تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات صوتی-تصویری

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 29 اردیبهشتماه 1389  

 

تبلیغات تلویزیونی آسیا اقیانوسیه از اروپا پیشی گرفت

 
 

درآمد تبلیغات تلویزیونی در منطقه آسیا اقیانوسیه با رشد اقتصادی هند و چین و رکود بازارهای باثبات، برای نخستین بار در سال گذشته از اروپای غربی پیشی گرفت.  

 
 

درآمد تبلیغات تلویزیونی در منطقه آسیا اقیانوسیه با رشد اقتصادی هند و چین و رکود بازارهای باثبات، برای نخستین بار در سال گذشته از اروپای غربی پیشی گرفت.

به گزارش ایسنا، طبق گزارش تحلیلگران رسانه‌یی اینفورما، درآمد خالص تبلیغات تلویزیونی برای آسیا اقیانوسیه با حذف عواملی از جمله کمیسیون سازمان و تخفیف به مشتری، 27.9 میلیارد دلار بود در حالی که درآمد همین بازار در اروپای غربی به 26.7 میلیارد دلار رسید. اما آمریکای شمالی با درآمد 38.9 میلیارد دلار، همچنان بزرگ‌ترین بازار تبلیغات تلویزیونی باقی ماند.

مدیر اجرایی WPP در کنفرانس انجمن تبلیغات بین‌المللی در مسکو اظهار کرد که رشد بازارهای تبلیغاتی در آسیا اقیانوسیه تغییر جغرافیایی بی‌نهایت مهمی محسوب می‌شود و در حالی که آمریکا در سال جاری شاهد بهبود قوی درآمد تبلیغات بوده، این وضعیت در اروپا هم‌چنان ناامیدکننده مانده است.

انتظار می‌رفت اروپای غربی از نظر مجموع درآمد تبلیغاتی تا چند سال از آسیا اقیانوسیه جلوتر باشد زیرا رویدادهای ورزشی بزرگی مانند المپیک لندن در سال 2012، جام جهانی فوتبال در سال میلادی جاری در آفریقای جنوبی و در سال 2014 در برزیل برگزار می‌شوند که هر دو کشور با منطقه زمانی اروپا منطبق بوده و بنابراین تبلیغات‌کنندگان تلویزیونی را جلب می‌کنند.

با این همه انتظار می‌رود آسیا اقیانوسیه از این نظر جلوتر بماند هرچند که پیش‌بینی می‌شود اختلاف درآمد تبلیغات تلویزیونی میان این منطقه و اروپای غربی تا سال 2012 از 750 میلیون دلار به 539 میلیون دلار محدود شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed