درآمد تبلیغاتی مدیران روزنامه‌های آمریکایی را به چاره‌جویی واداشته و آن‌ها درصدد آغاز مطالبه پول از خوانندگان برای اخبار آنلاین برآمده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed