محققان آمریکایی خواهان کاهش تبلیغات تلویزیونی غذاهای آماده و نظارت دولت بر محتوای تبلیغات شدند.
به گزارش ایسنا محققان آمریکایی با اشاره به حجم بالای تبلیغات تلویزیونی غذاهای آماده (فستفود) در تلویزیونهای این کشور و افزایش چاقی و ابتدا به کلسترول، قند و چربی بالا در بین مردم این کشور بهویژه جوانان در طی سالهای اخیر، خواستار کاهش حجم تبلیغات غذاهای آماده و نظارت جدی دولت بر محتوای آگهیهای تبلیغاتی شدند.
به گزارش مووی وب، بخش قابل توجهی از آگهیهای تلویزیونی شبکههای تلویزیونی پرطرفدار آمریکا مثل شبکههای ABC، CBS ، NBC و فاکسنیوز به تبلیغ غذاهای آماده اختصاص دارد.