تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تبلیغات اینترنتی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 3 خردادماه 1389  

 

عدم تمایل دوسوم کاربران به تماشای آگهی‌های آنلاین

 
 

مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بیشتر آمریکایی‌ها بر خلاف ادعای افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کنند، تمایلی به مشاهده آگهی‌های آنلاین حین مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند.  

 
 

مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بیشتر آمریکایی‌ها بر خلاف ادعای افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کنند، تمایلی به مشاهده آگهی‌های آنلاین حین مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، این مطالعه در "مرکز قانون و فناوری برکلی " وابسته به موسسه حقوق دانشگاه کالیفرنیا و "موسسه ارتباطات آننبرگ " وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا انجام شد و کارشناسان بر پایه آن دریافتند، 66 درصد کاربران تمایل ندارند که حین مشاهده صفحات اینترنتی مورد علاقه خود هدف آگهی‌های تبلیغاتی قرار گیرند.

در پاسخ به این سوال که اگر شرکت‌ها آگهی‌های تبلیغاتی را متناسب با رفتارهای آنلاین هر کاربر در سایت‌های اینترنتی مربوطه منتشر کنند، از بین 1000 شرکت‌کننده در این تحقیق 86 درصد اعلام کردند که تمایلی به مشاهده این آگهی‌ها هم ندارند.

در گزارش مربوط به این مطالعه اعلام شد: «طرفداران حقوق کاربر با انتشار آگهی‌ها بر مبنای رفتارهای آنلاین مخالفند. زیرا بررسی رفتارهای آنلاین کاربران و تحلیل علایق آن‌ها در دنیای اینترنت در حالی اتفاق می‌افتد که آن‌ها هیچ اطلاعی از این جریان ندارند یا متوجه این اتفاق نمی‌شوند. در مقابل، شرکت‌های تبلیغاتی به این صورت از این جریان دفاع می‌کنند که با این کار، ابزارها و کالاهای مورد نیاز کاربر را به صورت مستقیم در اختیار وی می‌گذارند. به هر حال، نتایج حاصل از این بررسی نشان داد که بخش عمده آمریکایی‌ها با نظر مدافعان حقوق اینترنتی کاربران موافق هستند و تمایلی به مشاهده این قبیل آگهی‌ها ندارند».

"جان لیبویتز" مدیر کمیسیون فدرال بازرگانی آمریکا نتایج حاصل از این تحقیق را بسیار "پرمعنی " خواند و اعلام کرد که این جریان می‌تواند قانون‌گذاران آمریکا را به تمرکز بیشتر بر تصویب قوانین جدید در این زمینه وادار کند. به عقیده او، این نتایج می‌تواند شرکت‌های تحقیقاتی را نیز مجبور کند تا بر سیاست‌های خود بازنگری داشته باشند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed