تبلیغات در مدیانیوز

 

جمعه، 13 اردیبهشتماه 1392: نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد بخش زیادی از کاربران اینترنت طرفدار دریافت آگهی‌های هدفمند و محتواهای رایگان هستند.  ادامه

 

جمعه، 1 دیماه 1391: در حالی که همین چند هفته پیش با انتخاب باراک اوباما به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، رقابت‌های داغ انتخاباتی در ایالات متحده به طور کامل فروکش کرد، از هم اکنون زمزمه‌های شروع کارزارهای تبلیغاتی برای انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی شنیده می‌شود. ادامه

 

جمعه، 24 شهریورماه 1391: آمازون نحوه خلاص شدن از تبلیغات این شرکت در تبلت کیندل فایر را اعلام کرد.  ادامه

 

دوشنبه، 2 مردادماه 1391: تبلیغات بنری، تبلیغات متنی، تبلیغات پاپ.آپ، تبلیغات بینابینی، تبلیغات ایمیلی و غیره ادامه

 

جمعه، 23 تیرماه 1391: فیس‌بوک قصد دارد تا شیوه تبلیغاتی جدیدی در پیش بگیرد.  ادامه

 

جمعه، 9 تیرماه 1391: سیاست‌های اخیر مدیران فیس‌بوک که قصد دارند اعضای این شبکه پرجمعیت و جهانی را به یک ماشین پول‌سازی تبدیل کنند، نگرانی کارشناسان را به دنبال داشته است.  ادامه

 

پنجشنبه، 8 تیرماه 1391: عضو شورای سیاست‏گذاری همایش روز رسانه‌های اجتماعی، دربارۀ کارکردهای اقتصادی رسانه‌های اجتماعی گفت: در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی ذائقه عموم مشخص می‌شود، بازاریابان آن را شناسایی می‌کنند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند که چگونه تبلیغ کنند، بنابراین در این رسانه‌ها تبلیغات هدفمندانه صورت می‌گیرد.  ادامه

 

جمعه، 15 اردیبهشتماه 1391: انواع تبلیغات در وب‌سایت‌های شبکه اجتماعی  ادامه

 

دوشنبه، 8 اسفندماه 1390: تبلیغ نامزدها در رسانه‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند ممنوع است ادامه

 

شنبه، 22 بهمنماه 1390: کاربران اینترنت با اجرای دستورالعمل‌های جدیدی که توسط اتحادیه استانداردهای تبلیغاتی اروپا ارائه شده، می‌توانند از اینکه تبلیغ‌کنندگان با استفاده از شیوه‌های ردیابی، اقدامات آن‌ها را به‌صورت آنلاین دنبال کنند، جلوگیری کنند.  ادامه

 

جمعه، 2 دیماه 1390: نماینده فیس‌بوک اعلام کرد که در ژانویه 2012، به تدریج تبلیغات اجتماعی Sponsored Stories را در خوراک وب اصلی نسخه وب این‌سایت نشان خواهد داد.  ادامه

 

دوشنبه، 5 اردیبهشتماه 1390: سه شرکت بزرگ اینترنتی جهان قراردادی را در زمینه تبلیغات آنلاین امضا کردند.  ادامه

 

دوشنبه، 5 اردیبهشتماه 1390: همزمان با افزایش نگرانی در مورد نقض حریم شخصی کاربران اینترنت به علت سوءاستفاده شرکت‌های تبلیغاتی، تلاش برای کنترل عملکرد آگهی دهندگان در فضای مجازی در نقاط مختلف دنیا شدت گرفته است.  ادامه

 

جمعه، 29 بهمنماه 1389: در این صورت کاربران می‌توانند علیه تبلیغات ناشایست و اغواکننده اینترنتی، شکایت رسمی به عمل آورند.  ادامه

 

جمعه، 3 دیماه 1389: برای نخستین بار هزینه تبلیغات آنلاین در آمریکا نسبت به هزینه صرف شده برای تبلیغات روزنامه افزایش یافته است.  ادامه

 

یکشنبه، 16 آبانماه 1389: توییتر وارد کردن تبلیغات نمایشی یا توییت‌های تبلیغی را در پیام‌های ارسالی کاربران در این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی آغاز کرد.  ادامه

 

شنبه، 8 آبانماه 1389: گوگل با محلی کردن تبلیغات، انقلابی در این حوزه پدید آورده است. ادامه

 

چهارشنبه، 7 مهرماه 1389: هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا تصمیم گرفته است برای پیروزی در انتخابات مجلس این کشور، به استفاده بیشتر از اینترنت روی آورد. ادامه

 

دوشنبه، 5 مهرماه 1389: بر اساس یک بررسی جدید از چشم انداز رسانه‌ها در چهار سال آینده، اینترنت با پیشی‌گرفتن از روزنامه‌ها، دومین ابزار تبلیغاتی بزرگ در آمریکا پس از تلویزیون خواهد شد. ادامه

 

یکشنبه، 24 مردادماه 1389: نخستین جشنواره اینترنتی فیلم‌های تبلیغاتی در سطح ملی فراخوان خود را منتشر کرد.  ادامه

 

یکشنبه، 17 مردادماه 1389: بزرگ‌ترین تبلیغات‌کنندگان فیس بوک، هزینه‌های خود در این شبکه اجتماعی را با عبور شمار مشترکان آن از مرز نیم میلیارد نفر، حداقل 10 برابر در سال گذشته افزایش دادند.  ادامه

 

جمعه، 1 مردادماه 1389: گانت که بزرگ‌ترین ناشر روزنامه آمریکا است برای فروش تبلیغات آنلاین محلی با یاهو شراکت می‌کند.  ادامه

 

سه شنبه، 15 تیرماه 1389: یونان با وجود روبه‌رو بودن با کسری بودجه و مشکلات سیستم بازنشستگی، از مالیات پیشنهاد شده برروی تبلیغات اینترنتی به منظور تامین بازنشستگی خبرنگاران در رسانه‌های آنلاین صرفنظر کرد.  ادامه

 

جمعه، 11 تیرماه 1389: شرکت پژوهشی نیلسن در گزارشی با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر یا سایت‌های وبلاگ‌نویسی به ابزارهای قدرتمندی تبدیل شده‌اند که بر خریدهای مردم تاثیر می‌گذارند، شرکت‌ها را به همراهی با این گرایش فراخواند.  ادامه

 

جمعه، 28 خردادماه 1389: بر اساس یک بررسی جدید از چشم‌انداز رسانه‌ها در چهار سال آینده، اینترنت با پیشی گرفتن از روزنامه‌ها، دومین ابزار تبلیغاتی بزرگ در آمریکا پس از تلویزیون خواهد شد. ادامه

 

شنبه، 8 خردادماه 1389: ناشران روزنامه آمریکایی در سه ماهه نخست سال 2010 برای نخستین بار نسبت به مدت مشابه در سال 2008، شاهد افزایش فروش تبلیغات آنلاین بودند.  ادامه

 

دوشنبه، 3 خردادماه 1389: مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بیشتر آمریکایی‌ها بر خلاف ادعای افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کنند، تمایلی به مشاهده آگهی‌های آنلاین حین مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند.  ادامه

 

جمعه، 31 اردیبهشتماه 1389: در حالی که فیس‌بوک در بخش سیاست گذاری‌های خود در زمینه حریم شخصی به کاربران خود وعده داده که تحت هیچ شرایطی اطلاعات آنان را با آگهی دهندگان به اشتراک نمی گذارد، در عمل به گونه دیگری رفتار کرده است.  ادامه

 

جمعه، 24 اردیبهشتماه 1389: به گفته مدیر اجرایی اسکایپ، این شرکت برای رایگان نگه داشتن سرویس مکالمات اینترنتی، نمایش تبلیغات برای کاربران را بررسی می‌کند.  ادامه

 

پنجشنبه، 9 اردیبهشتماه 1389: سالانه میلیاردها دلار در صنعت تبلیغات آنلاین هزینه می‌شود اما با وجود این در ایران هنوز این نوع تبلیغات برای صاحبان مشاغل و تجارت، متداول و شناخته شده نیست. ادامه

 

چهارشنبه، 25 فروردینماه 1389: سرویس میکرووبلاگ‌نویسی محبوب توییتر در تلاش برای درآمدزایی، سرانجام نمایش تبلیغات در سایتش را آغاز می‌کند.  ادامه

 

شنبه، 10 بهمنماه 1388: گوگل به تازگی از یک سرویس جدید تبلیغات متنی موسوم به click-to-call در قالب خدمات AdWords گوشی های هوشمند پشتیبانی می کند.  ادامه

 

جمعه، 27 آذرماه 1388: شرکت تحقیقاتی Nielsen بر اساس بررسی جدید خود روند توسعه بازار تبلیغات و مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی در سال 2010 را پیش‌بینی کرد. ادامه

 

چهارشنبه، 27 آبانماه 1388: مایکروسافت با راه دادن تبلیغات به ویندوز 7 به برندهای معروف امکان می‌دهد در رایانه‌های رومیزی مجهز به سیستم عامل این شرکت تبلیغ کنند.  ادامه

 

یکشنبه، 12 مهرماه 1388: مطالعه صورت گرفته توسط دو دانشگاه نشان داد، بیشتر آمریکایی‌ها بر خلاف ادعای افرادی که در حوزه بازاریابی اینترنتی فعالیت می‌کنند، تمایلی به مشاهده آگهی‌های آنلاین حین مشاهده مطالب مورد نظر خود ندارند. ادامه

 

پنجشنبه، 9 مهرماه 1388: در نیمه اول سال 2009 در بریتانیا ، پولی که صرف تبلیغ کالا در آنلاین شد بیشتر از پولی بوده که برای تبلیغات تلویزیونی هزینه شده است. ادامه

 

چهارشنبه، 1 مهرماه 1388: فیس‌بوک به‌منظور حل و فصل یک شکایت گروهی علیه این شبکه اجتماعی، سیستم تبلیغاتی جنجالی Beacon را تعطیل می‌کند.  ادامه

 

دوشنبه، 16 شهریورماه 1388: یک شرکت تجاری شیوه جدیدی را برای کسب درآمد از سایت فیس بوک ابداع کرده است.  ادامه

 

چهارشنبه، 28 مردادماه 1388: بازیگر نقش جومونگ عصر دیروز در حالی برای شرکت در یک نشست خبری وارد مرکز همایش‌های صدا و سیما شد که خودش از ذوق‌زدگی نمایندگان رسانه‌های گروهی ایران ذوق‌زده شده بود ادامه

 

پنجشنبه، 22 مردادماه 1388: همکاران سیستم - بیش از 80 درصد شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی آمریکایی از امکانات Facebook استفاده می‌کنند و این به معنای پذیرفتن شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان پلاتفورم ترویج و تبلیغات از سوی شرکت‌های بزرگ است.  ادامه

 

شنبه، 27 تیرماه 1388: گوگل اعلام کرد بزودی یو‌تیوب از طریق "آگهی‌های پیش از پخش" برای این شرکت سودآور خواهد شد ادامه

 

سه شنبه، 12 خردادماه 1388: به گزارش خبرگزاری‌ها استفاده از رسانه‌های مدرن مانند اینترنت از پدیده‌های چشمگیر در پیکار انتخاباتی ایران است. هزاران تارنما با گرایش‌های گوناگون برای هدایت یا جلب آرای مردم وارد میدان شده‌اند.  ادامه

 

دوشنبه، 11 خردادماه 1388: یادداشتی درباره تبلیغات الکترونیکی در انتخابات ریاست جمهوری  ادامه

 

دوشنبه، 11 خردادماه 1388: آگهی‌دهندگان هزینه‌های مربوط به تبلیغات آنلاین خود را کاهش داده‌اند. در نتیجه شرکت‌های تازه تاسیس وبی به فکر روش‌های دیگری به غیر از فروش تبلیغات افتاده‌اند. ادامه

 

سه شنبه، 5 خردادماه 1388: همایش علمی «رسانه‌های نو و انتخابات»، روز چهارشنبه این هفته با حضور جمعی از استادان و دانشجویان علوم ارتباطات در سالن همایش‌های دانشکده علوم ارتباطات سوره برگزار می‌شود.  ادامه

 

دوشنبه، 4 خردادماه 1388: رای نخستین‌بار چهره‌ای تراز اول در ایران از طریق اینترنت به سئوالات مردم پاسخ می‌دهد و جلسه‌ای مجازی با حضور او در راستای طرح «دیدار سبز با سیدمحمد خاتمی»برگزار می‌شود. ادامه

 

چهارشنبه، 16 اردیبهشتماه 1388: بحران مالی جهان همراه با ضربه زدن به اقتصاد کشورها؛ صنعت تبلیغات آنلاین را نیز تحت فشار قرار داده‌است. ادامه

 

سه شنبه، 18 فروردینماه 1388: صرف هزینه در حوزه تبلیغات آنلاین در کشور بریتانیا در سال گذشته میلادی از مرز 3.3 میلیارد دلار نیز گذشت.  ادامه

 

شنبه، 10 اسفندماه 1387: گوگل با هدف كسب درآمد از سایت خبری خود، برنامه AdWords خود را به جست‌وجوهای گوگل نیوز توسعه داده و در سمت راست صفحه نتایج جست‌وجوی این سرویس، تبلیغات متنی نشان می‌دهد.  ادامه

 

چهارشنبه، 2 بهمنماه 1387: تلاش‌های گوگل برای توسعه امپراتوری تبلیغاتش به فراتر از مرزهای اینترنت با نخستین شکست مواجه شده و این شرکت به برنامه دو ساله فروش تبلیغات در روزنامه‌ها پایان می‌دهد.  ادامه

 

شنبه، 28 دیماه 1387: بزرگ‌ترین شرکت‌های روزنامه در ایتالیا با هدف افزایش درآمد تبلیغاتی خود از اینترنت یک کنسرسیوم تبلیغات آنلاین تشکیل می‌دهند.  ادامه

 

یکشنبه، 26 آبانماه 1387: رئیس جمهور جدید آمریکا هر هفته با نسل جوان از طریق YouTube ارتباط برقرار می کند.  ادامه

 

یکشنبه، 19 آبانماه 1387: باراک اوباما همگام با سایر اقداماتش جهت آماده شدن برای آغاز دوران ریاست جمهوری خود، به محیط وب روی آورده است. ادامه

 

شنبه، 18 آبانماه 1387: انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2008 شاهد استفادهء گسترده کاندیدها از تبلیغات سیاسی در اینترنت بود. ادامه

 

جمعه، 17 آبانماه 1387: گوگل اعلام کرد به پیشنهادش برای همکاری تبلیغات جست‌وجوی با یاهو پایان می‌دهد تا از مواجه با مبارزه حقوقی مقامات ضدانحصارطلبی اجتناب کند.  ادامه

 

جمعه، 26 مهرماه 1387: روزنامه مشهور «واشنگتن پست» جمعه 25 مهرماه به صورت رسمی از باراک اوباما، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد. ادامه

 

جمعه، 26 مهرماه 1387: گوگل با نمایش تبلیغات متنی مربوط به جست‌وجو در برنامه‌ی محبوب نقشه‌ی گوگل منبع درآمد تبلیغاتی مرتبط با جست‌وجوی جدید دیگری برای خود فراهم کرد.  ادامه

 

یکشنبه، 21 مهرماه 1387: مقاله‌ای از دکتر محمد سلطانی‌فر درباره رقابت انتخاباتی سال 2008 ریاست جمهوری ایالات متحده در اینترنت  ادامه

 

شنبه، 6 مهرماه 1387: سیستم جدید یاهو طبق ادعای مدیر اجرایی این شرکت تبلیغات اینترنتی را برای ناشران و تبلیغ‌کنندگان ارزان‌تر خواهد کرد.  ادامه

 

جمعه، 5 مهرماه 1387: در تحقیقی که از سوی بخش روانشناسی دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی صورت گرفت مشخص شد که اکثر کاربران کامپیوتر، اخطارهایی که بصورت پنجره‌های pop-up بر روی صفحه نمایان می‌شوند را نادیده می‌گیرند.  ادامه

 

یکشنبه، 31 شهریورماه 1387: طبق آخرین گزارش های منتشر شده از سوی کمیسیون انتخابات آمریکا باراک اوباما نامزد دموکرات‌ها و جان نامزد جمهوری‌خواهان در رقابت انتخاباتی خود برای رسیدن به پست ریاست جمهوری ایالات متحده در مجموع به طور متوسط روزی 6/3 میلیون دلار خرج می‌کنند. ادامه

 

شنبه، 16 شهریورماه 1387: آگهی‌های بازرگانی برگزیده جشنواره‌ نهم رادیو هم طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفتند.  ادامه

 

شنبه، 2 شهریورماه 1387: بررسی های موسسه پژوهشی eMarketer نشان می دهد که شبکه تلویزیونی «ان.بی.سی» آمریکا با پخش بازی های المپیک بر روی سایت اینترنتی خود و از طریق تبلیغات ویدیویی در خلال پخش این بازی ها حدود شش میلیون دلار درآمد کسب کرده است.  ادامه

 

دوشنبه، 28 مردادماه 1387: گوگل در ابتکاری جالب به کاربران سرویس تبلیغات آنلاین AdSense اجازه داد تا آگهی های خود را در سرویس های مختلف فید خوان نیز به نمایش درآورند.  ادامه

 

یکشنبه، 20 مردادماه 1387: گوگل امکانات جدیدی را به سرویس آگهی های خود افزوده تا اگهی دهندگان و مدیران شرکت های تبلیغاتی راحت تر بتوانند وضعیت نمایش آگهی های خود را بررسی کرده و از میزان بازدیدکنندگان از آنها مطلع شوند.  ادامه

 

چهارشنبه، 9 مردادماه 1387: جایگاه نیازمندی ها در ساختار کلان تبلیغات تجاری در برنامه دنیای تبلیغات رادیو گفت‌وگو چهارشنبه نهم مرداد ماه بررسی می شود.  ادامه

 

چهارشنبه، 9 مردادماه 1387: به گفته یک شرکت تبلیغاتی، آگهی‌های تبلیغی که قابلیت بروزرسانی با استفاده از روش‌های الکترونیکی را دارند بیش از دیگر روش‌هایی که مستلزم استفاده از کاغذ هستند، دوستدار طبیعت محسوب می‌شوند.  ادامه

 

یکشنبه، 30 تیرماه 1387: صفحه نمایش پیشرفته جدیدی از سوی شرکت ژاپنی NEC ساخته شده که با شناسایی فوری جنسیت و سن افراد، تبلیغات مناسب آن‌ها را نمایش می‌دهد. دوربینی که در بالای این صفحه نمایش قرار گرفته فورا جنسیت و سن افرادی که در مقابل آن ایستاده‌اند را شناسایی می‌کند. ادامه

 

شنبه، 29 تیرماه 1387: چین در حالی بالاترین رشد اقتصادی جهان را به خود اختصاص می‌دهدکه تبلیغات نقش مهمی در این اقتصاد ایفا می‌کند.  ادامه

 

دوشنبه، 24 تیرماه 1387: پیشنهاد مشترک و جدید مایکروسافت و آیکان به یاهو شامل درآمد سالانه‌ی ‌٣/٢ میلیارد دلاری تضمین شده از محل تبلیغات جست‌وجو به مدت پنج سال و گزینه‌ی تمدید این قرارداد به مدت پنج سال دیگر بوده است. ادامه

 

جمعه، 14 تیرماه 1387: سرویس بلاگر گوگل وبلاگ‌های متعددی که مخالف انتخاب سناتور باراک اوباما به ریاست جمهوری آمریکا بودند را مسدود کرد. ادامه

 

یکشنبه، 9 تیرماه 1387: گزارش روزنامه همشهری عصر در مورد پیامک‌های تبلیغاتی ادامه

 

دوشنبه، 3 تیرماه 1387: در حال حاضر گوگل 80 درصد از درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی را از آن خود کرده است. ادامه

 

پنجشنبه، 30 خردادماه 1387: مایکروسافت پس از عدم دستیابی به توافق با یاهو بر سر توسعه تبلیغات آنلاین در فستیوال بین المللی تبلیغات در کن فرانسه استراتژیها و موضع خود را در خصوص آینده تبلیغات آنلاین مشخص کرد. ادامه

 

یکشنبه، 19 خردادماه 1387: 94 روزنامه به کنسرسیوم روزنامه‌ی یاهو پیوسته و مجموع روزنامه‌های شریک یاهو را به 779 روزنامه رساندند.  ادامه

 

یکشنبه، 19 خردادماه 1387: بی.‌بی.‌سی طرح‌های ایجاد یک گزینه‌ اشتراک پولی برای کاربران وب‌سایت خبری بین‌المللی خود را که سال گذشته از معرفی تبلیغات در این سایت عصبانی شده بودند، کنار گذاشت. ادامه

 

یکشنبه، 12 خردادماه 1387: گزارش ندا لهردی در روزنامه دنیای اقتصاد در مورد رشد 30 درصدی آگهی‌های آنلاین در سال 2008  ادامه

 

سه شنبه، 7 خردادماه 1387: گفتگو با مدیر اجرایی گوگل در مورد تبلیغات در شبکه‌های اینترنتی ادامه

 

یکشنبه، 8 اردیبهشتماه 1387: ایتنا - نگرانی رگولاتوری دادستانی آمریکا بیشتر ناشی از تماس تلفنی است که طی آن اریک اشمیت مدیرعامل گوگل به جری یانگ مدیرعامل یاهو پیشنهاد کرد تا برای خلاصی از دست مایکروسافت به وی کمک کند. دفتر دادستانی ایالات متحده... ادامه

 

چهارشنبه، 4 اردیبهشتماه 1387: گوگل با کنار زدن شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و اپل، برای سومین سال متوالی در صدر فهرست صد برند قدرتمند جهان قرار گرفت. به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشی که توسط یک موسسه‌ی پژوهشی بازار منتشر شده و نتایج آن بر... ادامه

 

یکشنبه، 25 فروردینماه 1387: شمار زیادی از کاربران اینترنت آمریکایی نسبت به وب‌سایت‌هایی که تبلیغات مبتنی بر اطلاعات شخصی و مربوط به علایق و نیازهای آن‌ها را نمایش می‌دهند، نگران هستند. به گزارش ایسنا، در یک نظرسنجی صورت گرفته شش نفر از هر ده... ادامه

 

چهارشنبه، 21 فروردینماه 1387: یک سازمان آموزشی مسیحی در نظر دارد از پایگاه اینترنتی گوگل به دلیل امتناع از درج آگهی سقط جدید با محتوای دینی شکایت کند. به گزارش مهر به نقل از پاپیگاه خبری لایف‌سایت‌نیوز، زمانی که "مؤسسه مسیحی" به عنوان یک... ادامه

 

سه شنبه، 20 فروردینماه 1387: طرح‌های یاهو برای سیستم مدیریت تبلیغات وب جدیدش که به شرکای فروش تبلیغات این شرکت علاوه بر فضای تبلیغات آنلاین در یاهو امکان دسترسی به فضای تبلیغات سایت‌های بزرگ دیگر را می‌دهد، تشریح شد. به گزارش ایسنا، این سیستم که... ادامه

 
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook